רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 16 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
זהו: זה מה שיש, אין שום אופציה להשיג אחר (לא קיימים כנראה בשום מקום, לפחות לא מצאתי עד עכשיו!), אז עם זה נצטרך לנצח! כפי שניתן לראות: יש קצת מכות/מעיכות פה ושם, ויש חלודה- לא ראיתי בשום מקום התפוררות וחורים. כמובן שגם מבפנים מצב לא טוב- חלודה מלאה! אז-? ..... אשמח לעצות מהחברה שכבר עברו כמה כאלה (ויש כאן בלי עין הרע!) תודה!
הודעה אחרונה מאת עופר הונדה, -
מחפש מטען למצבר, כי כל הזמן המצבר מתרוקן. אני לא צריך משהו תעשייתי, אלא משהו ביתי זול ואמין. אולי לחלופין יש מטען ששומר כל הזמן על המצבר מלא כמו שעושים למצאיות בצבא ? יש דבר כזה ?
הודעה אחרונה מאת ALOK, -
- 0 תגובות
- 625 צפיות
שלום חברים ביום שישי 5.10 נערוך מפגש אופנועי גולדוינג אספנות בגעש בתחנת הדלק דור החל מהשעה 14:00 כולם מוזמנים להתראות במפגש איציק דר 0522618051
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 54 תגובות
- 16.7 אלף צפיות
רבים מכירים את השיר: לְבֶּן-גּוּרְיוֹן יֵשׁ קָדִילָק וְלָנוּ יֵשׁ קַדַּחַת לָמָּה יֵשׁ לוֹ קָדִילָק וְלָנוּ יֵשׁ קַדַּחַת?... (לשמיעת השיר המלא - http://www.zemereshet.co.il/song.asp?id=1786 ) יודעי דבר אומרים שמדובר באגדה ואף פעם לא הייתה לראש הממשלה הראשון קדילק. הנשיא ויצמן נסע כידוע בלינקולן קוסמופוליטן 1950 שקיבל מתנה מהנרי פורד והיא מוצגת משופצת במכון ויצמן. התמונה הראשונה המצורפת צולמה בינואר 1951. בכיתוב התמונה המקורי (ארכיון הצילומים הלאומי של לע"מ) נאמר - "קהל העולים מריע בשעה שמכוניתו של בן גוריון עוזבת". מדובר בקדילק מודל 1949, סביר להניח היחידה בארץ באותו זמן. מספר הרישוי המיוחד, ים1000, מעיד גם הוא שהרכב אכן עשוי …
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, רציתי להיעזר בכם,אמנם אין לי רכב אספנות,אבל ראיתי שיש כאן לא מעט אנשים טובים שרוצים ואוהבים לעזור, אני זקוק לליפט באזור המרכז (ת"א אם יש) למשך לא יותר מ 5 דקות. מישהו יכול לעזור?
הודעה אחרונה מאת E.L, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
- 0 תגובות
- 623 צפיות
שלום רב, שיירת מפגש המועדון בשרון תצא לאירוע בפארק ר"ג מצומת רעננה , ביום ג' 02.10, בשעה 09:00 בבוקר . לתיאום ניתן להתקשר לרכז המפגש אבי שרייבר בטל' 0525514465. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מועדון החמש מתגייס לטובת הילדים בביה"ח איכילוב במהלך חודש אוגוסט התנדבו מס' חברים ממועדון החמש להסעות ילדים ברכבי אספנות לטיפול בבית- החולים איכילוב ולפיזור אחרי הטיפול, במטרה להקל על הילדים ולשמח אותם באותם ימים קשים שהם עוברים בבית החולים. המועדון ישמח למתנדבים נוספים לעשייה החיובית. חברים המעוניינים להירתם לנושא מתבקשים לפנות אל משה גולדברג-כידון בטל' 3884488- 052, או אל משרד המועדון במייל. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 1 תגובות
- 652 צפיות
שלום רב, חברי המפגש יסעו במרוכז בשיירה לאירוע בפארק ר"ג ביום ג' 02.10 (תהיה נציגות גדולה של ירושלמים באירוע). יציאה מכביש 9 בשעה 08:00 בבוקר. תיאומים מול רכז המפגש אילן גורן, בטל' 5272562- 050. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חברים מה שלומכם ! לאחר שקראתי את מבחני הרכב של מערכת קארספורום ברוח הרטרו, התעוררה בי שאלה, לה לא מצאתי תשובה חד משמעית. כולנו מכירים סרטים הוליוודיים מודרניים אשר יוצרו בשנים האחרונות, אשר עלילתם מתרחשת בשנות ה 30, 40, 50 של המאה הקודמת. לרוב ניתן לראות בסרטים אלה רחובות שלמים של מכוניות\ משאיות\ אוטובוסים כמו שהיו קיימים באותה התקופה. כמובן שבסרטים בהם העלילה מתמקדת בגיבור אחד שנוסע במדבר עם מוסטנג שלבי 1964, אכן ניתן לשכור את מכונית האספנות ולבסס עליה את הסרט, אך מה קורה במקרה ומוצגת בסרט העיר ניו יורק של שנות ה-40 ועל המסך ישנן עשרות אם לא מאות של מכוניות הנוסעות על הכביש. מאיפה באות כל מכוניות האספנות הללו ? האם יש תעשייה הוליוודית מיוחדת …
הודעה אחרונה מאת Sagie Keinan, -
-
- 10 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היי חברה, מישהו יכול לשפוך קצת אור על הדגם הזה של סובארו: כמה שניסיתי לחפש אני כמעט ולא מוצא שום דבר (על הדגם עם הארבע פנסים) *איך הוא נקרא בדיוק ובאיזה שנים הוא ייוצר? *מה מייחד אותו לעומת דגמים אחרים-איזה מנועים יש לו, 4X4.....? *מה השכיחות שלו בארץ? אני ראיתי אחת כזאת אדומה במפגש בר"ג. תודה וגמר חתימה טובה
הודעה אחרונה מאת Vertigo., -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
האירוע הגדול מכולם! ארבעה ימים של חגיגת רכבי אספנות! יריד ענק, מגרש אינסופי של רכבים למכירה ובסוף, בשבת, יום תצוגה שלא ראיתם כמוהו! האירוע מתקיים בימים רביעי-שבת, 10 - 14 אוקטובר. שימו לב שזה אחרי חוה"מ סוכות. נח להזמין טיסה ארצה במוצ"ש כך שאפשר להנות מחצי יום לפחות ב"שבת הגדולה". שבוע קודם מתקיים אירוע מקביל וקטן יותר בקרלייל הסמוכה. שני המקומות נמצאים במזרח ארה"ב בין ניו יורק וושינגטון הבירה, ליד העיר הריסבורג, בירת פנסילבניה. שדות התעופה הנוחים לנו הם: ניוארק ליד ניו יורק (טיסות ישירות לישראל, שלוש שעות נהיגה) קנדי בניו יורק (כנ"ל, ארבע שעות נהיגה) פילדלפיה (כנ"ל, שעתיים וחצי נהיגה) וושינגטון דאלס (ליד וושינגטון הבירה, טיסות לא ישירות, שלוש שעות נהיגה)…
הודעה אחרונה מאת elads, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
נתקלתי במודעה באיביי ברכב הנ"ל : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAGNIFICENT-FIAT-130-COUPE-PININFARINA-1973-MODEL-AUTOMATIC-/280970389205?pt=US_Cars_Trucks&hash=item416b23e6d5 האם זה רכב עד כדי כך נדיר המוכר חושב שהוא שווה כמעט 42 אלף דולר ? אנחנו מדברים פה 160,000 ש"ח ועוד בארה"ב. האם הדגם הזה כל כך נדיר ?
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מועדון אספנות פיאט עורך קבלת שבת במועדון לאהוב (כביש 4 לפני רעננה) בעל המועדון מגן דהרי מזמין את כלל אספני הרכב לאירוע פרטים מגן דהרי האופנוען בדרכים
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
חתימה טובה
מאת ערן לנסקי- 3 תגובות
- 653 צפיות
חתימה טובה לכל חברי הפורום ומועדון ה5:wink:
הודעה אחרונה מאת Multivan, -
שמן 10W30 - היש בארץ? 1 2
מאת מעוז- 16 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://www.classiccarsforsale.co.uk/classic-car-page/150195/1972-ford-capri/ ואו!!! מאסל קאר אנגלית !!!
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ראש מנוע קטן לצילינדר אחד. קיבל טופס מהמכס שמישהו צריך לבוא ולהכריז שהחלק שלו (אני) . כתוב בטופס שאם לא מוציאים את החלק לאחר יותר מ48 שעות מחויבים בדמי אחסנה. מה סדר הדברים עכשיו? אני מתקשר אליהם ולמה אני אמור לצפות? החלק עלה -+90$. באסה
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
- 1 תגובות
- 652 צפיות
צום קל וגמר חתימה טובה לכולם. אריק
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
בביתי שוכנות להן 2 מכוניות מדגם וספה 400 האם מישהו יודע מהיכן אני יכול להשיג עבורן חלקי חילוף אם בכלל ?
הודעה אחרונה מאת Shaib7, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי מה טווח המחירים בארץ לסיטרואן אמי (Ami)? אני שוקל לקנות רכב כזה לפני שיפוץ, ואשמח לדעת מה המחיר שלהן, או כל מידע שעלול להועיל. תודה!
הודעה אחרונה מאת נמרוד_פוקוס, -
- 3 תגובות
- 822 צפיות
למשהו יש כתובות להביא חלפים לרכב מלוקסנבורג ? או איזה תערוכה טובה של רכבי אספנות אשמח למידע ,תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת elnevo, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני יודע שהנושא מוצה עד אין סוף, אבל בכל זאת. מה הפרוצדורה להעברת בעלות ברכב בן 30 הרשיונות בהקפאה? כרגע ברשיון הוא לא מוגדר כאספנות. תודה .
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
היי הויליס 1 2
מאת A110-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
סיפורו של הויליס הישראלי, שיוצר בחיפה בין 1953 ו- 1967. http://israelmotorindustry.org/willys-jeep-israel-made/
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במוצאי שבת, 22.09.2012, ניפגש כולנו, חברי מועדון פורד וחברי מועדון ב.מ.וו למפגש חברים גדול מלא חוויות, במתחם החניה של מגרש הכדורגל בראשון לציון (סופרלנד), החל מהשעה 20:00 בערב.
הודעה אחרונה מאת Chenk, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בהמשך להודעה הדביקה שבראש הפורום. http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=14&a=20 קצת סטטיסטיקה - היום 2.5.12 ישנן בשרשור זה 42 בקשות לא מאושרות. 30 בקשות ללא מילוי הפרטים בכלל. 12 בקשות עם ציון "חבר מועדון". בקשות ללא ציון שם מלא, ומספר חבר מועדון בתוקף לא תטופלנה. מידי פעם אעדכן את הסטטיסטיקה.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
צילומי הסרט "מפריח היונים" התקיימו ביפו, ירושליים ונצרת. העלילה- עליית יהודי בגדד בתחילת שנות ה- 50. תמונות מנבחרת רכבי האספנות שהשתתפו.
הודעה אחרונה מאת דרור, -
ערב טוב חברים! מאתמול אני בעלים גאה של מכונית מדהימה 205GTI 1.6 מבציר 1988. לפני הכל אני רוצה להודות ל2 אנשים מדהימים,ליונתן(מקלארן F1)ולמיכאל(כמעט ולא פעיל בפורום),שעזרו לי בזמן הבדיקה והרכישה של הרכב,מזמנם החופשי וללא שום תמורה!עם המון רצון טוב ואהבה לרכבים ולתחום!תודה רבה לכם!לא פוגשים אנשים כמוכם כל יום!!זה הרכב הישן הראשון שלי,לא היה לי שמץ מה לבדוק ואיך,היה גם צריך להעביר את הרכב טסט ותודות להכוונה והעזרה שלהם הכל נעשה במהירות ויעילות. חיצונית הרכב במצב יחסית טוב,כל הפלסטיקה החיצונית במקום,הרכב נצבע מתי שהוא בשנים האחרונות ולכן הצבע השחור יחסית בסדר,יש 2-3 מקומות של חלודה במרכב שאפשר לראות. בפנים יש כיסאות של 306,צריך למצוא פיתרון לזבל הזה כי השילוב די מע…
הודעה אחרונה מאת kilshtok, -
נגנבה חיפושית 1 2
מאת CUCV M1009-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
נגנבה לחבר חיפושית שנת 74' צבע תכלת/לבן בין יום חמישי לשישי 20-21.09.2012 בערך בשעה 3 וחצי לפנות בוקר מכפר סבא. מספר לוחית רישוי 783-691 אני יגיד את זה בעדינות לא רוצה להפר את כללי הפורום חולרות נבלות פשוט קקות של אנשים, כואב ונמאס כבר לשמוע על מקרים כאלה, כל פעם מחדש המקרים האלה מכים בבעל רכב אספנות אחד. עדדדד מתיייי? דיי כבר לגנבות האלה אני לא ישכח, מי שראה מבינכם את הסרט America X בתחילת הסרט ניסו לגנוב לשחקן הראשי בסרט את הג'יפ הוא תפס אותם, את אחד מהם הוא ירה והרג ואת השני הוא הצמיד עם הלסט למדרכה ודרך לו בכל הכוח על הראש, תבינו לבד מה קרה לראש שלו. זה מה שצריך לעשות לעם המגעיל והדוחה הזה של הגנבים. אז בבקשה מכם אם מישהו ראה שמע או משהו צלצלו …
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
-
מרווח ברגים
מאת בן-עטיה- 2 תגובות
- 995 צפיות
רכשתי לאחרונה dodge dart sport 1975 מתוכננים כמה שינויים לרכב ,מישהו יודע מה המרווח ברגים של הגלגלים ברכב זה?
הודעה אחרונה מאת יניב רז,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 311 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- omricn
- שביט
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- kfirg
- ברווז
- Shay Shd Dave
- 3n
- SlowRide
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- פריג'י
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- David32
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- nglancer
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
- orankohn
- Night Driver
- פינדר
- ezuf
- DANIEL0439
- AUDIO KING
- shai590
- Camaro 92
- גולדן191
- Assafo2
- omerkot
- spidrman
- גיא_מ
- Sh123454
