Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בני ידידי, את דברי אמרתי על סמך ידע, יש לי את הציטוט של הנאום באופן מלא,

אך אביא בפניך ציטוט חלקי,

הינה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3498331,00.html

אני מקווה שעניתי לך ידידי,

לא, לא ענית. הנה הציטוט המלא והמדויק של דברי בגין:

http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=7188

אני לא מחובבי בגין, אך הוא דיבר בשפה נקיה ולא הוציא את המילה "מניאק" מפיו מעולם.

אריאנה מלמד היא מבקרת סיפרות, לא היסטוריונית, ושמה במרכאות דברים שיחסה לבגין, לא דברים שאמר.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הוא כן, תקרא בשורה 10 מלמעלה בקישור שלך,

 

 

תם הדיון על בגין/ב"ג! זאת היתה תהיה שלי, לא תיכננתי שיהיה מזה כזה טורנדו, :bad-word::screwy:

 

אך זה הרבה פחות מעניין אותי,

מה שמעניין אותי יותר ובעיקר זה לדעת אם מישהו יודע מאיזו תוצרת אופנועי המ"צ?

 

שנה טובה לכולנו!

:beerchug:

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

לא יודע על איזה צפון תל אביב אתה מדבר או מה הקשר אבל לא רק שאני מלומד אני אפילו בקיא, אם תרצה אתן לך שיעור קצר בהיסטוריה על מי היה בן גוריון ומה תרומתו למדינת ישראל.

 

מפאת כבוד ליושבי הפורום אני אפסיק את הדיון הזה למרות שבהחלט יש לי מה לענות לך.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
הוא כן, תקרא בשורה 10 מלמעלה בקישור שלך,

 

 

תם הדיון על בגין/ב"ג! זאת היתה תהיה שלי, לא תיכננתי שיהיה מזה כזה טורנדו, :bad-word::screwy:

 

 

 

שנה טובה לכולנו!

:beerchug:

 

אתה צודק. לא היטבתי לקרוא, וגם נתתי לבגין קרדיט שלא הגיע לו. הנה מה שכתוב עוד באתר הנ"ל:

"בעוד שבנאומיו בכנסת משתמש בגין במשלב גבוה, בנאומו זה, מול ההמונים בכיכר העיר, הוא אינו בורר את מיליו בקפידה ומשתמש בביטויים ההולמים את שפת השוק. הוא אינו בוחל בטכניקות דמגוגיות ובביטויים נמוכים, שמטרתם לשלהב וליצור הזדהות רגשית עם עמדותיו."

כדאי לציין כי ערב מלחמת ששת הימים, ארבע עשרה שנה מאוחר יותר, ומתוך דאגה לעתיד המדינה, הציע בגין שבן-גוריון יחזור לראשות הממשלה והבטיח את תמיכת מפלגתו בכך. היעלה על הדעת שהיה מציע שמניאק יחזור להנהיג את העם בשעת סכנה?

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
האדסונים היו "הרבה". בשנתונים הרלוונטיים יש שתיים בירושלים, ארבע בחיפה ו- 18 בת"א.

 

24 האדסונים ואף אחד(כנראה) לא שרד... :-(

 

יוחאי, האם יש גם ג'ט ברשומות שלך או רק האדסונים גדולים(קומודור/הורנט/וואספ/פייסמייקר וכו')?

 

קוריוז קטן; בחיפה ישנו מוסך ותיק בשם 'אוריאל כהן' המטפל במכוניות פיז'ו וסיטרואן - ובעברו היה גם נקודת מכירה למכוניות אלו.

 

אלא מאי, עד לפני שנים ספורות, כאשר חיפשתם את אותו אוריאל כהן ב'דפי זהב', מצאתם אותו מופיע גם כסוכן למכוניות האדסון :roll:

 

(ההאדסון האחרונה שנמכרה כהאדסון(1957) היתה בעצם נאש, לאחר מיזוג שתי החברות ב-54').

 

כששאלתי פעם את החבר'ה שם לפרטים נוספים - ואולי נותרו בידיהם קטלוגים, חומר טכני או תמונות, הם לא ידעו מה אני רוצה מהם ומה זה בכלל האדסון...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
24 האדסונים ואף אחד(כנראה) לא שרד... :-(

 

האם יש גם ג'ט ברשומות או רק האדסונים גדולים(קומודור/הורנט/וואספ/פייסמייקר וכו')?

 

 

עד כמה שאני יכול לראות - לא היו ג'טים בארץ הקודש.

ב- 1958 היתה רשומה האדסון 53 אחת בלבד, וזו השנה שבה החל יצור הג'ט. ההאדסון 53 רשומה כמסחרית, משום מה.

ברשומות אין ולו האדסון 1954 אחת.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

ובמסגרת הדיון המקורי, הנה עוד לינקולן קדומה יותר שנלכדה בעדשת מצלמתו של הצלם ההולנדי ווילם וון דה פול ברחוב דיזנגוף ב 48 ושמורה באוסף הלאומי ההולנדי.

Lincoln Dizengoff Street 1948 Dutch Nat. Archive.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
ובמסגרת הדיון המקורי, הנה עוד לינקולן קדומה יותר שנלכדה בעדשת מצלמתו של הצלם ההולנדי ווילם וון דה פול ברחוב דיזנגוף ב 48 ושמורה באוסף הלאומי ההולנדי.

 

האם בן-גוריון במושב האחורי? בכל מקרה, זה האוטו "שלו", שאיתו נסע לטקס הכרזת העצמאות.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]


×
×
  • תוכן חדש...