Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קראתי סיפור מעניין על הרובר,

 

בן גוריון גר בצריף עם מזגן כשההורים שלי ויחד איתם כל יוצאי צפון אפריקה גרו בפחונים,

מי חשב על מים זורמים? מזגן? והוא אומנם חי בצריף, אך אני לא הייתי מתנגד לצריף כזה!

אל תשכח שבתקופה של בגין המדינה הייתה בעלת הרבה יותר אמצעים מאשר בשנות ה50,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
קראתי סיפור מעניין על הרובר,

 

בן גוריון גר בצריף עם מזגן כשההורים שלי ויחד איתם כל יוצאי צפון אפריקה גרו בפחונים,

מי חשב על מים זורמים? מזגן? והוא אומנם חי בצריף, אך אני לא הייתי מתנגד לצריף כזה!

אל תשכח שבתקופה של בגין המדינה הייתה בעלת הרבה יותר אמצעים מאשר בשנות ה50,

 

עם כל הכבוד ל"אהבה" שלך את ב"ג והכנסת הנושא העדתי לעניין רכבי השרד, אני מבקש ממך ציטוט מדוייק של דבריו אלה של בגין על בן גוריון (עריץ קטן ומניאק גדול) וכן ראייה על כך שכשב"ג גר בשדה בוקר היה לו מזגן בצריף.ובאותה נימה אפשר לאמר על בגין שכשהוא היה ראש ממשלה, הוא גר בדירת שרד בירושלים כשבנתיבות ובק' שמונה גרו אנשים בדירות עמידר מתפוררות.

אם תצליח להביא את מה שביקשתי, אודה לך על מידע שלא ידעתי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בן-גוריון חי עם מזגן בסג'רה ב 1908? בגדוד העברי ב 1917? כעורך "האחדות" בירושלים בשנות העשרים?

הוא פרש לשדה-בוקר בשנת 53 , בן 64, כשלא היה שם שום מזגן. באיזה תנאים חיו הוריך בצפון אפריקה בשנים הללו? נוחים יותר או נוחים פחות?

אני לא חושב שהפורום הזה הוא המקום לדון בסוגיות הללו - אם כי יש לי עוד הרבה מה לומר עליהן. אתה מוזמן לקרוא כאן:

 

http://wp.me/pXLKy-N7

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
עם כל הכבוד ל"אהבה" שלך את ב"ג והכנסת הנושא העדתי לעניין רכבי השרד, אני מבקש ממך ציטוט מדוייק של דבריו אלה של בגין על בן גוריון (עריץ קטן ומניאק גדול) וכן ראייה על כך שכשב"ג גר בשדה בוקר היה לו מזגן בצריף.ובאותה נימה אפשר לאמר על בגין שכשהוא היה ראש ממשלה, הוא גר בדירת שרד בירושלים כשבנתיבות ובק' שמונה גרו אנשים בדירות עמידר מתפוררות.

אם תצליח להביא את מה שביקשתי, אודה לך על מידע שלא ידעתי.

 

כניראה שניתן היה להוציא את היהודים מהמעברה, אך לא את המעברה מהיהודים

חתימה טובה

פורסם
באיזה תנאים חיו הוריך בצפון אפריקה בשנים הללו? נוחים יותר או נוחים פחות?

 

רק ליידע - במקרה שלנו הם חיו בארמון מפואר בן 3 קומות עם מקווה פרטי בקומת מרתף,

הארמון הוקף בעשרות דונמים של אדמה ועצי תמר ואפילו ( כך נהגו בתחילת המאה שעברה בעלי ממון רב )

החזיקו בין שישה לשמונה משרתים חובשי תרבוש אדום.

הזקנים ז"ל וילדיהם עלו לארץ בקום המדינה עם שתיים וחצי מזוודות ועשרים ליש"ט.

פורסם

באמת שלא הבנתי איך הכנסת השד העדתי לדיון הזה, בן גוריון הוא אבי מדינת ישראל בגללו ובזכותו יש לך מדינה לגור בה.

לא אפתח דיון איזה אדם דגול בן גוריון היה ופועלו בחייו למען העם היהודי, חבל שאנשים בורים בכלל מעיזים לזלזל באדם שכזה עוד עם קישקושים על איך יכל לנסוע בקאדילק או כמה זה עלה למשלם המיסים שזה דיון מגוכך בפני עצמו.

 

נו ברור היה להם אחוזות והם היו מיליונרים עם עשרות משרתים ובגלל! שהיה כל כך טוב שם הם החליטו לעלות חסרי כל לארץ שלא היה בה כלום ולגור באמצע שום מקום... נו ברור, אתה מכיר את סיפורי עלי באבא?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

באמת שאין צורך להרחיב על אחד מענקי המאה ה-20, האיש שהלך נגד כל הסיכויים וכל האיומים מבפנים ומבחוץ, הכריז על עצמאות ושמר עליה.

אפשר להגיד עליו הרבה דברים אבל ודאי לא ראוותנות ובזבזנות. את הצריף (וגם את הדירה הצנועה בת"א) כולם מכירים, אבל אזכיר פרט אחד קטן שגם הוא מלמד משהו: ממה התפרנס אחיו של דוד בן גוריון, מיכאל גרין? יו"ר הסוכנות? שגריר בלונדון? מנכ"ל מפעל הפיס? לא. הוא היה בעל קיוסק קטן בנורדאו פינת בן יהודה בת"א (כיום "פלאפל שלמה ובניו"), שמכר גזוז ושוקולדה שבעה ימים בשבוע, בזמן שאחיו הצעיר עומד בראשות הממשלה.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
באמת שאין צורך להרחיב על אחד מענקי המאה ה-20, האיש שהלך נגד כל הסיכויים וכל האיומים מבפנים ומבחוץ, הכריז על עצמאות ושמר עליה.

אפשר להגיד עליו הרבה דברים אבל ודאי לא ראוותנות ובזבזנות. את הצריף (וגם את הדירה הצנועה בת"א) כולם מכירים, אבל אזכיר פרט אחד קטן שגם הוא מלמד משהו: ממה התפרנס אחיו של דוד בן גוריון, מיכאל גרין? יו"ר הסוכנות? שגריר בלונדון? מנכ"ל מפעל הפיס? לא. הוא היה בעל קיוסק קטן בנורדאו פינת בן יהודה בת"א (כיום "פלאפל שלמה ובניו"), שמכר גזוז ושוקולדה שבעה ימים בשבוע, בזמן שאחיו הצעיר עומד בראשות הממשלה.

 

:mm_yeah:

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם
עם כל הכבוד ל"אהבה" שלך את ב"ג והכנסת הנושא העדתי לעניין רכבי השרד, אני מבקש ממך ציטוט מדוייק של דבריו אלה של בגין על בן גוריון (עריץ קטן ומניאק גדול) וכן ראייה על כך שכשב"ג גר בשדה בוקר היה לו מזגן בצריף.ובאותה נימה אפשר לאמר על בגין שכשהוא היה ראש ממשלה, הוא גר בדירת שרד בירושלים כשבנתיבות ובק' שמונה גרו אנשים בדירות עמידר מתפוררות.

אם תצליח להביא את מה שביקשתי, אודה לך על מידע שלא ידעתי.

 

 

בני ידידי, את דברי אמרתי על סמך ידע, יש לי את הציטוט של הנאום באופן מלא,

אך אביא בפניך ציטוט חלקי,

הינה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3498331,00.html

 

http://speaking.mfbiz.com/#/page/4540058375

 

ובצריף של בן גוריון יש מזגן חלון קטן שתואם את התקופה בערך בה הוקם הצריף, אין לי תמונה, אתה מוזמן ללכת ולראות

כשבגין חי בדירת שרד, לסבא שלי היה בית באור עקיבא במקום פחון בדימונה,

 

תשמע את זה: הרצאה מעניינת ביותר,

חלק א':

http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FGHKEM&c41t4nzVQ=EEJ

 

חלק ב':

http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FGIFDM&c41t4nzVQ=EEJ

 

חלק ג':

http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FGJDKK&c41t4nzVQ=EEJ

 

 

באמת שלא הבנתי איך הכנסת השד העדתי לדיון הזה,

בן גוריון הוא אבי מדינת ישראל בגללו ובזכותו יש לך מדינה לגור בה.

לא בזכותו! אלא בזכות לוחמי המחתרות! הוא אחראי לרצח לוחמים יהודים על הספינה אלטלנה!

ואילו לוחמי המחתרות אחראים לגירושם של הצוררים הבריטים שבגדו במנדט שניתן להם לא"י,

 

לא אפתח דיון איזה אדם דגול בן גוריון היה ופועלו בחייו למען העם היהודי, חבל שאנשים בורים בכלל מעיזים לזלזל באדם שכזה עוד עם קישקושים על איך יכל לנסוע בקאדילק או כמה זה עלה למשלם המיסים שזה דיון מגוכך בפני עצמו.

הכוונה לא הייתה לפתוח דיון אלא תהייה שלי, רשמתי גם שהאופנועים בצידי

התמונה יותר מעניינים אותי מאים הייתה לו אולדסמוביל או קאדילאק

 

נו ברור היה להם אחוזות והם היו מיליונרים עם עשרות משרתים ובגלל! שהיה כל כך טוב שם הם

החליטו לעלות חסרי כל לארץ שלא היה בה כלום ולגור באמצע שום מקום...

נו ברור, אתה מכיר את סיפורי עלי באבא?

לאף אחד אצלינו במשפחה לא היו משרתים, או אחוזות, הם חיו חייים ממוצעים אך טובים,

הם עלו רק בהבט האידאולוגי, לעלות לארץ האבות, ארץ ישראל, שם היה להם מקצועות,

פה הם נאלצו לעבוד במפעלים סוציאליסטים של השלטון הסוציאליסטי של מפא"י

 

אני מקווה שעניתי לך ידידי,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

לדעתי כל הדיון הזה לא ראוי להתנהל בקרספורום.:nono:

יש מספיק פורומים בהם ניתן לדסקס פוליטיקה, גזענות, שתו לי ועשו לי.:agrue:

 

המאחד את הפורום "שלנו" זו אהבה למכוניות ישנות.

 

בואו נשמור על המסגרת!

 

גמר חתימה טובה! :roll:

פורסם

וואו... אבל באמת :shock: וואו.

 

מי היה מאמין שיש עדיין אנשים במדינה שחושבים ככה, איזה תפיסה מעוותת של ההיסטוריה.

להגיד על בן גוריון שהיה ראוותן זה כמו להגיד על ביבי וברק שהם צנועים... אין שום קשר למציאות.

 

בן גוריון היה חיי ברמה התואמת את רמת החיים בתל אביב באותם שנים, לא פחות ולא יותר... לא רק זה היו בדיוק כמו היום הרבה אנשים פרטיים שהיו הרבה יותר עשירים ממנו, לא היה לו פמליה, לא שומרים ולא שום דבר שנתן אינדיקציה שהוא מרומם מהעם. הוא היה הולך ברחובות תל אביב כאחד העם.

 

הציפייה שלך שראש הממשלה יגור בפחון כי סבא שלך היה עני הזויה לא פחות מהתפיסה העקומה שלך של ההיסטוריה. לצערך אני חובב היסטוריה דיי גדול ואני יכול להכנס איתך לדיון ארוך על אלטלנה וכו' ולהוכיח לך כמה אתה טועה :roll:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אם באמת חפשת את תוצרת האופנועים כפי שציינת אז מבוקשך ניתן.

למה אנחנו ממשיכים לדון במה שלא ראוי לפורום זה ?

BMW R75/6 1976 מקסים לאחר שיפוץ, AUDI 100 GL 1974 בתחילת שיפוץ ופיאסטה MKII 1986 יפה.

פורסם
בן גוריון הוא אבי מדינת ישראל בגללו ובזכותו יש לך מדינה לגור בה.

שהיה כל כך טוב שם הם החליטו לעלות חסרי כל לארץ שלא היה בה כלום ולגור באמצע שום מקום...

בחור צעיר ונחמד שגר בצפון ת"א ליד בוגרשוב :

צא ולמד ואל תכעס -

לא בזכות בן גוריון יש לנו את המדינה.

רוב העולים החליטו לעלות מצפון אפריקה לישראל מאהבת המולדת.

בזכות ישראל כץ יש לנו טסט פעם בשנה 8)


×
×
  • תוכן חדש...