Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מטען למצבר, כי כל הזמן המצבר מתרוקן.

אני לא צריך משהו תעשייתי, אלא משהו ביתי זול ואמין.

 

אולי לחלופין יש מטען ששומר כל הזמן על המצבר מלא כמו שעושים למצאיות בצבא ? יש דבר כזה ?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכי פשוט - תקיש בגוגל "מטען מצברים לרכב" ..

יש מספר רב של סוגים כולל השוואה ב אתר ZAP .

מחירים נעים ממאתיים ש"ח ועד אלף פלוס למטען מקצועי דיגיטלי.

פורסם
מחפש מטען למצבר, כי כל הזמן המצבר מתרוקן.

אני לא צריך משהו תעשייתי, אלא משהו ביתי זול ואמין.

 

אולי לחלופין יש מטען ששומר כל הזמן על המצבר מלא כמו שעושים למצאיות בצבא ? יש דבר כזה ?

 

 

חובבי טיסנאות משתמשים בהרבה סוגי מצברים וקונים בד"כ אצל "הסיני". בד"כ המטענים עם מתח כניסה של 12V, אבל אפשר גם למצוא בודדים עם מתח כניסה 220 וולט. לדוגמה זה.

זה מטען "חכם" שמסוגל לטעון את כל סוגי המצברים (כולל של כלים וכמובן גם מצבר עופרת), ולבקר את תהליך ההטענה.

אני משתמש במשהו דומה, אבל עם מתח כניסה של 12 וולט אותו אני מקבל מספק מתאים.

המשלוח הוא תוך כשבועיים שלושה ותוך חיוב של כרטיס אשראי.

 

נדמה לי שאפשר, גם, "לייצר" מטען מספק של מחשב, על ידי תוספת מערכת בקרה על הזרם הנכנס.

פורסם

אני רכשתי מטען המתאים לרכב שממט לנסוע, עבור אופנוע האספנות שלי.

המטען בעל 4 שלבים בהם הוא דואג לשמר את המצבר במצב טוב על ידי פריקה וטעינת טפטוף.

מחירו נע בסביבות 350 שקלים וניתן למצוא ב א. אופנועים.

 

דביר

BMW R75/6 1976 מקסים לאחר שיפוץ, AUDI 100 GL 1974 בתחילת שיפוץ ופיאסטה MKII 1986 יפה.

פורסם
תפרק את אחד הקטבים של המצבר יותר זול ויותר קל

 

זה בהחלט יקטין את הפריקה של המצבר, אבל לא יטען אותוצלקראת הנסיעה הבאה. ברכבי אספנות הנסיעות הן כה מועטות שהטעינה במהלך הנסיעה בהחלט איננה מספקת ובעיקר אם מדובר במצבר שאיננו צעיר. המטען מגיע עם מחבר מהיר, כך שניתוקו וחיבורו קל ואיננו דורש פתיחת מכסה או פירוק כלשהוא. הכל כמובן בהנחה שהרכב נמצא באזור של שקע חשמלי.

BMW R75/6 1976 מקסים לאחר שיפוץ, AUDI 100 GL 1974 בתחילת שיפוץ ופיאסטה MKII 1986 יפה.

פורסם

מטען קטן שיש לי ,

שומר על המצבר טעון כל הזמן,

עמיד למים כך שיכול גם לעמוד בחניה גם אם לא מקורה

 

http://www.ebay.com/itm/100-220-VAC-12V-Waterproof-800-Battery-Tender-Plus-Trickle-Charger-12-V-Volt-/370643580206?forcev4exp=true&forceRpt=true

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
בדוק אצל א.א.אופנועים רח שטיבל 3 ת"א

 

http://www.ae-motor.co.il/61/

 

 

TECMATE לסל הקניות

מטען ACCUMATE 12V-6V

 

המחיר שלנו: 0 ש"ח

 

מטען ACCUMATE 12V-6V

הגנה מפני חיבור הפוך

בקרת טמפ’ אלקטרונית

מטען אוטומטי V6-V21

 

ואוו מדהים - לא רק שיש שם מטענים הכל שם גם בחינם... :lol: :lol:


×
×
  • תוכן חדש...