Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התקדמו התקדמו...זאת תקנה מעודכנת למאי השנה (תעיין שוב).

אגב, מה זה "פלאלפון"? :-)

זה פלאפל קטן :-)

אל תשכח שבתקופה ההיא היה צנע...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אפשר וחוקי ליבא מנוע בלבד, רשיון יבוא לא בעייה להוציא כל עוד ממלאים אחרי ההוראות שלהם

עשיתי זאת בעצמי

הבעייה היחידה זה להשיג שטר מכר למנוע כשאתה לא יבואן מנועים, לצורך שינוי הרישום ברשיון

אבל גם זה אפשרי ומעצבן

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

גם לי יש רום כרמל הממתינה לשיפוץ, אם אינני טועה הרכב מודל 80', איזה מנוע היה בו במקור?

"אם מה שאתה רוצה לספר לי הוא לא אמיתי, לא טוב ולא מועיל - אני מעדיף לא לדעת במה מדובר, וגם לך כדאי לשכוח מהסיפור" - סוקרטס.

פורסם
גם לי יש רום כרמל הממתינה לשיפוץ, אם אינני טועה הרכב מודל 80', איזה מנוע היה בו במקור?

 

הילמן אוונג'ר 1295 סמ"ק. לא רק מנוע. גם תיבת הילוכים. ניתן למצוא שפע של חלקים למנוע הזה באי.ביי ובגרושים.

צוות הפיברקלאב...

אתם מוזמנים להיכנס לשרשור שלנו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

מודה לך מאוד על תשובתך.

אני חבר חדש בפורום ולא כל כך מבין את עניין פתיחת הנושאים / הודעות / חיפוש... יש לך המלצה?

"אם מה שאתה רוצה לספר לי הוא לא אמיתי, לא טוב ולא מועיל - אני מעדיף לא לדעת במה מדובר, וגם לך כדאי לשכוח מהסיפור" - סוקרטס.

פורסם
מודה לך מאוד על תשובתך.

אני חבר חדש בפורום ולא כל כך מבין את עניין פתיחת הנושאים / הודעות / חיפוש... יש לך המלצה?

 

יש הרבה המלצות. תלוי למה...

מאחר שיש לנו לא פחות מאשר שלוש רום כרמל 1301 בתהליכי שיפוץ כאלו או אחרים, אני חושב שנוכל לעזור לך, אם תהיה יותר ממוקד.

בכל מקרה, זהו לא השרשור הנכון. צא מכאן, ותעבור לשרשור של "פיברקלאב".

צוות הפיברקלאב...

אתם מוזמנים להיכנס לשרשור שלנו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

×
×
  • תוכן חדש...