Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומט ולארק


oferbz
שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בדרך חזרה מהארוע ברמת גן ברמת גן יצאנו אני עם הלארק וחבר מועדון עם פורד קומט,נסעתי אחריו עד שנתן לי לעקוף אותו והראה לי את האגזוזים,איני טיפוס של תחרות מניח שלא רציתי לאמץ את האוטו ישבתי ושאלתי את עצמי מדוע הנה התשובה .

עופר בן צבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יהיה הוגן להשוות מוצר מגובש ובוגר של מנגנון הפיתוח של פורד שהיה ב-61 מעצמה עולמית עם מפעלים בעולם ופיתוח מגרמניה ועד אנגליה, הולדן ועוד, כבר בשנות ה 20, למוצר של מפעל קנדי קטן ,שנתיים לפני פשיטת רגל, שמוכר כאן רק בגלל אילין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יהיה הוגן להשוות מוצר מגובש ובוגר של מנגנון הפיתוח של פורד שהיה ב-61 מעצמה עולמית עם מפעלים בעולם ופיתוח מגרמניה ועד אנגליה, הולדן ועוד, כבר בשנות ה 20, למוצר של מפעל קנדי קטן ,שנתיים לפני פשיטת רגל, שמוכר כאן רק בגלל אילין.

 

כמה תיקונים ברשותך

ה"מפעל הקנדי הקטן" היה, בשעה שייצר את הרכב של עופר, מפעל אמריקאי מאד מגובש (בעצם מהמאה ה 19) והלארק תחת שמותיו השונים היה אחד המוצרים הטובים יותר שייצר. בשנות העשרים שהזכרת הוא היה נחשב הרבה יותר מפורד באיכות דגמיו ובמיצוב שלהם.

דווקא הפורדים מאותה תקופה (תחילת שנות הששים) לא היו הכי מגובשים. אמנם הפלקון/קומט משנת 1961 נמכרו בכמויות ענק אבל הם היו נוסחה חדשה ולא מוכרת כל כך לפורד-ארה"ב ועובדה שבשנת 1962 ואחר כך בשנת 1964 הם נאלצו לעשות שינויים די משמעותיים כולל החלפת המנוע.

והנה הפלקון 1960 שלי עם הקומט

 

581072_10150977444378609_1478871890_n.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, את קורות החיים של סטודבייקר למדתי עוד בצעירותי, על ה-63 והמשכתי עם ה 64 מנוע שבי 2.

ב-63 הידני הייתי צריך מברג ענק על ידי בשביל מוטות הגיר (הועבר אלי מהנהג של אבי) ולא פעם כמעט עפתי אני ונוסעים מהדלתות שהחליטו להפתח . 2 מהבעיות שהיו ידועות. בנוסף לזה הייתי לקוח מתמיד אצל גורבן עם סתימות דלק,סוויטש, דריישאפט וגם מנוע (סטוד.) הלך פעם - כל מרימי השסתומים התעקמו.... אני בכ"ז כבר יותר מכפול בגיל,היו עוד הרבה.האוטו כאמור לא סבל מחוסר תחזוקה בצבא ולא אצלי. לפני ירידות לשארם הכנסתי אותו לסיכה - לא משנה מתי היה צריך. זה מוצר בשל של מערכת שלמדה בעיות קודמות ? למיטב זכרוני עם הבייבי פורד פריפקט 46(אנגלי) נתקעתי פחות.על אף מעצורי השטאנגות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ברור לך שבשנת 1961 הוא לא היה "מפעל קנדי קטן" ויש לי חדשות ממני, לא מאביך. היתה לי פעמיים לארק. 1963 ו 1964

כרכב רגיל, לא אספנות. יכול להיות שההבדל הקטן הוא שהלארקים שלי לא היו בצבא. ותאמין לי שהלארקים בצבא סבלו מהתעללות אבל החזיקו יפה מעמד.

זה היה רכב איכותי, קשוח (שילדה נפרדת) אחד הראשונים עם מערכת בלמים כפולה ואפשרות להשכיב את המושבים אחורה עד הסוף, סטיישן עם גג נפתח עד הסוף, דש בורד בטיחותי יותר ועוד דברים שלא סיפרו בסרטון שבטח היה מבית היותר של פורד.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...