רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 972 צפיות
כידוע לכמה מדגמי רנו יש במקום מיכל אידוי (או איך שקוראים לזה) צנצנת חמוצים לפני הרבה זמן נשברה לי הצנצנת ולא ידעתי מה לעשות לפני כמה זמן ראיתי שמישהו פירסם שגם הוא מחפש וגם לא מצא באיביי אני לא זוכר איפה זה היה אני מצאתי פתרון נראה מה אתם אומרים ומה יהיה בשטח... מצאתי קנקן (חדש) שמיועד לשתיה חמה שהקוטר שלו מתאים כמעט בדיוק למכסה של המקורי אבל בכל זאת אני מעדיף להכין מהמכסה של הקנקן זה הקנקן: (סליחה על הגודל של התמונות אבל אני לא יודע איך להקטין אותם) הרוחב של המכסה שמתאים כמו בצנצנת: חתכתי את המכסה: וזה מה שיצא בתור צנצנת החמוצים החדשה (יותר קטנה אבל לא נורא) :
הודעה אחרונה מאת אאבי, -
- 0 תגובות
- 835 צפיות
מדי פעם עולה כאן הנושא של ניקויי חול. מתפנה מיכל מתכת גדול עם חלון זכוכית שרוול לידיים וחיבור לקומפרסור. המעוניינים מוזמנים לפנות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
מסע שורשים - הסוף? 1 2
מאת אבי נוף-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים. כפי שרובכם יודעים, אני בסופו של מסע שורשים לגבי הבעלים הקודמים של המרצדס שלי. דבר לא פשוט, היות ובמשרד הרישוי אין נתונים לרכב בן למעלה מחמישים שנה. למעשה, עניין אותי מי החזיק בשנות החמישים רכב מסוג מרצדס בארץ הקודש, ארץ בחיתוליה, ובמצב כספי רעוע. שיערתי שהוא היה בוודאי פוליטיקאי גדול, מליונר רציני, או כל הגדרה אחרת שתתאים למחזיק בכזה רכב באותה תקופה. הצלחתי בעמל רב להגיע עד לבן של הבעלים מספר 2, שקנה את הרכב בתחילת שנות ה-60 וכמו"כ לתעודת המשלוח של האוטו כאשר יצא מהמפעל (1955) מגרמניה אל שוויץ. יותר מכך לא הצלחתי להתקדם. זמן רב הרגשתי תקוע עם העניין ללא בטחון לפתרון באופק. בשבוע שעבר פורסמה בעיתון הארץ במוסף D DRIVER כתבה מצ…
הודעה אחרונה מאת איציק פוליקר, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הקרנות לסרט "החיפושית" בסינמטק תל אביב: יום ראשון 21.9.08 בשעה 18:30 יום ראשון 28.9.08 בשעה 18:30 יום רביעי 1.10.08 בשעה 15:00 החיפושית ישי אוריין, במאי הסרט, נשוי לאלירז ומאוהב בחיפושית הישנה שלו. אלירז עומדת ללדת בכל רגע את תינוקם הראשון. היא להוטה להיפטר מהגרוטאה, שלטענתה אינה מכבדת את מצבם המשפחתי החדש. כשהוויכוח סביב המכונית מתלהט, יוצא ישי למסע המתחיל בבעליה הקודמים של החיפושית ומסתיים בניסיון להצלת אהובתו הישנה. קומדיה דוקומנטרית, 70 דקות
הודעה אחרונה מאת מרמורק, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאחרונה גיליתי שמשרד התחבורה נוהג אחרת כלפי רכבי אספנות לפחות אצלי לא קיבלתי חידוש לטסט הקרוב בדרך כלל רשיון הרכב היה נשלח כחודשיים לפני המועד האמור לביצוע טסט השנה כלל לא נישלח האם יש עוד חברים שניתקלו בתופעה הזו ... לבעלי הרכבים רצוי לבדוק שרישיון הרכב בתוקף אני בטוח שיש לכולנו עיסוקים נוספים ואולי שכחתם לבדוק כי פשוט ל שלחו לכם רישיון לחידוש ...
הודעה אחרונה מאת fantic84, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מתוך סקרנות, מישהו יודע כמה רכבי רנו קרוואל יש בארץ, פחות או יותר?
הודעה אחרונה מאת A110, -
מרצדס מיבך
מאת לירוי1- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2560194
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רציתי לשאול כמה יכול לעלות הבאת פורד מודל T? אני שואל זאת מכיוון שלהחזיק רכב מסוג כזה הוא חלומו של אבי זה כמעט 30 שנה ואני מתכנן בלי נדר להביא לו אחת כזו לרגל יומולדת 60 או 701!
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לכל מכריי ומוכריי ,"חטאתי" בשיפוץ חיפושית החיפושית עמדה 16 שנים ללא תנועה וללא שימוש, התהליך ארך שלושה וחצי חודשיםבהם החיפושית פורקה ,שופצה והורכבה מחדש (אני מקצר במלל מכיוון שהתמונות מדברות בעד עצמן) בסופו של תהליך שבה החיפושית לבית בעליה ומזה כשבועיים היא משמחת בחור צעיר ונחמד שקיבל אותה מתנה ליום הולדתו . אז למי שייש סבלנות ,לפניכם 925 תמונות המתעדות את החיפושית ממפגשנו הראשון ועד לגמר השיפוץ. במקביל ,האולדסמוביל קטלס סופרים קופה 78 שלי נמצאת גם היא בשיפוץ. שמו של הפחח הוא זייד ומי שירצה פרטים נוספים מוזמן לפנות בפרטי. תהנו . איתמר קישור מס' 1: https://picasaweb.google.com/111311336938927289454/1973?authkey=Gv1sRgCP-Z5pTNlKP4Kg# קישור מס' 2: https:/…
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
כן, אני יודע שהנושא של תהליך הייבוא כבר נדון כאן בעבר בעשרות הודעות. אבל אני מבקש מיודעי דבר ובעלי נסיון (בלבד) להקדיש 2,3 דקות בכתיבה של הנוהל נכון להיום. איזה טפסים בדיוק צריך למלא? האם צריך את חשבונית הרכישה כשממלאים את הטפסים או שאפשר להתחיל הליך בירוקרטיה לפני ההזמנה? האם יש צורך לחכות לאיזו שהיא תשובה לפני ההזמנה? האם צריך ללכת אישית לברדה או שהכל נסגר מהר וקל דרך הדואר? ועוד.. ועוד...
הודעה אחרונה מאת ערן rob, -
- 0 תגובות
- 674 צפיות
שבת שלום ראיתי ברכב אמריקאי גדול מימדים כמעין "פומפה" מגומי שמחוברת לצינור הדלק . ששאלתי מה זה ? נאמר לי שזו פומפה שבאה לשאוב דלק לקרבורטור לפני שבאים להניע את הרכב בעל צנרת ארוכה במקרים שהרכב לא הונע זמן רב (לדעתי לרכב היה משאבת דלק מכנית) מבקש לדעת כיצד ולהיכן מתקינים את הפומפה והיכן ניתן לרכוש אותה ? אני בשלב זה לא מעוניין להתקין משאבה חשמלית. תודה למשיבים
הודעה אחרונה מאת MODENA, -
- 1 תגובות
- 789 צפיות
הודעה אחרונה מאת דניאל לוי, -
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
תמונות מהמפגש היום. אריק
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם למרות שיש לה שירשור משלה חשבנו שלמעמד הזה מגיע שירשור ניפרד ... היום רישמית כרמלה חזרה לחיים וכבישי ישראל יתהדרו להם בעוד ישראלית מהממת ... אופק ואבא.... [ATTACH][ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]
הודעה אחרונה מאת hearse, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 42 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
לאלו שחיפשו אסקורט: פורד אסקורט תוצרת גרמניה,מנוע 1300, שתי דלתות, הילוכים, שנת 1974, רישיון אספנות, 3000 ש"ח. יש לכם מזל שהחניה שלי כבר מלאה, אחרת היא הייתה אצלי מחר בבוקר... http://www.classiccar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=77&ad_id=5203
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אחד הדברים שאני אוהב לעשות זה להסתכל באי ביי ולראות מה תיכף משתחרר ליבוא כרכבי אספנות,כל שנה עכשיו נכנסות מכוניות שבשנות נעורי הזלתי הרבה ריר שראיתי אותם ,ולא פעם חשבתי להביא 300Z עוד שנה שנתיים . הרכב שבסופו של דבר הגיע לידי ברח לי מהידיים ביום הראשון שנמכר פה בפורום ומאוד התאכזבתי על הפספוס ,אבל למזלי הגיע לידיו של ערן ומערן אלי,וזה המקום להגיד תודה לערן ולציין שעד עכשיו התגלה כבחור הגון ומאוד נחמד . הרכב דורש המון עבודה והשקעה שתעשה בקצב שלי ,מהר זה לא יהיה אבל בטוח שיהיה טוב והכי חשוב לשמור על מקוריות, אז זהו עכשיו הבטחתי לאשתי שרכב הבא שנכנס רכב אחר יוצא.
הודעה אחרונה מאת S_G, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם מה ההבדלים בין פיסאטה S דור שני והרגילה? ואיזה מהחלקים המכאניים יכולים להתאים מהפיאסטה הרגילה ל S? איזה מכלולים משותפים?
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
צהרים טובים אני מחפש איזו שהוא חומר, שיכול לחדש גגות של רכב קבריולט. ואיפה אפשר לרכוש אותו ? ומה המחיר ? עדיף מאזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת Croc, -
מזרקי דלק דולפים 1 2
מאת gdiil- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם. היגואר עושה בעיות. אחרי בדיקות שונות שעשיתי, גליתי שהמזרקים דולפים. ביחוד אחרי שהם מתחממים. הרכב מציף וקשה להניע אותו כאשר הוא חם ועומד כ-15 20 דקות. פרקתי את המזרקים על מנוע חם וגליתי שכאשר הם מחוברים לצנרת הדלק, הם ממשיכים לדלוף. בקיצור. מזרקים חדשים כאלה באיבי-- אין. יש משופצים במחיר של - 150 דולר ליחידה. אולי מישהו יכל לתת לי המלצה למכון שיוכל לשפץ אותם בארץ. אודה לכל עיצה והכוונה שאקבל כאן. בברכה גדעון
הודעה אחרונה מאת nirk, -
חבר מועדון החמש אבי כהן נהרג אתמול בתאונה בכביש מספר 2. עצוב מאד. ליבי עם המשפחה. משתתף מעומק הלב בצערכם! שלא תדעו עוד צער.
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למרות הפעילות בעכו בבוקר ולמרות החום והלחות הגיעו חברים למפגש.
הודעה אחרונה מאת nati54, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חברים שלום , אני צריך גיר שמתאים למנועי ה3500 הישנים של ב.מ.וו . הגיר היה קיים ב535 , 635 ו735 עם מנוע M30 עד שנת 85-86 . לא מצליח למצוא בשום מקום גיר כזה ... אני מאוד ישמח אם יש למישהו גיר כזה למחיר . כמו כן , האם מישהו מכיר מקום/עסק שישמח לייבא לי גיר מחו"ל ? מה העלות של ייבוא כזה ? תודה רבה מראש ,
הודעה אחרונה מאת danny_koro, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 870 צפיות
האם למישהו יש תרשים של קרבורטור Solex DIDTA לBMW , 518 \ 2000 סמק . הבעיה שפתאום הקרבורטור מציף והמנוע כבה בלי סיבה נראת לעיין . הקרבורטור נוקה , הוחלפו דיאפרגמות תאוצה ובדיקה כללית שנראתה די טוב . אגב , קרבורטור כפול . תודה לעונים . דרור .
הודעה אחרונה מאת מאך1, -
חלודה במיכל הדלק 1 2
מאת ערן rob- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בזמן השיפוץ מיכל הדלק היה ריק כמה שבועות ובזמן הזה התחיל להחליד (גם מבפנים) קיוותי שזה לא יהיה מורגש, אבל היום אני כבר מבין שאין ברירה וצריך לטפל. אז רגע לפני שאני מייצר מיכל חדש מנירוסטה (הכי פשוט עבורי) האם ישנם פתרונות אחרים כמו ציפוי המיכל מבפנים? קנייה של מיכל חדש בארץ האפשרויות היא פשוטה וזולה, אבל השאלה היא איך מכניסים דבר כזה לארץ?
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ברשותי גלגל הגה שבמשך השנים הגומי התקלף ונקרע. האם אתם מכירים בעל מקצוע שמשפץ גלגלי הגה ? האם נתקלתם במישהוא שיודע להפוך במקום הגומי שיהיה ציפוי עץ ( כדוגמת התמונה ) ? תודה .
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום ברשותי פיאט 131 TC 1600 משנת 82 בלוח השעונים נדלק בלילה אור חלש מאוד שבקושי רואים משהו, לאבא שלי יש חבר שמתעסק בספידומטרים והיו מכוניות כאלה בעבר והוא אומר שזה ככה צריך להיות וככה זה בא במקור, האם זה באמת נכון? יש לציין שככה קיבלתי את הרכב לפני 4 שנים.
הודעה אחרונה מאת irork, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
מ-ה-מ-ם
הודעה אחרונה מאת danielgr, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, רכב ביבוא אישי הגיע ארצה, עברתי עמדה 1 , ביצעתי הטבעות ברכב וקיבלתי מהם טופס לבצע טסט.. שאלתי היא - האם צריך להביא לטסט אישור רכב מיושן ?
הודעה אחרונה מאת MGB ROADSTER, -
מועדון החמש מזמין להשקת פיאט 1100 D משנת 1965 במפגש בירושלים ביום שישי-17.08.12 1 2 3
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 40 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת פיאט 1100 D משנת 1965 (התמונה להמחשה) FIAT 1100 D 1965 הרכב שופץ ע"י חבר מועדון החמש – אהרון מעין את ההשקה יארח מפגש מועדון החמש בירושלים ברחבת החנייה של מוזיאון ישראל (המקום בו התקיים ראלי יפו-י"ם), ביום ו'- 17.08.12 . התכנסות בשעה 15:00 . בשעה 16:00- נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל. בעלי רכבים מתוצרת פיאט מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 15:00 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל : אילן גורן, רכז המועדון בירושלים, טל' 5272562- 050 מתניה הלוי, אחראי השקות וקבלות פנים, טל' 44…
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום! אני מתכוון לשלוח משאבת ברקס לשיפוץ באנגליה האם יש אפשרות לא לשלם מס כשהמשאבה חוזרת לארץ? (הריי היא יוצאת מפה) מישהו עשה זאת? אשמח לקבל הכוונה בנושא. תודה יובל
הודעה אחרונה מאת gilshetrit,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אורי מ.
- parnuk
- avizaz
- Itzik-b
- santiago
- שלמה 30
- פינדר
- שביט
- Night Driver
- צוק
- ANUTKK
- איציק נ.
- Lexicon
- pooh-bear
- Liquidator
- gpm11
- mikk
- MostlyWicked
- mcshmupi
- yoav911gt2
- סולל הדרך
- אבי ים
- דבינר
- malcishua
- Shay Shd Dave
- Dan___
- alex321
- מלטבשי
- ishayk
- Avia
- m1011409
- עמרי לייט
- beresford
- yohai71
- blackpolo
- DareDevil
- נעם101
- הרקוליטו
- פריג'י
- discoTD5
- גולדן191
- Stav132
- topop
- ניקו פ.
- matan_mil
- itaysamurai
- amosbmw
- Aviady001
- flytomars
- Moshe c
