Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכב ביבוא אישי הגיע ארצה, עברתי עמדה 1 , ביצעתי הטבעות ברכב וקיבלתי מהם טופס לבצע טסט..

שאלתי היא - האם צריך להביא לטסט אישור רכב מיושן ?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
היי,

רק לעדכן שאין צורך להביא לטסט הראשון אישור ממוסך בגין רכב מיושן..

אתה בטוח???

אני צריך להעביר טסט ראשון ל mg midget אז לפי דברך אוכל מעמדה 1 לנסוע ישר לטסט בלי אישור רכב מיושן???

נותן ולוקח עזרה/חלקים למשפצי

לנד רובר סדרה LAND ROVER SERIES1

1948-1953

יובל 0543975612

פורסם
אתה בטוח???

אני צריך להעביר טסט ראשון ל mg midget אז לפי דברך אוכל מעמדה 1 לנסוע ישר לטסט בלי אישור רכב מיושן???

ממש לפני שבוע עברתי טסט ראשון ישירות מעמדה 1 , לא התבקשתי להציג אישור רכב מיושן.

המלצה שלי - תצלם לך העתק מכל נייר ונייר !

פורסם
ממש לפני שבוע עברתי טסט ראשון ישירות מעמדה 1 , לא התבקשתי להציג אישור רכב מיושן.

המלצה שלי - תצלם לך העתק מכל נייר ונייר !

נהדר!!

 

איפה עברת את הטסט?

נותן ולוקח עזרה/חלקים למשפצי

לנד רובר סדרה LAND ROVER SERIES1

1948-1953

יובל 0543975612

פורסם
נהדר!!

איפה עברת את הטסט?

קומפיוטסט ראשל"צ.

בדקו את הרכב כמעט עד רמת הבורג.. אפילו הכריחו אותי להדביק פסים זוהרים :cry:

( מתי תיגמר התקנה הזאת ? ממש חראם )

במידה ונכשלת, יהיה עליך כמובן לחזור עם אישור ממוסך.

×
×
  • תוכן חדש...