Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הקשר ברור וידוע, כל מי שהיה באירופה בעיקר בשוויץ גרמניה וכו' מגיע לארץ ואומר

"איזה תרבות נהיגה, איזה ניקיון, שבוע הייתי שם ולא שמעתי ציפצוף אחד!"

 

נכנס לאוטו מגלה שהילד זרק שקית במבה על המושב, פותח חלון זורק אותה החוצה

ומצפצף ארוכות לאישתו שתרד כבר...

 

הנערים של השכונה בכל לילה מביאים רכב תורן, עם מערכת מפוצצת (חוקית למהדרין)

קצת אלכוהול וסמים וישבים מתחת לחלון שלך עד לבוקר ושומעים "מוזיקה"

אח"כ כשמישהו יורד להעיר להם דוקרים אותו..."ואיפה היתה המשטרה" וכו'.

 

מדינת ישראל שנים שלא עשתה כלום כנגד מפגעי הרעש מהמסגדים והחתונות במגזר

הערבי וככה הלכה השלווה לכל אלה שמתגוררים בסמוך אליהם.

 

פליטת עשן מרכב: כמה רכבים כאלה מזהמים את הריאות שלך ושל ילדך יום יום כולל "אגד"

ו"דן"?

 

אלה דוגמאות בסיסיות של מחדלים מהמדינה ועד אחרון האזרחים, כי מי שקונה צופר אוויר

ישתמש בו, גם אם הוא מתחת לחלון שלך בשתים בלילה, וכולם יגלגלו עיניים ויגידו

"למה מישהו לא עושה משהו..."

 

תרבות, אדיבות וכיבוד החוק, הם אבני הבסיס לחברה מנומסת ותרבותית.

אבל אצלינו תרבות ה-"למה מי יעיז להגיד לי משהו" שולטת...

 

אנחנו נמשיך מין הסתם להתלונן ולחלום שוויץ...רן

 

היי רן,מי כמוך וכמוני ועוד רבים אחרים שרוכבים על אופנועים,וכל הנהגים שלא רואים אותנו כי אנחנו שקופים,והאמת היא שאם הייתי יכול הייתי שם צופר אויר של רכבת והייתי בשמחה שולח כמה נהגים לטיפול אוזניים,חבל מאוד שזה המצב ,דבר גורר דבר אני מסכים לכל מילה שלך,אבל לצערי ,כל זמן שהיחס בכביש לא משתנה ,נמשיך לבכות ולחלום על שוויץ,ונעשה רעש כדי שידעו שאנחנו בסביבה,כי זה מציל חיים במדינתנו האהובה.

פורסם

יאיר, אני אחרון שאזלזל בנושא הצופר, אבל...

הצופר המקורי אמור להספיק ותפקידו להתריע על סכנה מיידית

ולא להפחיד את משתמשי הכביש.

 

השימוש בצופר מעביר את הבעייה והאחריות ממך לנהג ברכב השני

ואני מעדיף תמיד לפתור את הבעיות בעצמי ולא לחפש פתרונות של נהג

אחר שאת כישוריו אני לא מכיר.

 

סבתא ננה היתה נוהגת להירדם מדי פעם על ההגה, ודווקא צפירה חזקה

היתה גורמת לה להגיב בפראות ובחוסר פרופורציה לבעייה על הכביש.

 

שימוש בצופר תיקני בדרך סבירה ולא ציפצוף על מנת לחנך נהג סורר

בצופרי אוויר.

 

ובכלל הייתי מעדיף למות בשינה כמו סבתא ננה, ולא בצעקות איימה

כמו ארבעת הנוסעים שהיו איתה ברכב....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

1. צופרי האוויר אושרו לשימוש למשאיות הכבדות. בעיקרון אני חושב שרק לאלו שהיו במקור- אבל נידמה לי שלא ייתעסקו עם אף אחד אם הוא לא משתולל עם הצופר.

2. הם כן עשויים להציל חיים- אם כי יש מיקרים ש...אני לא יודע מה צריך לעשות: יצא לי מישהו מהצד לכביש הראשי ממש מול הפרייטליינר כאשר אני צופר לו כמו משוגע, הוא מסתכל עליי- וממשיך לצאת, עד שבסוף דפקתי ברקס, מזל שהייתי ללא עגלה!

3. אם אתה צריך את זה רק ליופי ולא חשוב עובד או לא- תשאל את נהגי המשאיות שאתה מכיר: הדבר הזה מתקלקל, וכאשר מתקלקל- אין מה לעשות איתו מלבד לזרוק- אז אולי יש למישהו מקולקלים שאפילו ייתנו לך בחינם- כי אחרת זה ממש לא זול!

 

בהצלחה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

ואם היה לך צופר אוויר במקום צופר רגיל היית בולם יותר מהר?

ההתעסקות עם הצופר גוזלת זמן תגובה אמיתי לצורך התחמקות.

רוב הצפירות בכביש מיותרות, או לצורך שיחרור לחץ, אז עדיף שיעשו

צופרים עם תו תקן איכות סביבה מחמיר ולא עם צופרי אוויר גם ככה

אנחנו דומים יותר למצרים מאשר לשוויץ...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

צפרתי עם הצופר האוויר- את הרגיל לא שומעים בכלל, המנוע כבר נשמע יותר חזק, זה בדיחה!:roll: רן, אם צופרים בצופר האוויר לאוטו שרחוק- אדם סביר שלא שם לב מקודם- פתאום כן ישים לב ו99% שלא ייצא כשרואה משאית מתקרבת (תמיד נשאר אחוז אחד של דפקטים- אבל אין מה לעשות עם זה!). את הצופר הרגיל פשוט לא ישמעו. חד וחלק. ותאמין לי- יש מיקרים שכבר מאוחר מדי או בלתי אפשרי לדפוק ברקס חזק- נראה אותך עושה את זה עם גלילי הפלדה או צינורות מאחורה, או עמודי בטון!!!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

סיפור אמיתי -

זמן - אוקטובר 1991 , טיול אחרי צבא לארה"ב.

אזור - אחד הפרברים ליד לוס אנג'לס.

המקרה - נהגת קשישה עם קדילאק גדולה עומדת ברמזור, האור האדום מתחלף לירוק וכולם מאחורה ממתינים בסבלנות.

האור חוזר לאדום וממתינים.

האור שוב מתחלף לירוק והזקנה לא זזה , האדון שברכב מאחורה יוצא מהרכב לבדוק שהכל בסדר ( אף אחד לא מצפצף ! ),

הזקנה חייכה לאדון והתחילה לנסוע ממש לפני שהאור חזר לאדום.

בסיבוב הבא כולם נסעו.

החלום הרטוב של "שושנים" 8)8)

פורסם

אישית אני לא משתמש בצופר,עד שפעם בכמה חודשים אני נזכר לבדוק אם הוא עובד.

 

אבל כשאני יושב במיאטה הקטנה שלי,ומשאית מתחילה לסוע רוורס ואין לי לאן לנסוע אחורה,

אני חושב שהייתי שמח לצופרי אוויר ולא רק על הבלמים שלי.:cry:

תרבות.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
ואם היה לך צופר אוויר במקום צופר רגיל היית בולם יותר מהר?

ההתעסקות עם הצופר גוזלת זמן תגובה אמיתי לצורך התחמקות.

רוב הצפירות בכביש מיותרות, או לצורך שיחרור לחץ, אז עדיף שיעשו

צופרים עם תו תקן איכות סביבה מחמיר ולא עם צופרי אוויר גם ככה

אנחנו דומים יותר למצרים מאשר לשוויץ...רן

 

איך אתה מצפה שבמדינה מזרח תיכונית מוקפת בברברים ופראי אדם יתנהגו כמו בשוויץ?

רק אתמול נפתח איזה אשכל שהגבתי עליו, תראה מה זה תרבות:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=443769

 

אני כמעט לא צופר, (רק במקרה חרום או שאין לי כוח לקרוא למישהו מלמטה אז אני צופר לו)

 

אך אני לא חושב שצריך להתנהל כאן דיון מוסרי, אני בסך הכל ביקשתי עזרה במציאת קישוט

שיוסיף מעט לRAT ROD TRUCK שהטנדר שלי הולך להיות,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
איך אתה מצפה שבמדינה מזרח תיכונית מוקפת בברברים ופראי אדם יתנהגו כמו בשוויץ?

רק אתמול נפתח איזה אשכל שהגבתי עליו, תראה מה זה תרבות:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=443769

 

אני כמעט לא צופר, (רק במקרה חרום או שאין לי כוח לקרוא למישהו מלמטה אז אני צופר לו)

 

אך אני לא חושב שצריך להתנהל כאן דיון מוסרי, אני בסך הכל ביקשתי עזרה במציאת קישוט

שיוסיף מעט לRAT ROD TRUCK שהטנדר שלי הולך להיות,

 

אני לא נגדך, ההיפך אני בעדך, ובעד איכות חיים טובה לשנינו...:wink:

ותמיד אפשר לשלוח SMS או טלפון לזה שאתה מחכה לו- רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
סיפור אמיתי -

זמן - אוקטובר 1991 , טיול אחרי צבא לארה"ב.

אזור - אחד הפרברים ליד לוס אנג'לס.

המקרה - נהגת קשישה עם קדילאק גדולה עומדת ברמזור, האור האדום מתחלף לירוק וכולם מאחורה ממתינים בסבלנות.

האור חוזר לאדום וממתינים.

האור שוב מתחלף לירוק והזקנה לא זזה , האדון שברכב מאחורה יוצא מהרכב לבדוק שהכל בסדר ( אף אחד לא מצפצף ! ),

הזקנה חייכה לאדון והתחילה לנסוע ממש לפני שהאור חזר לאדום.

בסיבוב הבא כולם נסעו.

החלום הרטוב של "שושנים" 8)8)

 

החלום הרטוב גם שלי,חזרתי מארה'ב לפני כמה ימים הייתי שם 37 יום של תרבות,נימוס,חיוך,ועוד הרבה דברים יפים וטובים...

לא מוסיף יותר,חזרתי עכשיו מנסיעה עם האופנוע...:evil:

פורסם
החלום הרטוב גם שלי,חזרתי מארה'ב לפני כמה ימים הייתי שם 37 יום של תרבות,נימוס,חיוך,ועוד הרבה דברים יפים וטובים...

לא מוסיף יותר,חזרתי עכשיו מנסיעה עם האופנוע...:evil:

ומה הבאת ?

אי אפשר להיות בארה"ב חודש ולהתאפק שלא לחזור עם טייטל של קלאסיקה נוספת ..:wink:

×
×
  • תוכן חדש...