Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הי

 

כשרכשתי את הרכב שלי (MB W123) היתה לי בעיה עם סימפטומים דומים: המצת נתפס אך לא התחמם לעומת זאת מטענים כן עבדו. בדיקה של המגעים עם רב-מודד הוכיחה שיש זרם בשקע (אני מבין שאצלך יש זרם כי מטענים כן עובדים). הפתרון היה פשוט מאוד: ישנם בשקע המצת שני מגעים (כך קיים אצלי - אני מניח שכך גם אצלך) , אחד בא במגע עם סליל המצת, השני במגע עם צידו של המצת. מגע הצד אצלי הוא בצורת לשונית מכופפת וקפיצית. עם הזמן היא נדחקה הצידה והמגע עם גוף המצת לא היה תקין. (לעומת המצית למטענים ישנם שני מגעים בולטים כך שהם כן יצרו מגע עם הלשונית). כיפוף קל של הלשונית כלפי מרכז השקע חידש את המגע והכל נפתר - היום אפשר להצית מדורה עם האש של המצית...

 

דבר נוסף - נסה לנקות את המגעים מקורוזיה ואפר סיגריות שיתכן והצטברו עם הזמן.

מקווה שיעזור

א'

 

עדכון:

אכן היתה בעיית מגעים בדיוק כפי שציין אורן, התקלה סודרה ועכשיו המצת מתחמם ועובד מצוין.

תודה רבה לכל המגיבים שעזרו במציאת התקלה והמשך חג שמח לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...