Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומרים לך פה אנשים שונים לא לשים את המכאנית עם החשמלית אבל אתה יודע יותר טוב :roll:

 

בשביל מה אתה שואל אם אתה לא הולך להקשיב? :|

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מנסה לשמור על מקוריות.. אגב כמה עולה קרבורטור חדש לרכב הזה?

אולי אני יעשה חשמלית כמו שאמרת וזהו..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אני מנסה לשמור על מקוריות.. אגב כמה עולה קרבורטור חדש לרכב הזה?

אולי אני יעשה חשמלית כמו שאמרת וזהו..

 

אם אתה שומר על מקוריות

תלמד להתפשר

 

חוץ מזה שלדעתי המשאבה שלך עייפה

אני מכיר אנשים שאחרי שבועים עם משאבה אפטר מרקט מכנית נותנים סטרטר אחד למלא את הקרב

ובשני זה מניע

אבל גם משאבה תחליפית זה פגיעה במקוריות

 

 

 

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
יש משאבות חשמליות תחליפיות שאתה יכול לשים בטור,למשאבה שלך,

מה שאתה צריך לבדוק לפני שאתה מרכיב,אם יש מעבר חופשי מצד הכניסה

לצד היציאה ע"י נשיפה עם הפה כשהמשאבה החשמלית אצלך ביד.

כך המשאבה החשמלית תהיה רק לתחל,לפני התנעה,כל

זאת בתנאי שהרכב הוא רכב עם קרבורטור.

 

הרכב משאבה חשמלית

הרכב לחצן הפעלה

פתח סוויץ לחץ על לחצן ההפעלה כ--- 30 שניות אולי יותר

המשאבה החשמלית תגרום למשיכת דלק ממיכל הדלק ולמילוי הקרבורטור

הרפה את הלחצן ותתניע

פיתרון מצוין ופשוט

 

בהצלחה

קובי

פורסם
אומרים לך פה אנשים שונים לא לשים את המכאנית עם החשמלית אבל אתה יודע יותר טוב :roll:

 

בשביל מה אתה שואל אם אתה לא הולך להקשיב? :|

אל תרתח. יותר משני אנשים כולל בני אומרים שאפשר לשים בטור מנסיון. אז יש דעות שונות. לא רק אתה יודע.

פורסם

דור , מה אתה רותח ... לא סתם אני מבין אותך לגמרי ,הרבה פעמים אנשים עושים שטיות או עבודה חאפרית

או דברים מקמצנות או הצמדות לאיזה מקוריות , נכון זה מעצבן לראות את זה

זה אפילו מרתיח , אבל זאת הרמה בארץ ולפעמים יש דרישות הזויות .

כמו לא רוצה לפגוע במקוריות אבל אני ישים משאבה על הקו

היי ככה או ככה הואנדורה לא תעבור פרס של דוזנברג ...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

חברה לא להתעצבן .... אני כנראה ישים חשמלית מהקישור של דור

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אל תרתח. יותר משני אנשים כולל בני אומרים שאפשר לשים בטור מנסיון. אז יש דעות שונות. לא רק אתה יודע.

 

זה שאתם חאפרים זה לא אומר שהניסיון שלכם טוב, ניסיון זה לא תמיד דבר חיובי.

אני רותח כי יש אנשים שכן מנסים להשרות תרבות של איך צריך לעשות דברים ולא תרבות הקומבינה הישראלית של קח משאבה סוג ז' מאיזה גרוטאה שים אותה לפני המשאבה הענתיקה שלך שעל האוטו שכנראה תפרוץ מהלחץ וזה יעבוד.

ואנחנו לא מדברים על ספיקה למנוע אמריקאי לעומת סובארו 4 צילינדר 1600 כן? שיש מצב שהיא יותר תחנוק אותו מאשר תעביר לו דלק.

 

אפשרי לשים בטור? כן. מומלץ? לא. מקצועי, אמין או הדרך הנכונה לעשות? בוודאות לא.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

הסיבה שמוסיפים חשמלית,לא כי המכאנית חלשה אלא בגלל

שהרכב לא מונע לאורך זמן והדלק בקרבורטור מתאדה.

אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך ותשמור על חשיבה

מרובעת והמשך לפחד מכל פטנט ותקרא לו קומבינה.

אסור לצאת מהקווים.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

יש לי חברים שעובדים ככה שנים בג'יפים (קרבורטור של סיקס סובל מאותה בעייה) ואין שום בעייה, לא עובדים עם המשאבה כמשאבה ראשית אלא רק מפעילים אותה כשצריך להניע את הרכב לאחר שבוע שבועיים עמידה.

לא קומבינה ישראלית ולא נעליים.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

מי אמר שהמכאנית חלשה? אם אתה רוצה להוסיף חשמלית כדי למנוע את התופעה הזאת אתה שם אותה על אותו קו מאותו רגע זה בכלל לא משנה מה הסיבה.

 

אין פה חשיבה מרובעת, אלא המחשבה שמשאבה שתוכננה למנוע 1600 מתאימה למנוע 4100 (אם אני לא טועה) ועוד יותר מזה המחשבה המגוחכת שאפשר לכבות אותה או שהיא תפעל במקביל והספיקה שלה (CFM) לא תחנוק את המנוע.

 

אבל כן תמשיך לעשות "פטנטים"... :?

 

אבל מה אני מתווכח בכלל, תעשו מה שאתם רוצים שיהיה בהצלחה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
אל תרתח. יותר משני אנשים כולל בני אומרים שאפשר לשים בטור מנסיון. אז יש דעות שונות. לא רק אתה יודע.

 

אם בני אמר בטור לך על זה

מי אנחנו שנדע.

 

קובי.

פורסם

תכלס זה כלל לא משנה מספיק שיגיע מעט דלק למשאבה המכאנית וזה יפתור את הבעיה.. לדעתי כל הצנרת מתייבשת מדלק עם הזמן.

אני יחפש בארץ משאבה אוניברסלית אם לא אז סאמיט .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

למען הסר ספק ולחדד את הדברים של דור.

קרבורטורים עובדים עם לחץ נמוך אך דורשים ספיקה גבוהה לכן:

למה לא להשים בטור משאבה?

1.בדרך כלל המשאבות הטוריות של כל הרכבים היפנים הינם, בעלות ספיקה נמוכה ולחץ מעל הלחץ הנדרש ויש מצב שיפגעו במשאבה המכאנית.

2.המשאבה החשמלית תחמם את הדלק בנוסף לחימום שהדלק עובר במשאבה המכאנית (כלומר ירידת הספק)

3.שימוש רק שצריך, נו באמת? אז שהיא לא עובדת היא סתם מורידה את הספיקה לקו

 

מה כן הייתי עושה

או עובר רק למשאבה חשמלית מתאימה

או שאם האוטו עומד שבועיים או יותר הייתי מנתק חוט של הקויל , נותן למנוע להסתובב עם סטרטר ללא הצתה

1.המשאבה המכאנית תמלא את הקרבורטור

2.שמרתי על המסייבי מנוע ושאר החלקים הנעים ושמרתי על חיי המנוע.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

לפני שנים נתקעתי בדרך עם השברולט שלי (מנוע V8חמישה ליטר) וקניתי משאבה של סובארו והתקנתי אותה אחרי משאבת הדלק שחשבתי שהיתה מקולקלת. המשאבה החשמלית עבדה והגעתי לאן שהגעתי כ 150 ק"מ מהמקום שנתקעתי בו.

שם זה לא פעל ודלק לא הגיע לקרבורטור.

צלצלתי למוסך שלי לשאול אם יש לו הצעות והוא אמר לי להוציא מהקרבורטור את הפילטר המיקרוני ולראות אם הוא לא סתום. אכן הפילטר היה כמו גוש אבן- סתום.

המשכתי לנסוע עם המשאבה החשמלית מורכבת ולא פועלת זמן רב. עד שיום אחד המשאבה המכנית שבקה. המשאבה החשמלית הופעלה והמכונית עם מנוע של 5 ליטר נסעה כמו תמיד. אני גר בכרמל ועולה עליות תלולות של 6 ק"מ.

אחרי כשנה התקנתי משאבה מכנית והשארתי את המשאבה החשמלית פועלת זמן רב ושום דבר רע לא קרה.

מאוחר יותר פירקת יאת המשאבה החשמלית כי נזקקתי לה באוטו אחר.

שורה תחתונה: לא ראיתי השפעה שלילית של המשאבה החשמלית המותקנת אחרי המשאבה המכנית גם כשהמשאבה תקינה וגם כשהיא מקולקלת.

הבעיה היום שאין משאבות יפניות והמשאבות הנמכרות היום פחות אמינות וארוך החיים הצפוי שלהם קצר.

 

הערה מכנית:

אם המשאבה תקינה, המצבר תקין ומעל הכל הקרבורטור תקין הרי שלא צריכה להיות בעיה להניע את הרכב גם אחרי חודש. כשאחד או יותר מאלה חלשים או לא תקינים נוכחות משאבת דלק חשמלית עוזרת להנעה.

 

הערה בטיחותית. משאבת דלק חשמלית ממשיכה לעבוד גם כשהמנוע כבה עקב תקלה או תאונה.

בעת תאונה זה יכול לגרום לדלקה ופיצוץ.

כדי להתגבר על הבעיה היו מתקינים ברכבים מפסק חירום שכאשר הרכב מקבל מכה חזקה או מתהפך המפסק מנתק את החשמל המהשאבה. מפסק חרום כזה היה ברוב המכוניות הצרפתיות לפני שעברו להזרקה.

המפסק נראה כמו קוביה עם חלק עליון מצופה גומי, המפסק לפעמים בצבע אדום לפעמים בצבע שחור.

כשהמפסק מקבל מכה הוא מנתק את החשמל\ משאבת הדלק מפסיקה לפעול.

ניתן להפעיל מחדש על ידי לחיצה על מכסה הגומי.

שלמה דן גדרון


×
×
  • תוכן חדש...