Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי Benelli cross 50


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים למצוא מציאות כאלו, החזרת אותי המון שנים אחורה :-), תהנה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם ותודה לכל המברכים...!

 

אחרי שהתאוששתי מהמבצע הזריז השבת היפה גרמה לי להפשיל שרוולים וללכת להתעסק עם האקזמפלר החדש. זה התחיל עם כוונה לנקות כמה מהרכיבים ונגמר בפירוק מלא של האופנוע... מסתבר שכשמתחילים - אי אפשר לעצור.

 

מה שכן אני סגור על כך שאני לא נכנס לשיפוץ מקיף והאופנוע יהיה נקי-מקורי-וינטאג'. לכן המטרה היא לנקות היטב את כל המכלולים (כמות הג'יפה שדבוקה לשלדה פשוט לא תיאמן), מקסימום לצבוע כמה מהם שבאמת חייבים טיפול (כידון, משולש היגוי, אגזוז...), והרכבה מהירה וישור קו מכאני יסודי ע"מ להגיע למצב נסיעה.

 

כמה תמונות מאתמול (לפני), ואחת מהיום (אחרי):

b.jpg

c.jpg

D.jpg

e.jpg

a.jpg

f.jpg

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אתה שואל מה עם השיפוץ שלו? ומה עם השיפוץ (ועוד שיפוץ ועוד שיפוץ ועוד שיפוץ ועוד שיפוץ ועוד שיפוץ....) שלך?:wink:

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם
אתה שואל מה עם השיפוץ שלו? ומה עם השיפוץ (ועוד שיפוץ ועוד שיפוץ ועוד שיפוץ ועוד שיפוץ ועוד שיפוץ....) שלך?:wink:

 

ואת זה גם אני שאלתי בשרשורים הקודמים שהוא הקפיץ..:lol::lol::lol::lol::shock:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
ו.. גם לי יש כזה, שנת 1984, יזכה לעדנה מחודשת בקרוב (יש את כל החלקים בצד... המנוע שלם, בתוך קרטון... )

 

יש לי תחושת בטן מהיכן הוא הגיע אם זה נכון אז יחד עם המונטסה עושה רושם שאתה בדרך לרוקן לו את המחסן... מז"ט!!

 

מה עם השיפוץ?

 

לגבי ה banelli שלי -תודה על ההתעניינות, אז ככה:

 

הוא עבר "מיני שיפוץ" שכלל פירוק מלא, ניקיון יסודי, ציפוי ברגים,שיפוץ קל לבלוק מנוע (מיסבים, מחז"שים) והרכבה. עבר צביעה חלקית של מכלולים בצבע שחור אך לא עבר צביעה מלאה, וגם לא יעבור, כי אני אוהב את המראה וינטאג' סטייל שלו- יעני צבע מקורי מהמפעל שהבחור האיטלקי צבע.

בשלב זה חסרים כמה חלקים כדי לקבל אופנוע מושלם, יחד עם זאת הניע עשה סיבוב ועבר לסטאטוס "עומד-במחסן-מחכה-לאספנות-אינשאללה-2013-אם-יהיה-כסף-נשקיע-במה-שחסר".

 

תמונות בהמשך.

פורסם

יאללה תשפצו כבר אחד שאקבל גם אני את החשק חח.

עם 3 בנלים אפשר לשחזר או להוציא את הסרט ההוא עם דן תורן , בחינת בגרות.

למרות שלדעתי יש שם דרביי בסרט .

טיול 2011 563.jpg

פורסם

בוקר טוב אביב, ליאור, אורן (וככל הנראה גם ישי....), וכמובן כל שאר החברים,

 

עוד קצת סבלנות, למעשה עוד שנה ושלושה וחצי חודשים, ואני מבטיח דרבי אורגינל לשחזור.....(למעשה, יהיו 3 דרבים עבור השחזור כך שהבעיה תהיה למצוא רוכבים וכמובן צלם....). מי יודע, אולי עם קצת מזל והמון "חוצפה", אצליח לשכנע את דן תורן ושותפיו לסרט לשחזר את הסצנה.

 

החלום שלי שמן הסתם ידוע למספר חברים בפורום, הוא מבחן דרכים תקופתי - דרבי, פנטיק, בנלי, עם הרוכבים מאותה תקופה - למשל דני קושמרו, אלי פנגס וכו'. יהיה מעניין.....

 

שלומי

פורסם
מעניין אותי השיפוץ של כלי רכב ישנים יש לכם בעיה עם זה ??:evil: :evil: :evil:

 

מה שאני ו NAORN אמרנו היה מופנה לליאור, לא אליך.

 

רק שתדע שלהקפיץ שרשורי שיפוץ זו מצווה. ששיפוצים של מכוניות כמו זו

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=391990

לא יעלמו בין דפי הפורום.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

 

החלום שלי שמן הסתם ידוע למספר חברים בפורום, הוא מבחן דרכים תקופתי - דרבי, פנטיק, בנלי, עם הרוכבים מאותה תקופה - למשל דני קושמרו, אלי פנגס וכו'. יהיה מעניין.....

 

שלומי

 

וג'ילרה!!! (למרות שלי היו פנטיקים :wink:)

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם
וג'ילרה!!!

 

יש ג'ילרה 73 כחולה שאוטוטו תיסע.

היום הורכב לה הקרבורטור.

עדיין מחפשים אגזוז מתאים. מי שיכול לעזור - סיבוב מובטח.

היא בהחלט יכולה להכנס למבחן זה.

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
יש ג'ילרה 73 כחולה שאוטוטו תיסע.

היום הורכב לה הקרבורטור.

עדיין מחפשים אגזוז מתאים. מי שיכול לעזור - סיבוב מובטח.

היא בהחלט יכולה להכנס למבחן זה.

ישי

 

ישי קח רקטת קסאם ,תוסיף לה בקצה צינור מכופף, תשלח הכל לתרשיש ויש לך אגזוז לתפארת.

8)

d735b3e2b2024338bbc14c76170a9866_big.jpg

פורסם
בוקר טוב אביב, ליאור, אורן (וככל הנראה גם ישי....), וכמובן כל שאר החברים,

 

עוד קצת סבלנות, למעשה עוד שנה ושלושה וחצי חודשים, ואני מבטיח דרבי אורגינל לשחזור.....(למעשה, יהיו 3 דרבים עבור השחזור כך שהבעיה תהיה למצוא רוכבים וכמובן צלם....). מי יודע, אולי עם קצת מזל והמון "חוצפה", אצליח לשכנע את דן תורן ושותפיו לסרט לשחזר את הסצנה.

 

החלום שלי שמן הסתם ידוע למספר חברים בפורום, הוא מבחן דרכים תקופתי - דרבי, פנטיק, בנלי, עם הרוכבים מאותה תקופה - למשל דני קושמרו, אלי פנגס וכו'. יהיה מעניין.....

 

שלומי

אני מוסיף tsx, tsw ואת הבטה של גינאדי

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?


×
×
  • תוכן חדש...