רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
ריפוד גג חדש 1 2
מאת דניאל לוי- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ביום שני בבוקר לקחנו בקבוק מים מפתחות ולדרך: 8:30-בדרך ליעקב לקחת גומיות חדשות (שחכנו שאסור מ 7-9,) 9:45 היינו כבר אצל הרפד בירושלים. יש לציין שהחיפושית עלתה טוב מאוד את העליות אבל היה לה מאוד קשה במיוחד בעליות של הקסטל והרכב סחב על הילוך שני,שלישי,זה בסדר?. תודה רבה ליעקב ירדני (ביטלפרט) על יחס אדיב וטוב,מחירים זולים ומוצרים איכותיים,ותודה רבה לסאלים בידה הרפד מספר 1 בארץ. יש לציין שלא היה אפילו טיפת חלודה בחלונות הצדדיים ורק טיפה מאחורה אבל לא נורא,תיקנו את זה. התמונות לא איכותיות ובהמשך אני העלאה עוד תמונות כי מכרתי את הפלאפון. https://www.facebook.com/media/set/?...3154784&type=1 תכנון עתידי-לרפד את כל הרכב(צריך למצוא כיסאות)
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
שנה טובה לכולם ולפיאט זגאטו פנוראמיקה המקסימה: http://www.anamera.com/en/detail/car/144483/index.html?no_cache=1&ret=139 אלעד
הודעה אחרונה מאת elads, -
בהזמנה... היחידה בארה"ב באברט התחייבו לאספקה תוך שבועיים... נראה. מספר שילדה 26 מתוך 49. אלעד
הודעה אחרונה מאת elads, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן , אני כרגע לפני גיוס ( נובמבר ) , ועד הגיוס אני עובד למען מטרה אחת ברורה - קניית חיפושית. אני מאמין ומקווה שעד הגיוס המיוחל , יהיה ברשותי תקציב של 10k . חיפשתי וחיפשתי , ולא הצלחתי להגיע לתשובה שתספק אותי . בקניית חיפושית , לאיזה דגם לשאוף ? שנתון ? ייצור ? , לאיזה פרטים יותר לשים דגש ולאיזה פחות ? בבקשה תתיחסו לעובדה שזה פרוייקט ראשון שלי . תודה מראש, חי
הודעה אחרונה מאת דניאל לוי, -
- 0 תגובות
- 651 צפיות
http://www.mako.co.il/cars-magazine/articles/Article-1733299469f7831006.htm
הודעה אחרונה מאת DS PALLAS, -
- 5 תגובות
- 999 צפיות
הזדמנתי דרך קרוב משפחה לביקור פרטי אצל ידיד שלו שהוא דני חובב ואספן רכבי אספנות. הדני הסימפטי אוסף מכוניות כבר עשורים רבים. למעשה זהו אינו מוזיאון אמיתי אלא אוסף פרטי. הוא ממוקם באזור נידח למדי של דנמרק באי יוטלנד. כמעט איש אינו מכיר את המקום ואינו פוקד אותו. כמובן אין ביקורים מסודרים או שעות פתיחה. האוסף כולל מעל למאה כלי רכב - חלקם מיוחדים יותר וחלקם פחות. רובן ככולן נראות במצב חיצוני ופנימי שמור להפליא. בנוסף לכלי הרכב הוא אוסף אביזרים נילווים עתיקים - כגון עמדות תדלוק, שמנים וכו'. האוסף כולל רכבים החל מ - 1900 ועד שנות השבעים. חלק מהמכוניות מוצעות למכירה - ניתן לראות מחירים בקרונות דניות (1 קרונה - 65 אג'). מצרף מספר תמונות להת…
הודעה אחרונה מאת orankohn, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תמונות מהמפגש היום בגעש. אריק.
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 833 צפיות
היום התקיים המפגש ה 19 של בעלי הרכב האנגלי, מפגש זה מתקיים מידי שנה והשנה הוא בסנט מוריץ אשר בין רכסי האלפים השוויצרים. המפגש מתפרש על שלושה ימים בהם נעשות פעילויות שונות בהשתתפות בעלי הרכב עם כלי רכבם והיום התקיים מסע שעבר במספר ישובים בסביבה והסתיים ברחובותיה הצרים של העיר העתיקה בסנט מוריץ. במפגש משתתפות כ 208 מכוניות ישנות החל ב Rolls Royce Phantom I משנת 1925, Bentley 3 Ltr. Open Turer משנת 1926 ועוד ועוד.. כלי הרכב הגיעו בנסיעה מכל רחבי שוויץ, גרמניה, ליכטנשטיין, איטליה ואפילו היו נציגים מאנגליה הרחוקה. מטרת המסע הוא לחשוף את המכוניות לקהל הרחב ואכן הדבר מצליח והנהגים זוכים לעידוד רב ומחיאות כפיים מהצופים הנלהבים. ולהלן מספר תמונות לשטוף בהן את העיניים…
הודעה אחרונה מאת קדילק, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מי מכיר? מי יודע?
הודעה אחרונה מאת Laurence, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בסופשבוע שעבר התקיים הארוע המוטורי הדו שנתי המצוין לה-מנס קלאסיק. יצאתי לשם יחד אם חבר אנגלי לקמפינג כ- 40 מטר מהמסלול בשטח הנקרא MAISON BLANCHE וממוקם כחמש דקות הליכה מה-STOP START STRAIGHT. קודם קצת תמונות מהדרך לשם, ואז הסבר על מהו הלה-מנס קלאסיק ותמונות מהארוע, ובסוף תמונה או שתיים מהחזור. 1880 קמ בסה"כ מתוכן 960 ביום אחד (חזרנו ביום שני ללא לינה בדרך) ללא גיהוק אפילו קל שבקלים מהאלפא רומאו ג'וליה שלי. 1. האוטו ארוז. 2. גשר דרטפורד מעל התמזה. 3. השלט בדרך לדובר. 4. בתור למעבורת על רקע המצוקים הלבנים של דובר. הבעלים של הפרארי צ'לנג' סטראדאלה הוציא אותה מתרדמת של 9 חודשים בלי לבדוק שמן כי הוא לא ידע איך. הסברתי לו איך לבדוק שמן בעוקה יבשה. אחכ הוא נסה לחבר…
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
-
http://wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=9&id=3679¤t_lang=1
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש יד מרדכי החודשי בדרום כל שבת שנייה המפגש הקרוב יתקיים בשבת השנייה של חודש יולי – 14.07.12- בקפה ג'ו, מפגש ' יד מרדכי', צומת יד- מרדכי, בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש תינתן הנחה של 10% בהזמנות בקפה ג'ו, כנגד הצגת תעודת חבר בתוקף. מוזמנים בעלי כלי רכב אספנות מאזור הדרום ובכלל. לפרטים נוספים יש לפנות אל: דובי שטרנברג- 2715049- 052 צביקה מרגלית- 2592839- 050 בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 7318818- 03
הודעה אחרונה מאת mustang, -
החלום שלי תתפלאו היה רכב לוויות לפני כשנה הגשמתי את החלום וקניתי קאדליאק 74 התהליך היה מתיש וקשה אבל יש תוצאות הנה קצת תמונות [ATTACH][ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]
הודעה אחרונה מאת hearse, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני 55 שנים יובאו לישראל באופן חד-פעמי עשרים שלדות אוטובוס מתוצרת "דיימלר" הבריטית. הנה הסיפור שלהן, על רקע התחרות והצמיחה בשוק האוטובוסים בישראל באותם ימים. קריאה מהנה! http://israelmotorindustry.org/daimler-freeline-israel
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/Iphone/Html/0,13406,L-Article-V7-4254633-android,00.html
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- 6 תגובות
- 708 צפיות
היה חם אפילו מאוד אבל לא נשברנו באנו מירושלים רכבים יפים היו שם וכמובן החברים
הודעה אחרונה מאת gabyglazer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18803064
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אחרי חודש מילואים בדרום בקעת הירדן נותרתי עם השאלה... איזו משאית מסתתרת פה מאחורי החלודה ומה סיפורה? המשאית נמצאת מאחורי גדר המערכת, באיזור שנגיש לביקורים רק בתיאום עם כוחות הצבא. מסמיכותה לגשר עבדאללה שהופצץ ע"י צה"ל ב1967 ומאז נותר במצבו יתכן כי זו משאית סחורות שפשוט נשארה במקום מאז והחלידה. למי שרוצה את ההקשר המלא, עוד תמונות שצילמתי באיזור במהלך המילואים בקישור המצורף:
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
רציתי לשתף אתכם בחוויה נעימה תמיד יש לי את ההתרגשות כמו לפני מבחן חשוב כשאני לוקח את ה cj5 שלי לטסט. אפילו שפרקתי גלגלים וניקיתי והחלפתי מה שצריך עדיין יש את החשש ש"ברקס ימין לא עוצר כמו שמאל" יצא לי להכיר דרך טיולי הקשישים את ניר צפר והתברר לי (ליד המדורה אחרי המנגל-על כוס בירה) שלבחור יש מכון כוון פרונטים ברחוב הבנאי בחולון ושהוא נותן גם את האישור לרכב מיושן. נסעתי אליו וכיף היה לראות שחוץ מבדיקה קפדנית של מע' ההיגוי העליתי את הג'פ על המתקן שבודק את הבלמים עם מחשב ממש כמו בטסט. ואז נסעתי לטסט בידיעה שעל ברקסים אני כבר לא יכול להיכשל. עכשיו אני מוכן לעוד טיולים עד ליולי הבא! ניר תודה! יובל
הודעה אחרונה מאת YYYUVAL B, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום בדרך חזרה מהארוע באשקלון עם הטייגר הצהוב עצרנו בדרך בתחנה המרכזית של גדרה כדי לצלם. למי שלא יודע חזות התחנה בגדרה לא השתנתה כלל במשך לפחות חמישה עשורים. התמונה ניראת כאילו צולמה אי שם בשנות השבעים
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
ההגה של 26-069
מאת lulisa- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
התפנה קצת זמן והחלטתי להקדיש אותו להגה הרזרבי של 26-069 (רובר 10 מודל 1946). הרי מדוע, למה ואיך: http://wp.me/pXLKy-V9
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, באחד השיטוטים באינטרנט נתקלתי ברכב הזה של פולקסווגן - נראה לי משהו משנות השבעים אבל לא הצלחתי לזהות. יכול להיות שזו גרסת סדאן של הפאסאט? אני סקרן. תודה לעונים...
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
מפגש מועדון החמש בירושלים לא יתקיים ב-13.7 ב'קולוני' עקב נסיעת החברים לאירוע במודיעין
מאת מועדון החמש- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מפגש המועדון בירושלים לא יתקיים בקפה מסעדה 'קולוני' ביום שישי 13.07 עקב נסיעת חברי המפגש לאירוע של חבר המועדון אהרון מעין במודיעין. נפגשים עם רכבי אספנות בשעה 12:45 בכביש 9 עוקף ירושלים ויוצאים בנסיעה בשיירה למודיעין. חברים המעוניינים להצטרף מתבקשים להודיע לרכז מועדון החמש בירושלים, אילן גורן, בטל' 5272562- 050. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם סרט קולנוע של הבמאי רשף לוי-איים אבודים, מחפש רכב קבריולט יפה, צבעוני, ריבועי, עדיפות לאמריקאי אבל לא בהכרח, בין השנים 60-90 מאוד גמיש, כל האופציות פתוחות, אשמח להצעות, תשלום כספי משתלם כמובן לפי ימי צילום. 6 ימים בערך. הסרט בכיכובם של מוני מושונוב-הנהג, ששון גבאי וגון קליז-המלון של פולטי-למביני עניין לעזרתכם אודה איתיאל ציון אחראי רכבים מצטלמים 052-2211454
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 2 עוקבים
- 32 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
כך יעשה למנוע, רצוי בליווי אותה המנגינה...
הודעה אחרונה מאת קובי קליין, -
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 3 אלף צפיות
מדהים!!!!!!!! http://www.stumbleupon.com/su/1m7KsW/
הודעה אחרונה מאת redhorse, -
- 1 תגובות
- 636 צפיות
מישהו יכול לסכם את עלויות רישוי/ביטוח והמגבלות החלות על רכב אספנות, אני מבין שישנו שינוי שנעשה לאחרונה מרישוי חצי שנתי לשנתי. תודה
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, לאחרונה איתרתי רכב כלבבי, שברולט משנות החמישים, ואני שוקל לקנות אותה. הרכב במצב מכאני טוב ואין לו כמעט חוסרים. אבל! מצב הגוף לא משהו, אין רקבונות אבל המון תיקונים לא מקצועיים, הרבה חומר מילוי, דלתות לא נסגרות ואפילו נראה שצבעו אותו עם מברשת...ממש פשע. יש לי 0 נסיון בעבודות פחחות ורציתי לקבל קצת טיפים על איך ניגשים למצב, מה מומלץ לעשות ועם מי והכי חשוב מה העלות הצפויה של עבודת הפחחות/יישור וצבע. תודה מראש גיל
הודעה אחרונה מאת ערן rob, -
- 3 תגובות
- 899 צפיות
אני מנסה לברר בעבור חבר, האם מישהו יודע היכן בחו"ל ניתן לייבא את זרוע העזר לפיאט 600, האם לדעתכם תהיה בעיה במכס\תחבורה\יבואן? איך החלק נקרא באנגלית? האמת שהוא ניסה לחפש בארץ אולם הוא לא מצא. תודה.
הודעה אחרונה מאת אחיעד, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום רב, עקב אירוע רב משתתפים שיתמשך גם בשעות אחה"צ נתבקשנו ע"י הנהלת היכל נוקיה לא לקיים את המפגש הקרוב ביום שישי 06.07 באופן חריג. עקב ההתראה הקצרה חברי המועדון מתבקשים להעביר את ההודעה על הביטול לחברים אחרים. החברים מוזמנים להגיע למפגשי המועדון האחרים . איתכם הסליחה. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 563 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- amosbmw
- yahaga
- דוד495
- Pavlik
- גולדן191
- SlowRide
- beresford
- נעם101
- Avia
- סולל הדרך
- Renaultrap
- danbr
- במבליק
- stx
- nglancer
- blackpolo
- sperial
- gpro
- פריג'י
- Igalz
- asaf41
- Fraysa
- wee~man acuna
- mikyl
- fatboy1340
- rev-Match
- eran_k
- Rongaflugen
- ברווז
- Assafo2
- נולד לליסינג
- עוזי ל
- eladns
- DanielGangsta
- daniel.asu
- gpm11
- yoni2sh
- SurfHigh
- djmeir13
- chrono
- TheArcane
- lanosforce
- Sh123454
- Shmelov
- אהרן ג
- פינדר
- falou
- davemustaine87
- חד אופן
- itzik123
- שביט
- גור אדם
- אלעדית
- David32
- RedLabel
- asmily
