Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה יופי של ג'וליה, שיהיה בהצלחה!, מעניין שהיו יחסית מעט מכוניות מהדגם הזה, למיטב זכרוני, היתה אחת כזו עד לפני מספר שנים בסביון, אצל איש מבוגר (דרום אפריקאי נדמה לי).

“ War is only a cowardly escape from the problems of peace. ”

— Thomas Mann

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איזה יופי של ג'וליה, שיהיה בהצלחה!, מעניין שהיו יחסית מעט מכוניות מהדגם הזה, למיטב זכרוני, היתה אחת כזו עד לפני מספר שנים בסביון, אצל איש מבוגר (דרום אפריקאי נדמה לי).

זה הרכב שהיה שלו

בברכה,רפי

נהג מתחיל

פורסם
...... שנבדקה במנהרת רוח, בעלת מקדם גרר שעד היום נחשב מדהים 0.34 (יש שטוענים 0.33).

גם לי זכור ה-0.34,

היתה בעבר מודעת פרסומת (לא זכור לי מי המפרסם) שהציגה כ-20 - 30 צלליות של מכוניות ומתחת שם יצרן הרכב ומקדם הגרר,

הג'וליה היתה במקום טוב עם ה-034 יחד עם הפורשה 911.

 

attachment.php?attachmentid=273442&stc=1&d=1327653002

34438_1522864997964_1424784180_31377900_7534555_n_c2.jpg

34438_1522864997964_1424784180_31377900_7534555_n.jpg

Dev_01.jpg

פורסם

יוסי, עכשיו אני מבין על איזה תמונות דיברת, זה מדהים, היכן מצאת את זה?

זוהי הוכחה שאכן הג'וליה תוכננה בעזרת מנהרת רוח.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

יפה מאוד, תמונה אחת מסבירה הכל, יוצא אם כך שהנתון אינו מומצא או מופרך.

 

וראוי לצין פרט נכון שצוין ע"י מטילי הספק והוא כי המתחרות מאותה התקופה היו בעלות מקדם גרר של בטונדה.

פורסם

חיפשתי (ולא מצאתי) סימוכין היסטוריים ל- 0.34. המספר הזה (לעיתים גם 0.33) אכן מצוטט כיום כמקדם הגרר של הג'וליה.

 

אבל כן מצאתי את התמונה הזו, שצולמה ב- 1965 במפעל החדש של אלפא בארזה, ומציגה את הג'וליה סופר, שנכנסה ליצור במרץ באותה שנה. הנה הטקסט שנלווה אליה, בהשמטות הנחוצות:

"אחרי כשלוש שנים של מחקר, מבחנים ובדיקות, נולדת כיום במפעל החדש שבארזה ליד מילאנו ג'וליה אחת כל תשעים שניות. בדיקות מחמירות ביותר מבוצעות בדיוק ובאופן מתמיד על ידי קבוצה של עובדים שאומנו לכך: "האנשים בירוק" של אלפא. הם ממוקמים בנקודות אסטרטגיות של קווי ההרכבה ופוסלים ללא רחמים את כל מה שאינו עומד בסטנדרטים המחמירים של העבודה. הדף שמלווה כל מכונית מלידתה ועד למסירתה חייב לכלול את הציון "טוב" בכל סעיף וסעיף."

Men in Green S.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
חיפשתי (ולא מצאתי) סימוכין היסטוריים ל- 0.34. המספר הזה (לעיתים גם 0.33) אכן מצוטט כיום כמקדם הגרר של הג'וליה.

 

אבל כן מצאתי את התמונה הזו, שצולמה ב- 1965 במפעל החדש של אלפא בארזה, ומציגה את הג'וליה סופר, שנכנסה ליצור במרץ באותה שנה. הנה הטקסט שנלווה אליה, בהשמטות הנחוצות:

"אחרי כשלוש שנים של מחקר, מבחנים ובדיקות, נולדת כיום במפעל החדש שבארזה ליד מילאנו ג'וליה אחת כל תשעים שניות. בדיקות מחמירות ביותר מבוצעות בדיוק ובאופן מתמיד על ידי קבוצה של עובדים שאומנו לכך: "האנשים בירוק" של אלפא. הם ממוקמים בנקודות אסטרטגיות של קווי ההרכבה ופוסלים ללא רחמים את כל מה שאינו עומד בסטנדרטים המחמירים של העבודה. הדף שמלווה כל מכונית מלידתה ועד למסירתה חייב לכלול את הציון "טוב" בכל סעיף וסעיף."

 

מצאתי את הסיבה למה אני כל כך אוהב את הג'וליה שלי :-)

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

משפט אחד ששווה 1000 מילים:

419784_10150488682406160_141894056159_8969189_704153786_n.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

רפי, שיהיה בהצלחה. סומכים עליך.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

האירוע היה מאוד מיוחד וחרף הקור, באו רבים וטוב שכך.

 

זה מזכיר את הנושא הבא:

 

“Every time I see an Alfa Romeo pass by , I lift my hat”

זהו משפט המיוחס להנרי פורד.

 

האמת מעט שונה:

משפחת רוקפלר רכשה בשנת 1938 אלפא רומאו והנרי פורד בחן אותה ואמר:

 

“Who would not lift their hat when this 8C 2900 spider passes by?”

 

נראה לי שמשפט זה מתאים גם לימינו.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

מישהו דיבר על ג'וליות במירוצים? בבקשה, צולם בזאלצבורגרינג בספטמבר 1994:

 

25-1.jpg

 

54.jpg

 

התמונות הבאות לא קשורות, אבל העליתי אותן בשביל להעיר את ראובן... מתחם אלפא רומיאו במסלול:

 

80.jpg

 

81.jpg

 

וזה במגרש החנייה של הוי.איי.פי., שימו לב, יש שתיים (!):

 

53.jpg

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ממשיכים עם השחזור הפחח עשה עבודה מדהימה מלבד הריבועים המוגזמים קדימה למטה שישוחזרו כמו במקור.לגבי המנוע הוא עובר שיפוץ יסודי יש לי כרגע בעיה עם הקרנק ולכן הפרויקט מתקדם די באיטיות אבל התוצאה הסופית תהיה מדהימה אני לא מתפשר על מקוריות משום שזוהי גוליה 1600 TI מקורית משנת 1966

מנוע.jpg

גוליה.jpg

537571_207872402666568_219309695_n.jpg

sss.jpg

gg.jpg

בברכה,רפי

נהג מתחיל


×
×
  • תוכן חדש...