Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלק הגה חדש שלא קיבל אישור משרד התחבורה! מומלץ להיכנס ולקרוא!


gtv11636
שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

צר לי אבל המציאות הי כזו ויסלחו לי אנשים על הסגנון.

אתה ואני וכולם חיים במדינה של אומוים ואוכלי חינם כאשר טיקונים מנהלים את המדינה.

אין דין ואין דיין אחרי מה שאני עברתי אם המכס והדואר שניהם דרקס וזבל של אנשים הגעתי להחלטה הזו.

גם הדואר וגם מישרד התחבורה גונבים מרמים ומשקרים ועושים או לא עושים מה שהם רוצים ואנחנו ביכלל לא נחשבים.

אי לכך הדרך היחידה היא הדרך שלהם!!! להבריח לארץ , לרמות ,לשקר , לגנוב הכול מותר אסור להתפס. בנוסף

עד כמה שניתן לא להצהיר פשוט לגנוב אין דרך אחרת במדינת חלמאים כזו.

דוגמא: האם ידעתם שעל חלק שנירכש בארץ מוצעו אין תשלום מכס והדרקס לוקחים מכס?

למשל מס קניה על חלקים הוא מקסימום 28% ולא יותר והדרקס מהמכס לוקחים עד 45%?

האם ידעתם שחלק המיוצר בשוק הארופאי המשותף יש פתור ממכס מלא והדרקס לוקחים מכס חופשי?

יש את המנהל הצולע האחרי במכס יד אליהוא זה הנוכל הכי גדול שיש פשוט שקרן של בן-אדם!!!

אני הגעתי למסכנה שעובדי המכס מקבלים בונוסים כדאי לדפוק לנו את הצורה.

 

יום אחד היתי במכס מול הצולע ואני מיתקשר לטל' שהם מפרסמים לקהל שימו לב הטלפון זרוק בפינה ברצפה ואף אחד לא משתין בכיון שלא , אחרי אין ספור צלצולים אני שואל אותו למה הוא לא עונה לטלפון? שימו לב לתשובה "זה טל' פנימי"

ואז אני אומר לא אתה שקרן תרים את הטלפון ואחרי שהוא הרים אמרתי לא בטלפון "אתה רואה שאתה שקרן" הוא קיבל חום כי אני התקשרתי.

אז בקיצור אם כול הערכה שיש לי לנחום ואני באמת מעריך אותו הבעיה לא תיפתר לעולם כי הם כמו שאני אומר דרקס!!!

 

 

 

בברכה בני ל.

אגב לבחור אם החלק של ההגה צור איתי קשר בפרטי ואני מבטיח לך פיתרון.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הנה המקרה שלי:

ב 29 בדצמבר הגיעה אליי חבילה עם מס' חלקים לאופנוע, מדובר בחבילה קטנה של גומיות מנורות ללוח שעונים ברגים קטנים ו4 פלאגים.

עלות החבילה 180ד', עד לכתיבת שורות אלו החבילה לא הגיעה אליי, כנראה שתגיע מחר.

 

כאמור ב 29 לחודש הגיע מכתב שבוא אני נדרש להמציא אישור של משרד התחבורה עבור חלקי האופנוע שייבאתי, את הבירוקרטיה מול משרד התחבורה סיימתי ב 2-3 לפברואר וב 6 לפברואר שלחתי בדואר רשום את טופס השחרור לחברת העמילות געש.

בעזרת מס' המעקב בדקתי באינטרנט בכל יום אם המכתב הגיע ליעדו, כעבור 4 ימים כשנוכחתי שהמכתב לא הגיע ליעדו, צלצלתי לדואר ישראל בכדי לבדוק היכן המכתב, בבדיקה זריזה שנערכה שם הגיעו למסקנה שהמכתב אבד ואין דרך למצוא אותו, כמובן שאני צריך לפנות שוב למשרד התחבורה כדי להנפיק אישור חדש ובינתיים הזמן עובר ועל כל יום מחייבים אותם ב 10 שקלים דמי אחסנה.

ביום חמישי האחרון מתקשרים אליי מחברת העמילות ומוסרים לי שהמכתב הגיע במקרה ליעדו (בהמשך תבינו) והאם אני רוצה לשחרר אותו, רק שעכשיו יש לי למעלה מ 300 ש"ח דמי אחסנה ועוד מכס ודמי עמילות מכס בקיצור היום שילמתי 750 שקל על אחסנה דמי טיפול מכס ומע"מ כאשר החבילה עלתה 180 ד'.

ביום ראשון בערב מתתקשר אליי נציגה של הדואר ואומרת לי מצטערת אני לא מצליחה לאתר את המכתב, בעוד שהמכתב הגיע ביום חמישי שימו לב עד כמה הדואר לא יעיל.

פניתי לפניות הציבור של הדואר אך שם מסרבים להודות בכשל שלהם בטוענה שבאף מקום לא מצויין תוך כמה ימים צריך להגיע מכתב רשום ומבחינתם גם 20 יום הם זמן סביר ולכן הם לא יחזירו לי את דמי האחסון שהם גובים (או גונבים)

 

אז מחר תגיע החבילה וכביקשתי לתאם מועד מסירה אומר לי הפקיד שם השליח יגיע אליך הבייתה בשעה מסויימת, אני אומר לו בשעה הזאת אני בעבודה כמו שאר עם ישראל, ואם שילמתי 180 ש"ח דמי טיפול בחבילה שלפחות יגיע בשעה שאני בבית, הפקיד בתגובה "אני לא קובע אלו השעות מסירה" טמטום בהתגלמותו.

 

לדואר רשמתי מכתב תלונה עם העתק לעו"ד וחבר טוב שעובד בעיתון גדול בישראל כנראה יוציא כתבה מאוד גדולה על התנהלות הבזיונית של הדואר, לי נשאר רק לקוות שאקבל את כספי שנגזל חזרה, ואתם תיזהרו לכם ואל תשלחו שום חבילה דרך EMS.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי חן.

הבעיה מובנת לי היטב, ולא זו כוונתי.

אבל תסכים איתי שהמצב הנתון בלתי נסבל אף הוא?

והנה לכם תמונה של החלק ה "משומש"

 

228012d1321031505-gtv6-alfetta-steering-joint-column-coupling-dsc02519.jpg

ברור שהמצב בלתי נסבל, אבל בניגוד לרבים וטובים אני לא מאשים רק את משרד התחבורה, ובטח שלא בצורה גורפת.

מאחר ובתוך עמנו אנו יושבים, הם יודעים מצויין מה יקרה יום לאחר שישוחררו החסמים, שללא ספק חלק גדול מהם בלתי הגיוני.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, לא יקרה כלום, מכיוון שלא מדובר פה ביבוא סיטונאי מדובר בייבוא פרטי של חלקים בודדים, המצב כרגע בילתי נסבל מדינת ישראל סגורה ולא ניתן להכניס אליה כלום.

הקלה של הנהלים תביא באופן וודאי להוזלת המחירים ההזויים שיבואני הרכב כופים עלינו פה, בדיוק כפי שוועדת טרכטנברג הציעה.

מה גם שברור למעלה מכל ספק שהבעיות שמשרד התחבורה עושה הם לא בגלל הדאגה לנהגים אלא לכיסי היבואנים.

שימו לב לכמות החלפים הזועתית שמסתובבת בשוק שרובה תוצרת סין כיצד חלפים מאיכות כל כך נמוכה נכנסים לארץ? האם פה משרד התחבורה לא חושש לשלום הנהגים?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת תשובה מרגיזה חן ,

שהרי תפסו לא אחת מי שמעלים מבריח ולא משלם או מצהיר כחוק .

 

שיענישו אותו כהוגן !!!!!!!!

ולא יכבידו עלינו הכבדות כאלו כבדות וחוסר התייחסות או התחשבות בגלל חוסר האונים / הרצון

שלהם להביא למשטר תקין . תקרעו לו את הצורה למי שמנסה לייבא חלפים לרכב חדש במסווה של אספנות .

למען יראו וייראו ושאף אחד לא ינסה לעשות זאת שוב , שישללו לו את הריון ייבוא , לא חסרים אמצעים ושיטות .

אבל ,,,, למי אכפת ? ! קל יותר לא לעשות כלום , הכל אסור , לא להגיע לבדוק חבילות במשך שבועות ....

לא לאשר באופן גורף ....

זו שערוריה שלא קשורה לבעיות הצהרה כזו או אחרת של המייבא .

 

ברצינות חן .....

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

עם כל הכעס והרוגז, נסה להבין את ההגיון שמאחורי הדבר.

נניח שמחר בבוקר נחום קדמיאל, יו"ר מועדון ה 5 יגע להסכם הבנות עם משרד התחבורה, ובהסכם יוחלט לפטור כליל ממכס ומביקורת חלפים לרכבי אספנות, ומכל הסוגים.

אתה יודע מה יקרה אחרי 24 שעות ?

עשרות יבואני חלפים יצוצו כפיטריות אחרי הגשם, שלא לדבר על נוכלים שייבאו חלפים למכוניות חדשות, תןך התחמקות מתשלום מכס ובדיקות נדרשות.

כל הנכתב נאמר לי ע"י אישיות די בכירה במשרד התחבורה, ששטחתי בפניו את הויה דלרוזה שנאלצים אספנים לעבור.

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, התשובה שקיבלת היא בדיוק תשובת הספין שכה חביבה על הפקידים בישראל.

 

אפשר לקבוע קריטריונים ברורים, סבירים וחד חד ערכיים באשר לחלפים שיהיו זכאים לבחינה יעילה יותר, אפשר לקבוע נאמני ייבוא (סוג של עמילי מכס ייעודיים) כדי לפתור צווארי בקבוק בתהליך אישור תקינות החלפים, אפשר להוסיף תקנים ולרענן ולחדש תקנות.

 

חלפים מהשטחים יותר בטיחותיים מחלפים שמעט האספנים מייבאים? רפידות וצמיגים סיניים בטיחותיים יותר? בחייך.

 

יש אלף ואחת דרכים להקל - אם רוצים. אם חוששים מניצול לרעה אפשר לתקן עונשים וסנקציות על מי שמייבא חלפים ועושה בהם שימוש לא לפי ההיתרים, למה להעניש את כולם?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלו, אני עוד לא משרד התחבורה..

סך הכל ציטטתי דברים שנאמרו לי ע"י אותו בכיר במשרד התחבורה, כך שאני אישית לא הכתובת לפריקת עצבים ו\או תסכולים.

ולפי מה שהבנתי ממנו, לא יחול שום שינוי בעתיד הנראה לעיין ביבוא חלפים בטיחותיים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלפים מהשטחים יותר בטיחותיים מחלפים שמעט האספנים מייבאים? רפידות וצמיגים סיניים בטיחותיים יותר? בחייך.

יש אלף ואחת דרכים להקל - אם רוצים. אם חוששים מניצול לרעה אפשר לתקן עונשים וסנקציות על מי שמייבא חלפים ועושה בהם שימוש לא לפי ההיתרים, למה להעניש את כולם?

רפידות וצמיגים שמיובאים מסין מיובאים ע"י יבואן שקיבל את אישור משרד התחבורה, ובמקרה של תאונה חלילה האחריות מוטלת עליו.

במקום להטיל סנקציות ועונשים משרד התחבורה עשה את הדבר הפשוט ביותר - איסור גורף ודרישה לאישור של כל פריט מיובא.

טוב, לפחות הקלו בלא מעט חלפים אחרים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, אני מבין, ואני כמובן לא בא אליך בטענות חלילה.

 

הטענה שלי היא שמי ששומר חוק ופועל לפי הנהלים נפגע על לא עוול בכפו; ברור שהנהלים שנקבעו ומיושמים כיום גורמים לעוגמת נפש, הוצאות מיותרות וטרטור למאות אנשים שומרי חוק.

 

מה קורה באירופה למשל?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר יבשה הדיו במיקלדת לדון בענין.

לצערי חוברים כאן אינטרסים כלכליים של חברות פרטיות, פקידים חובבי ביוקרטיה וכח, וממשלה שמפקירה את אזרחה.

צא ועשה חשבון- חברת הדאר מרוויחה מכך, המדינה מרוויחה-קרי מכס, ומע"מ, ומישרד התחבורה...פקיד עלום עכשיו הוא אשיות נידרשת וחשובה, אוי אפילו יתנו רכב עם מזכירה בגלל שיש כל כך הרבה עבודה.

אז למה שכל הגורמים האלה יוותר. מצידם שכל אחד מאיתנו ירוץ , ימתין, ישלם, וכמה שיותר יותר טוב

אריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל על הזמן אול אטימות של אנשים קטנים רשעים שמרגישים עבד כי ימלוך יש רק פיטרון אחד

תגיש תביעה כנגד מנהל הדואר מיכתב מעורך דין במסירה אישית המבקשת את מס תז של המנהל כדי שתוכל לזמן אותו

כעד כמובן בניסוח של עורך דין

במקביל תוציא בקשה לעצירת כול הליך בנושא החלק הממזרים יכולים להראות יוזמה ולישלוח חזרה את החלק

תאמין לי שזה לא יגיע לבית משפט אף מנהל דואר לא רוצה להגיע לעמוד על הדוכן

בנוסף מיכתב ליועצת המישפטית של דואר ישראל המהולל

מספיק אנחנו סובלים בעיקר בדואר תל אביב

עים אתה מארגן מגבית לעורך דין אני מוכן להשתתף

BABY FORD 1949

CORVETTE BB 454 1972

 

MOKA:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מוכן להשתתף בהובלת מהלך נגד דואר ישראל ומשרד התחבורה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר,

קשים מאוד הדברים שעברת אבל ברצינות אתה לא רואה שהחלק משומש? :lol:

המומחה הפקח קבע. כנראה שחסרים לו שני סנדוויצ'ים בישביל פיקניק (ביטוי אנגלי לטיפש).

עכשיו ברצינות,

אם אתה עושה מגבית למהלך משפטי אני בפנים. אתה מקבל פייפאל כן?

אם ייאסף מספיק כסף בישביל שבעל מקצוע יוכל לעשות מהמכס והדואר את העבודה שלו אז זה יכול לחולל שינוי כלשהו.

אולי שכל מי שכותב לספר את הסיפור שלו גם יגיד שהוא מוכן להכניס את היד לכיס כי אחרת זה פשוט נשמע לי כמו "אוי יו אוי טרטרו אותי במכס, לקחו לי כסף ..."

אני לא יכול לעזור הרבה מאנגליה אבל אני מוכן לספר לכל מי שמוכן לשמוע איך מתנהל המכס המלכותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי אנחנו כבר 4

שנרתמים לנושא אני חושב שצריך למצוא מקום להפגש כל מי שחפץ בעניין ולהחליט כולם על המהלך הזה .

מה אתם אומרים?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שלא תרתמו לנושא גם בעלי מכוניות מודרניות? בעלי האספנות הם לא היחידים שנתקלים בבירוקרטיה ביבוא חלפי רכב ואני בתור אחד כזה מוכן להרתם לנושא כדי שנוכל סוף סוף למצוא פתרון למצב האבסורדי הזה שעבור כל פיפס קטן נדרש אישור משרד התחבורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...