Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלק הגה חדש שלא קיבל אישור משרד התחבורה! מומלץ להיכנס ולקרוא!


gtv11636
שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ולגבי ההסתדרות

תפסיק לחשוב כקפיטליסט . עדיף עבדות כפועלי קבלן?

הרצוי הוא משהו בין שני אלה .

אתה באמת מתגעגע לשנות ה70' שבו שלטה ההסתדרות, זו שאחד במאי חגה והסמרטוט האדום דגלה, ופירנסה אלפי פרזיטים שחיו על חשבון הציבור ?

או שאולי למועצות הפירות והירקות ?

או שאולי למפלגת העבודה שאז נקראה המערך שחשבה שהמדינה שייכת לאמא שלהם ?

אין שיטה כלכלית אידיאלית, אבל הקפיטליזם הוא השיטה הפחות גרועה.

ואם נשוב לנושא השרשור, הסברתי ימבה פעמים שמה שהושג ממרדי הממשלה המאובנים הושג בנועם הליכות, וגם לבעיית יבוא החלפים צריך למצוא פתרון, אבל בהדברות שקטה ולא בהפיכת שולחנות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חן ידידי הלכת רחוק מידי , מה הקשר בין הטבות לרכבי אספנות לבין מה שמשרד התחבורה והדואר מעוללים פה לאנשים?

בשום מדינה לא מתעללים כך באזרחים שמבקשים להכניס לארץ מוצרים לרכב, הרי ביננו אותו "מומחה" ממשרד התחבורה שמאשר או לא מאשר את הארץ לא יודע כלום מהחיים שלו, האם הוא לוקח את החלקים למעבדה ובודק אותם? ניקח לדוגמא את המקרה שלנו עם מוט ההגה, על סמך מה הוא יאשר או לא יאשר את המוט הנ"ל האם הוא עשה לו בדיקת עומסים? בדיקה לשברים במתכת?

התשובה ברורה שלא אז על סמך מה הוא מאשר או לא מאשר?

 

ועוד משהו מי שרוצה לרמות את המערכת וליסוע ברכב אספנות לעבודה לקחת את ילדיו היקרים ללימודים ולגן ואת אשתו האהובה לקניות שיהנה, אני בטוח שבתאונה הראשונה היא יבין איפה הוא טעה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן

 

כפי שכתבתי

 

משהו באמצע בין קפיטליזם חזירי לסוציאליזם מנוון.

 

סגנון סקנדיניביה רק עם מזג האויר של כאן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי ממה יתפרנסו האוכלי חינם במדינה? הם ימציאו כל מיני חוקים מטופשים שדורשים מילוי ניירת ובירוקרטייה וכך יוצרים להם ולבני משפחותיהם האוכלי חינם עוד מקומות עבודה. בוחשי תה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעבר לתשלומים ומילוי טפסים, הם לא מסוגלים לעמוד בתנאים שהם הציבו לעצמם, פקח שאמור לנדוד פעם בכמה שבועות לבדוק חבילות, משרד קטן עם פקיד שעובר רק עם דואר, לא מקבל אימיילים או פקסים ועונה מתי שבא לו לטלפון, הם לא יודעים בכלל מה לאשר ומה לדחות אז הם עושים "אנ-דנ-דינו", זה מזכיר לי יותר את המאה ה19-18 לא את התקופה הנוכחית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו ,יבואן חלקים שיזמין בשבילי חלק כמו הגה מאיביי לדוגמה , יעכבו אותו?הרי זה יבואן רשמי ...לא?

 

 

כן. יעכבו, יטרטרו, יטרידו, יגבו עמלות פסיכיות.

ואת זה אני כותב בתור יבואן חלקים מסחרי.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכאילו שלא הספיקה לי הסאגה עם מוט ההגה המדובר, והנה אני מתחיל סיפור חדש.

השבוע קיבלתי הודעה מדואר י-ם, שהכויל אוברים ( KW ) עבור הסיאט איביזה קופרה שברשותי הגיעו, וכמובן נדרש אישור משרד התחבורה על מנת לשחררם.

שיחה קצרה (שוב) עם מר ראובן ברדה, הבהירה לי שהיות ומדובר ברכב חדש, דינו אחר, והם דורשים אישור ממוסך מורשה או מיבואן הרכב עצמו.

מיותר לציין שזו שוב התגלמותה של אותה בירוקרטיה, ואפליה לרעה של האזרח המבקש לייבא חלק לשימוש עצמי, שכן ישנם יבואנים וחנויות מוכרות בפורום הזה, המוכרות ברישיון ובאישור את אותו החלק בדיוק.

מה גם שאיזה אינטרס יכול להיות ליבואן ו\או מוסך מורשה כלשהו לתת לי אישור לחלק שאינו מקורי ?

אני מתרשם כי הנוהל המגוחך הזה הדורש אישור מיבואן או מוסך מורשה יבואן, נועד באופן מכוון ביותר למנוע מאיתנו יבוא עצמאי של כל חלק שאינו מיועד לרכב אספנות (אע"פי שנוכחנו כבר שגם ביבוא חלפים לרכביי אספנות הם מוציאים את המיץ)

 

למישהו מהקוראים יש ניסיון דומה, או עצה טובה לתת ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מאד מעצבן לשמוע דברים כאלה.

חבל שלא קנית את הקוילאוברים מחנות בארץ, היית חוסך לעצמך את הכאב ראש והעצבים, אפילו אם המחיר שונה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי,

 

תראה, מי שמכיר אותי יודע, שלו היו הפערים הגיוניים הייתי בהחלט מוסיף וקונה בארץ.

למען האמת, התפתתי לקנות באופן עצמאי, מכיוון שהמחיר היה פחות ממחצית מהמחיר המינימלי שהשגתי בארץ!!!!

האמת היא שזו הפעם הראשונה שאני מייבא חלפים כאלה עבור רכב מודרני, כך שאני מודה שלא ידעתי שהדין לגביי רכב מודרני שונה, והדרישות גרועות ומחמירות אף יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים

מזה מספר חודשים מתוך מאהל נורדאו הוקמה קבוצה של אנשי מקצוע מתחום הכלכלה שרצונם הוא להחזיר את המדינה לבעלות העם

תקראו להם מאמינים פתיים או כל שם אחר שתבחרו כדי להנציח את הספקנות אך העסק קורם עור וגידים

 

http://www.shelanoo.co.il/

 

אתם מוזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתרשם כי הנוהל המגוחך הזה הדורש אישור מיבואן או מוסך מורשה יבואן, נועד באופן מכוון ביותר למנוע מאיתנו יבוא עצמאי של כל חלק שאינו מיועד לרכב אספנות (אע"פי שנוכחנו כבר שגם ביבוא חלפים לרכביי אספנות הם מוציאים את המיץ)

 

בוקר טוב אליהו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכין אישור ממוסך מורשה משרד התחבורה (כלומר כל מוסך חוקי) - לא מורשה היבואן - ותקפיד למלא היטב את כל הטפסים, כולל צילום מקטלוגים ומק"ט החלק, ושבהצהרה של המוסך המורשה יהיה כתוב שהחלק מתאים לרכב שלך, כולל מק"ט, ושיהיה מתאים לזה שבקטלוג כתוב שהחלק מתאים לרכב שלך.

בקיצור - סגור את האישור מכל הצדדים - המוכר (שמוכר את החלק עבור הרכב) - הקונה (אתה, בעל הרכב) - ומוסך מורשה (כלומר - אמון על משרד התחבורה שיודע להתאים חלק לרכב).

החוק קובע שאתה צריך אישור מוסך מורשה (משרד התחבורה - לא היבואן! ואל תתבלבלו).

מנסיוני, הוא יאשר עם הניירת הזו, הוא חייב לאשר.

אם עם כל הניירת הזו הוא לא מאשר - תסביר לו ברוגע שאתה פונה לערכאות גבוהות יותר כי מה שהוא עושה לא חוקי.

וכיוון שבמזרח התיכון לא מאיימים בלי להתכוון, תתכונן. שיהיה לך המספר של הבוס שלו (ימיני), ושל מבקר המשרד.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו, מאחד החברים כאן בפורום ביקשו אישור מוסך מורשה עבור פריט לפורד שנת 76. הרי ברור שבמוסך נורמלי של פורד לא ראו אפילו איך ניראית פורד קונטיננטל שנת 76.מה שמזכיר לי, אחרי חמישים שנה, ניזכר מישהוא שמיספר המנוע ברכב שלי לא מוטבע, ושלחו אותי לעמדה אחד. החכמולוג מעמדה 1 שלח אותי ליבואן על מנת להביא לו אישוא על מיספר מנוע. לא עזו כל ההסברים שהיבואן שאין סיכוי שהיבואן הנכחי של סיטרואן יודע משהוא על סיטראון שנת 55

אריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

עדכון טרי מסוף השבוע האחרון.

על אפם וחמתם של כל הפקידים המושתנים וחסרי הידע והאבחנה, שמקבלים שכר ממשלמי המיסים ויורקים להם בפנים, על אפם וחמתם של כל אותם אלה, החלק הגיע לבסוף והוא בידיי.

רק שחבל ועצוב לי מאוד שזה מה שצריך לעבור בן אדם בשנת 2012 במדינה כביכול מערבית על מנת לשחרר חלק בטיחותי חשוב (וחדש) עבור רכב שאין לו מוצא אחר מלבד לייבא לו את החלק בעצמו מבחוץ.

יש פה במידה מסויימת שלילה של זכויות בסיסיות של אזרח ועוד עניינים משפטיים כאלה ואחרים, שלו היה ברשותי הממון הייתי עושה מהם מטעמים, אך לצערי אין לי את האפשרות להתנגח ברמה הזאת, לפחות לא בשלב זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...