Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ חיפושית 74 יוצא לדרך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לבחור צבע לרכב על מסך מחשב.... אממממ - לא רעיון טוב :nono::wink:

 

אם אתה באיזור המרכז גש להרצליה לטכנוקאר (רח' משכית 15) ותבקש לראות צבעים יש שם כל מה שרק תבקש.

בברכה אורן

פורסם

היום עברתי אצל הפחח יש התקדמות- התחיל בהתאמת פחים חדשים ,ושפשוף הרקבונות.

עד סוף שבוע הפחחות תיגמר לדבריו.

2011-09-13 14.15.18.jpg

2011-09-13 14.15.33.jpg

2011-09-13 14.15.45.jpg

2011-09-13 14.16.11.jpg

2011-09-13 14.16.19.jpg

2011-09-13 14.16.31.jpg

2011-09-13 14.16.44.jpg

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

הייתי ממלץ לך ולפחח לפרק גם את הכנפיים וגם את המדרגות תגלה שם המון זוועות

שיקפצו אילך לביקור אחרי הצבע והפחחות אם לא תטפל בהם.

 

על פי מצב החלודות ברכב מומלץ במקרה שלך הפשטה שערוריתית....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

היי שיי, ניראה כך שאני ואתה באותו מצב, יש לנו חלודה כמעט באותו מקומות...

תגיד, אתה מתכוון להזמין חלקים או משהו? ולגבי החלודה אין לך חלודה בצירים של הדלת?

vw 1302 super beetle

פורסם

הי שי

 

שיהיה בהצלחה ,ניראה מבטיח והפחח כנראה כבר מכיר מצבים כאלו כך שזה לא בעיה .

כמו שרן אמר מומלץ להפשיט את הרכב כמה שיותר ,

כמו כן רצוי להוריד גומיות גם שם בדרך כלל החלודה דואגת לדגור .....

האם הסרת את ריפוד הגג ? אם לא ממליץ להסיר שם רואים אם יש פצפוצים של חלודה בגג ולא רק בקנטים ,שרצוי במצב זה לתקן .

 

 

בהצלחה

יוסי

 

נ.ב

איזה כיף לראות לאחרונה הרבה שיקומים של חיפושיות תענוג !

פורסם

הכנפיים יפורקו ,זה רק תחילת העבודה ,הוא התחייב לפרק אותם ואת המדרגות.

האמת האוטו הזה לא נראה בכלל רקוב לפני השיופים..

 

רעי -יש לי עוד חיפושית בבית שהשבתי בגלל רקבונות בצירים ובתעלות החימום ועוד..(דרושה עבודת שיחזור רצינית מאוד)

באוטו הזה כל הפנים מעולה רק חיצונית יש חלודה וזאת הסיבה לשיפוץ הבסיס טוב.

האוטו הזה עמד 5 שנים כאשר החצי הקדמי היה מתחת לחנייה מקורה לרואים זאת היטב לפי הרקבונות ...

 

יוסי- האמת שאני חייב לקפוץ אליו שוב לדאוג לפירוק יותר מאסיבי ,הבעיה היא שאין לי כל כך זמן..

החלונות יפורקו ויוחלפו ,גם הכנפיים .

שוב הרכב הזה נראה מבהיל ככה אבל בפנים הוא מעולה חוץ מכמה תיקונים קלים באיזור המצבר ומאחורי כיסא הנהג.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

היום הלכתי לפחח ב2וחצי בצהריים לפני חצי שעה חזרתי והנה התוצאות..

פירקתי הכל למעט הדשבורד שיפורק ביום שישי ,הכנפיים יפורקו על ידי הפחח מחר.

2011-09-14 17.03.40.jpg

2011-09-14 17.03.47.jpg

2011-09-14 17.03.55.jpg

2011-09-14 17.04.10.jpg

2011-09-14 17.04.19.jpg

2011-09-14 17.04.28.jpg

2011-09-14 17.04.36.jpg

2011-09-14 17.04.44.jpg

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

המשך

הדשבורד העקשן לא רוצה לצאת כבר לא היה לי כוח להמשיך .

2011-09-14 17.04.58.jpg

2011-09-14 17.05.06.jpg

2011-09-14 17.05.43.jpg

2011-09-14 17.05.23.jpg

2011-09-14 17.05.53.jpg

2011-09-14 18.03.33.jpg

2011-09-14 18.03.45.jpg

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כן הוצאתי את כל הברגים כולל הכפתורים והספידומטר והלוחות פח האלו .(לא רואים בתמונות)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

עדכון מהיום- פירקתי את הכל -כנפיים השארתי לפחח לפרק.

ברצפה של הנהג התגלו חורים שאני דאגתי לכך שגם יראו אותם שהפחח לא יפספס בטעות...

יום שלישי היא אמורה להיות מוכנה אחרי צבע לדברי הפחח.

2011-09-15 16.55.57.jpg

2011-09-15 16.56.03.jpg

2011-09-15 16.56.12.jpg

2011-09-15 16.56.27.jpg

2011-09-15 16.56.51.jpg

2011-09-15 17.07.08.jpg

2011-09-15 17.07.16.jpg

2011-09-15 18.02.26.jpg

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

היום ביקרתי את הפחח -הוא עדיין לא נגע באוטו ,הוא הבטיח מחר לעבוד רק על החיפושית ולסיים פחחות ,ואולי יספיק גם את הרצפה לא בטוח...

נקווה שהוא יעמוד במילה שלו -למרות שאני לא לחוץ בזמן ולא מלחיץ אותו..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
הפנסי איתות שנמצאים בנוסף לכנף הם תוספת או מקורי?

אמרו לי בפורום חיפושיות שזה רק בישראל ובלי זה לא ניתן לעבור טסט..

יש למישהו רעיון לפנס אחר שניתן לשים או איפה אני יכול להשיג?

אם אני יחליק את זה באמת יהיה בעיה בטסט?

 

פנסי האיתות שממקומים על פאנל הצד (איזור פתח מילוי מיכל דלק) בשני צידי הרכב ובנוסף לאיתותי הכנף, יצאו רק על שנתון 74 בדגמים שאינם 1303. (1200 + 1300).

 

אני הייתי משאיר, זה מייחד את השנתון.


×
×
  • תוכן חדש...