Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי קנתי טוסטוס כנראה משנת 1957 ואשמח לקבל כל מידע ממה שאני בדקתי זה כנראה קטנוע צרפתי מבית פזו

מה שכתוב על המיכל דלק זה scotorette 49cm3 ועל הכנף captivante ועל הכיסא רשום jaulhier

אני מצרף תמונות ואצטרך גם זוג צמיגים אם משהו יודע איפה להשיג תודה.

מצאתי בכל הרשת רק את האתר הזה שהוא בצרפתית

http://autos-prestige.bbgraf.com/t279-bb-peugeot-a-vitesse

IMG_0206.jpg

IMG_0204.jpg

IMG_0201.jpg

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
היי קנתי טוסטוס כנראה משנת 1957 ואשמח לקבל כל מידע ממה שאני בדקתי זה כנראה קטנוע צרפתי מבית פזו

מה שכתוב על המיכל דלק זה scotorette 49cm3 ועל הכנף captivante ועל הכיסא רשום jaulhier

אני מצרף תמונות ואצטרך גם זוג צמיגים אם משהו יודע איפה להשיג תודה.

מצאתי בכל הרשת רק את האתר הזה שהוא בצרפתית

http://autos-prestige.bbgraf.com/t279-bb-peugeot-a-vitesse

 

תתחדש

ככל הנראה:

יצרן: captivante

modèle DS943

ראיתי ברשת משהו שנראה זהה.

מצויד במנוע VAP 57

ref-2357-VAP-57-Recto.jpg

 

http://cyclovap.free.fr/doc/manuels/VAP57(2)/VAP57.pdf

 

בדוק את המצ"ב ועדכן אם זהו המנוע שלו אם יש לך בכלל מנוע

בהצלחה

פורסם
היי קנתי טוסטוס כנראה משנת 1957 ואשמח לקבל כל מידע ממה שאני בדקתי זה כנראה קטנוע צרפתי מבית פזו

מה שכתוב על המיכל דלק זה scotorette 49cm3 ועל הכנף captivante ועל הכיסא רשום jaulhier

אני מצרף תמונות ואצטרך גם זוג צמיגים אם משהו יודע איפה להשיג תודה.

מצאתי בכל הרשת רק את האתר הזה שהוא בצרפתית

http://autos-prestige.bbgraf.com/t279-bb-peugeot-a-vitesse

 

 

הא ויש גם MANUAL באנגלית!

http://cyclovap.free.fr/doc/manuels/etr_VAP57uk_unite_engine/VAP57_AUTOVAP_UniteEngine.pdf

פורסם

יש רשיונות?! (אני מניח שלא... ומאוד מקווה שכן)

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם

אז היום הוזמנו צמיגים 19" פס לבן והטוסטוס ישאר כמו שהוא אוטנתי ומעט חלוד רק מורכב וישמש לתצוגה בחנות חליפות לחתנים

ויחד איתו מצטרפת ווספה VBB משנת יצור 1961 תמונות בהמשך

IMG_0210.jpg

IMG_0211.jpg

IMG_0207.jpg

IMG_0209.jpg

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
אז היום הוזמנו צמיגים 19" פס לבן והטוסטוס ישאר כמו שהוא אוטנתי ומעט חלוד רק מורכב וישמש לתצוגה בחנות חליפות לחתנים

 

למה בחנות לחליפות חתנים?? (החלודה לא תלכלך את החליפות?) :wink:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
השאלה שלי היתה אם אתה עושה תחרות בכמות הרכבים והאופנועים שלך.שלא תבין לא נכון אני מפרגן לך מאוד

אשתי מרשה לי עד 20 כלי רכב ולאחר מכן למכור אחד ולהכניס רכב אחר במקומו חסרים לי עוד 4 כלי רכב בלבד :shock:

וזה לא כולל אופנעים את זה היא לא מחשיבה

eran lanski

חבר מס- 14084

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לאחר עבודה קשה ולילות ארוכים הכלי החמוד סוף סוף בועט חזק ונסוע מדהים!!!

לאחר שיפוץ כל המכלולי המנוע הפעלת הצוק דחיפה קלה הכלי נוסע !!! הקטנוע אוטומטי ....:-D

תמונות בקרוב

eran lanski

חבר מס- 14084

×
×
  • תוכן חדש...