Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המצעד


בני זהר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצעד ההצדעה המסורתי לק. טבעון (שיך אברק וחרתיה למי שלא יודע הסטוריה) יצא ביום רביעי ה 25.4.12 בשעה 19.30 מתחנת המשטרה בטבעון .לאחר מכן מנגל מוטרף עם הופעת להקה בשירי שנות ה40 50 ו60 אולי גם קצת פינק פלויד

כל אספני הרכב באשר הם ללא הבדל דת גזע ומין מכל המועדונים והקבוצות מוזמנים.

במצעד ישתתפו גם ידידנו ממועדון קבוצת רוכבי ישראל בראשותו של אלי בלאו ומועדון וינסטרום היפני

ובנימה אישית זהו האירוע יום העצמאות ה25 שאני מארגן וזהו גם האירוע האחרון בניהולי

בשנה הבאה האירוע המסורתי בטבעון ינוהל ע"י ההנהלה החדשה של המפגש הצפוני.

בואו נאחל להם הצלחה בדרך החדשה

בני

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

סירטונים מהאירוע בשנה שעברה באתר israel cars

למחרתיים כבר נירשמו כ 60 מכוניות ו 40 אופנועים.

בואו להיות חלק מההצלחה של אירוע רכב אספנות

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

שלום לכולם

 

זו השנה הרביעית שאשתתף במצעד העצמאות בטבעון. ממליץ בחום להגיע ולטול חלק באחד מהארועים המרגשים, מול קהל אלפים מטבעון וישובי העמק , שמריעים לענתיקות שלנו החוצות בשירה את הישוב.

 

הארוח בבית משפחת זוהר בתום המצעד באוירה נעימה וטעימה הינו סיום לחויה יוצאת מהכלל.

 

בקיצור - ממליץ בחום.

 

:lol:

פורסם
שלום

 

אני מגיע מנתניה. מישהו יוכל להסביר כיצד מגיעים לנקודת המפגש בטבעון ?

 

תודה

 

אחרי יוקנעם, בצומת התשבי, פנה ימינה לכביש 722 עד צומת השומרים, בצומת ימינה לצומת אלונים (300מ'). ברמזור צומת אלונים שמאלה לכביש 7513 (לכיוון הקניון) תמשיך ישר בזהירות, הפנייה הראשונה שמאלה לאחר קיבוץ אלונים הינה לטבעון. במעגל התנועה מס' 1 שמאלה. מעגל תנועה מס' 2 שמאלה למרכז טבעון. בהצלחה ולהתראות, יהיה שמח ונחמד.

 

במרכז טבעון ליד המשטרה, בשעה 19:30.

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

חגיגת יום העצמאות ה-64 בקרית טבעון



רכבי האספנות בפתיחת מצעד המחולות

 

Clip.jpg

 

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

תודות למועצה המקומית ורשת המתנסים של קרית טבעון להשתתפות חובבי שימור הרכבים במצעד המחולות,



תודה מיוחדת לחברי המפגש הצפוני שהצטרפו והשתתפו בתצוגה ובמצעד ליום העצמאות ה-64 למדינת ישראל,

תודות לכל רוכבי הדו"ג שהובילו את המצעד וקבלת הפנים,

תודה מיוחדת לכל המתנדבים הרבים ומשטרת ישראל בשמירת הסדר והארגון לקראת ובמהלך המצעד.

תודה תודה לבני שהתאמץ ועמל קשה בארגון סדר המצעד והקריינות מהבמה המרכזית,

והרבה תודות לקהל ולתושבי טבעון הנהדרים בקבלת הפנים החמה והעידוד.

יום עצמאות שמח לכל בית ישראל !!

 

a3b52f51.jpg

 

2-1.jpg

 

ResizeofDSC02374.jpg

 

ResizeofDSC02361.jpg

 

ResizeofDSC02346.jpg

 

 

ResizeofDSC02325.jpg

 

ResizeofDSCF9544.jpg

 

ResizeofDSCF9541.jpg

 

ResizeofDSCF9543.jpg

 

ResizeofDSCF9504.jpg

 

ResizeofDSCF9507.jpg

 

ResizeofDSC02321.jpg

 

ResizeofDSC02345.jpg

 

ResizeofDSC02373.jpg

 

ResizeofDSC02375.jpg

 

ResizeofDSC02378.jpg

 

ResizeofDSC02377.jpg

 

ResizeofDSC02371.jpg

 

ResizeofDSC02382.jpg

 

ResizeofDSC02383.jpg

 

ResizeofDSC02380.jpg

 

ResizeofDSC02360.jpg

 

ResizeofDSC02342.jpg

 

ResizeofDSCF9543.jpg

 

ResizeofDSCF9528.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

השעה מאוחרת והמיטה קורצת,

אז רק תמונות ראשונות של רכבים ודו"ג,

 

ResizeofDSCF9495.jpg

 

ResizeofDSCF9491.jpg

 

ResizeofDSCF9501.jpg

 

ResizeofDSCF9505.jpg

 

ResizeofDSCF9507.jpg

 

ResizeofDSCF9509.jpg

 

Re-exposureofResizeofDSCF9518.jpg

 

Re-exposureofResizeofDSCF9520.jpg

 

ResizeofDSCF9510.jpg

 

ResizeofDSCF9512.jpg

 

ResizeofDSCF9515.jpg

 

ResizeofDSCF9519.jpg

 

ResizeofDSC02314.jpg

 

ResizeofDSC02318.jpg

 

ResizeofDSC02319.jpg

 

ResizeofDSC02323.jpg

 

ResizeofDSC02322.jpg

 

ResizeofDSC02320.jpg

 

ResizeofDSC02324.jpg

 

ResizeofDSC02326.jpg

 

ResizeofDSC02327.jpg

 

ResizeofDSC02328.jpg

 

ResizeofDSC02329.jpg

 

ResizeofDSC02330.jpg

 

ResizeofDSC02331.jpg

 

ResizeofDSC02348.jpg

 

 

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

מקצה נוסף,

ResizeofDSC02349.jpg

 

ResizeofDSC02352.jpg

 

ResizeofDSC02357.jpg

 

ResizeofDSC02355.jpg

 

ResizeofDSC02353.jpg

 

ResizeofDSC02359.jpg

 

ResizeofDSC02363.jpg

 

ResizeofDSC02364.jpg

 

ResizeofDSC02365.jpg

 

ResizeofDSC02366.jpg

 

ResizeofDSC02368.jpg

 

ResizeofDSC02381.jpg

 

 

 

ResizeofDSC02376.jpg

 

ResizeofDSC02379.jpg

 

ResizeofDSC02384.jpg

 

 

ResizeofDSC02385.jpg

 

ResizeofDSCF9548.jpg

 

ResizeofDSCF9545.jpg

 

ResizeofDSCF9546.jpg

 

ResizeofDSCF9531.jpg

 

 

ResizeofDSCF9533.jpg

 

ResizeofDSC02370.jpg

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

זאת השנה השניה שלי ואני הייתי הכי מאושרת וגאה להיות שוב בתהלוכה המכובדת הזו (שבינתיים תפחה לה משנה שעברה).

והאופנועים ואווווווווו מדהים. אהבתי ביג טיים.

המון המון ושוב המון תודות לבני על היוזמה, האירגון והארוח כיד המלך.

ותודה ענקית גם לדודי ואמוץ על הארגון והתמונות. מזכרת מדהימה.

 

מחכה כבר לשנה הבאה.

חג שמייחחחחחחחחחח לכולכלם.

 

עידית בן הרוש

פורסם
זאת השנה השניה שלי ואני הייתי הכי מאושרת וגאה להיות שוב בתהלוכה המכובדת הזו (שבינתיים תפחה לה משנה שעברה).

והאופנועים ואווווווווו מדהים. אהבתי ביג טיים.

המון המון ושוב המון תודות לבני על היוזמה, האירגון והארוח כיד המלך.

ותודה ענקית גם לדודי ואמוץ על הארגון והתמונות. מזכרת מדהימה.

 

מחכה כבר לשנה הבאה.

חג שמייחחחחחחחחחח לכולכלם.

 

עידית בן הרוש

זאת השנה העשירית וכמו כל פעם נהינינו מעל הראש.תודה ענקית לבני זהר שכל שנה עובד קשה מאוד.וזה מצליח לו.כל הכבוד שאפו..........

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

×
×
  • תוכן חדש...