Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רדיאטור למיני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

גם רדיאטור צריך לקבל את ההתייחסות הראויה ולכן אני שואל:

  • להזמין מחו"ל חדש מחברה ידועה.
  • יש הרבה העתקים סינים. למישהו יש ניסיון איתם ? הפער במחיר גדול.
  • בניה מחדש בארץ?
  • שיפוץ הקיים בארץ או שזה כמו לבנות מ-0 ?

אשמח לשמוע הערות והארות.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

רדיטור הוא חלק פשוט וניתן לבנות רדיטור חדש ומצויין אצל רוב מתקני הרדיטורים בארץ. רצוי לבחון הוספת שורה נוספת של צינורות להגברת הקירור בקיץ.

שלמה דן גדרון

פורסם
רדיטור הוא חלק פשוט וניתן לבנות רדיטור חדש ומצויין אצל רוב מתקני הרדיטורים בארץ. רצוי לבחון הוספת שורה נוספת של צינורות להגברת הקירור בקיץ.

 

תודה על התגובה, אבל כפי שלמדתי על בשרי, רוב בעלי המקצוע לא מספקים את הסחורה הראויה.

הרוב עושים קולות של בעלי מקצוע טובים והתוצאות בהתאם.

אם יש לך מישהו באזור המרכז, אזי אשמח לשמוע.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
תודה על התגובה, אבל כפי שלמדתי על בשרי, רוב בעלי המקצוע לא מספקים את הסחורה הראויה.

הרוב עושים קולות של בעלי מקצוע טובים והתוצאות בהתאם.

אם יש לך מישהו באזור המרכז, אזי אשמח לשמוע.

 

 

יש לך שותף לרכישה בדיוק מחר אני עושה טיפול שנוגע לרדיאטור החלפת טמרמוסטט + בית טרמוסטט ניקוי בלחץ של המעברים שמלאים בבוץ מרוב המים האיכותיים שהבעלים הקודמים היו שמים והוספת מאוורר נוסף מצד הגלגל לקרור טוב יותר .

לא רציתי להזמין רדיאטור חדש כי בטח ממשרד התחבורה יעקבו את המשלוח ואין לי זמן לזה לכן אם תמצא מחיר שפוי + עבודה טובה יחסית אני מצטרף לרכישה שבעל מקצוע ייצר שתיים אולי יעלה לנו פחות

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם

בלי עבודות פחחות, לא ניתן להכניס רדיאטור ארוך/רחב יותר.

 

מה שכן ניתן לרכוש הוא רדיאטור של קופר שהוא עבה יותר ((בעל 4 "ליבות") ולכן מכיל יותר מים.

רק שעם משלוחה ומיסים זה הרבה כסף!

 

אני הייתי נמנע מהכנסת מאוורר מצד הכנף מהסיבות הבאות:

 

1. הוא חוסם את מעבר האויר הטבעי.

2. הזרימה שהוא מייצר בקושי יותר אפקטיבית מעבר לזרימה בלעדיו.

3. מיני עם מערכת קירור תקינה (וכמובן מנוע תקין), לא צריכה שום עזרים בכדי לשמור על טמפרטורת עבודה.

 

אם אתה יוצא ל"התגרזנויות" עם המיני אז סל"ד גבוה יוצר מערבולות אויר בתוך מערכת המים, מה שמפחית את היעילות שלה בצורה משמעותית, הרבה יוציאו את הטרמוסטט ולא יבינו שברגע זה הם גזרו את דינו של המנוע למוות (המים מפסיקים לעשות את כל ה"סיבוב" בראש המנוע ועושים קיצור דרך שנפתח להם עקב הוצאת הטרמוסטט).

 

 

בשביל זה בדיוק יש אביזר שנקרא BLANKING SLEEVE שמאפשר זרימת נוזל קירור מהירה ובילתי מופרעת תוך סגירת המעברון למשאבת המים.

 

 

 

בנוסף, מאורר ברזל 6 כנפיים יתן שיפור נוסף בקירור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אהלן, אני מבין שיש לך רדיאטור וברצונך להחליף רשת ?

במידה וניתן עם כושר קירור גבוה יותר.

אשמח לנסות ולעזור.

העבר לי את מס. הנייד שלך

בהצלחה

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

×
×
  • תוכן חדש...