Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירון רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם רווח כספי מניע אותך,אז התעסקות עם רכבים קלאסיים לא בשבילך.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

1000 ש"ח +5% על גיר אוטומט -15% על ליסינג תיפעולי.

הערך 892.5.

שיכלול בעוד 5 שנים 895 ש"ח.

נ.ב

זה היה בציניות.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

לא את האמת שאני אוהב רכבים קלאסיים בלי קשר לרכבי תצוגה ולמכור יקר וכל השטויות האלה.. פשוט מכוניות אספנות עושות לי את זה יותר מכל הרכבים החדשים.. מצד שני אני לא מליונר ולא רוצה שירמו אותי במחיר כי אני לא מבין באספנות.. אז רציתי לדעת.. לגיטימי לא?

ובקשר להשקעה על הרכב? זה בסוף רכב וכל רכב סופו להימכר מבחינתי

פורסם

"השקעה" ברכב אספנות (לפחות משהו שהיה בייצור סדרתי) היא (כמעט) תמיד לא כלכלית. כלומר בד"כ מי שמשפץ ומוכר אח"כ לא מקבל את השקעתו (הכספית) בחזרה בעת המכירה. שעות רבות של הנאה בשיפוץ ובשימוש שאחריו הם התגמול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אתה המוכר - שווי הרכב הוא עשרות אלפי שקלים, גם אם מצבו רקוב ודורש שיפוץ מלא.

אם אתה הקונה - שווי הרכב מאות שקלים בלבד, גם אם הוא במצב תצוגה מוזאונית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ממליץ לך להיכנס לאייביי, לבדוק בכמה נמכר רכב עם אותם נתונים ובמצב דומה, להוסיף למחיר עלויות שונות (מיסים, הובלה, ימי חופש, בירוקרטיה, כאב ראש וכו') וככה תוכל להיות בטוח אם מנסים לעשות עליך קופה או לא...

פורסם

להלן חוות דעת של מומחה :)

 

אם אתה המוכר - שווי הרכב הוא עשרות אלפי שקלים, גם אם מצבו רקוב ודורש שיפוץ מלא.

אם אתה הקונה - שווי הרכב מאות שקלים בלבד, גם אם הוא במצב תצוגה מוזאונית.

 

אמיתי, מצחיק ועצוב כאחד :lol::cry:

 

אלך על מצחיק, לפחות שאהנה :lol:

 

אתמול "ביקר" קונה פוטנציאלי את הקורבייר שלי. לאחר שבדק, הסתכל, התרשם, צילם, נסע ומה לא... אמר "אני חושב שיהיה לי יותר זול להביא מחו"ל"... שאלתי אותו אם ברור לו שמחיר הייבוא של רכב כזה הוא בסביבות מה שאני מבקש וזה עוד לפני השקעה רבה ליישור קו ושיפוץ הרכב בארץ, תשובתו הייתה שכן אבל הרכב שהוא ייבא הוא מאמריקה והמכוניות שמגיעות משם במצב פי אלף מהמכוניות בישראל... :shock:

 

איחלתי לו חג שמח...

 

מחירון רכב? לא בישראל...

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

לדעתי הקורבייר היא אחת ממכוניות האספנות המיוחדות בארץ.

המחיר ממש מציאה .

לולא הייתה לי אהבה אחרת , הייתי חושב עליה ברצינות.

×
×
  • תוכן חדש...