Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

.

 

 

שלום חברים.

 

 

השבוע יתקיים המפגש השבועי של מפגש השרון

בגעש, בערב החג - ביום חמישי, בשעות הרגילות.

 

*********************************************

 

ביום שבת 14.4.2012, נצא לטיול על פי המסלול ולוח הזמנים להלן:

 

נפגש בשעה 9:30 בתחנת הדלק סונול שבצומת רעננה.

נצא לכוון רמת הנדיב שעל יד זכרון יעקב.

נטייל במקום המרהיב כשעה.

http://www.ramat-hanadiv.org.il/lobby.aspx?boneId=250

 

לאחר מכן נפנה מערבה, לקיסריה.

תחילה נבקר במוזיאון ראלי,

אשר ביקרנו בו לפני כארבע שנים.

http://www.akatar.com/MuseumRLLI.htm

 

לאחר שנסיים את הביקור במוזיאון, ניסע לעתיקות קיסריה.

אורגנה לנו בעזרת דודי כניסה בסך של 10 ₪ סה"כ לרכב (במקום 40),

ובנוסף תהיה גם שמירה לרכבים.

 

נטייל בעתיקות קיסריה, נהנה מהאתר, ננוח בבית קפה/מסעדה,

ונחזור הביתה שמחים J

 

הערות:

  • ברמת הנדיב לא תהיה שמירה על הרכבים, מי שמעוניין יכול להביא כיסוי לרכב.
  • במוזיאון ראלי לא תהיה שמירה, אך המקום אינו עמוס בדרך כלל במבקרים פוחזים.
  • לא מתוכנן פיקניק – כל אחד ידאג לעצמו לאוכל למשך הטיול.
  • הטיול אמור להסתיים בשעה 15:00 לערך, בכדי שנוכל לצאת הביתה לפני הפקקים של סיום החג.



מי שרוצה להצטרף, (גם לאורך המסלול) - מוזמן לתאם.

 

להתראות!

 

אבי נוף.

 

 

 

.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
האם המפגש מתקיים היום ??

 

המפגש היום ב16:00?

 

 

שלום רב,

 

המפגש מתקיים היום החל מהשעה 16:00

 

בית הקפה שאמור היה להיסגר בשעה 17:00

נאות להאריך את משך שעות הפתיחה.

 

להתראות,

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

×
×
  • תוכן חדש...