Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
(הרבה בגלל האפיזודה של אוטוקרס עם יחידות הכוח הנוראיות של טריומף)

 

בהכרותי עם כל בורג בכרמלים דעתי היא שיחידות הכוח של טריומף לא היו כל כך נוראות לתקופה המדוברת,הן מתפקדות עד היום בטריומף הרלד וספיטפייר בארץ וברחבי העולם. אם המנועים טופלו נכון הם החזיקו מעמד הרבה זמן יחסית ,הייתה בעייה עם חיילים "שקרעו" את המנועים עם טורים גבוהים ,קיצרו את חיי המנועים ואף בדגמים מסויימים העיפו טלטלים דרך הבלוק. ואז הוסיפו בורג הגבלה לדוושת הגז.תיבות ההילוכים היו רגישות במקצת היו בתחילה עם 3 סיכרונים ואחר כך עם 4 סינכרונים.

אריק

 

אחרי עשרים שנים עם סוסיתא 13/60, בעלת מנוע טריומף, אני חושב שאפשר לדבר כבעל ניסיון. הכל עניין של פרספקטיבה, אבל ביחס לפורד, טריומף היה גרוע מכמה סיבות: מנוע עם שלושה מיסבים ראשיים בלבד (בהשוואה לחמישה במנועים האחרים), נזילות שמן בלתי נגמרות, בעיות לחץ שמן בסל״ד נמוך וכדומה. תיבת ההילוכים בהשוואה - הייתה גרועה יותר... תפעול מעורפל ונוקשה של ידית ההילוכים, סינכרונים חלשים ונשחקים מהר ורעש פעולה מופרז. במכונית שלנו הוחלפו במהלך השנים כמה וכמה תיבות הילוכים.

חובבי הארלד וספיטפייר נהנים משפע אספקת חלקים שמקלה את התחזוקה של המכוניות הללו, ולגבי תיבת ההילוכים: לא מעטים מחליפים אותה בתיבה של פורד ובזה נגמרות הבעיות.

ואגב, מנוע הילמן שיש גם באוטו שלי: החיסרון העיקרי שלו שהמדובר במנוע כבד משקל וקצת קשה פעולה. בעלי מוסכים של פעם דווקא מפליגים שבחים לגבי אמינותו. הבעיה העיקרית שלו היא שחלקי משאבת המים העשויים אלומיניום רגישים מאוד למי ברז שהיו נפוצים בשימוש אז, מה שהביא לאיכול מופרז של החלקים. ולראיה, בחנתי את אותם חלקים במנוע אנגלי שלא לגם מים מקומיים וחלקי האלומיניום בו היו כחדשים.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

×
×
  • תוכן חדש...