Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחר והאסיפה הכללית אישרה את העלאת מספר חברי הוועד מ 7 ל 9 הפך כל הליך הבחירות למיותר, ועל כן הן כלל לא נערכו.

לו האסיפה הכללית לא היתה מאשרת את ההצעה, היו מיתקיימות בחירות בהן היו ניבחרים 7 מתוך ה 9.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבהיר לחברים טוב יותר את העניין.

על פי תקנון מועדון החמש, רשאית האסיפה הכללית לקצוב את מספר חברי הוועד, ובתנאי שיהיה שלושה לפחות וכן מספר אי-זוגי. לפיכך נקבעו באסיפות הקודמות 5 או 7 חברי ועד. השנה, לאור רשימת המועמדים הנכבדה והאיכותית שמנתה 9 חברים, ולנוכח ריבוי המטלות בקדנציה ארוכה ותובענית של שנתיים, המליץ הוועד היוצא בפני האסיפה לקצוב את מספר חברי הוועד על 9. האסיפה קיבלה את המלצת הוועד בתחילת הישיבה, ברוב של 60:2, ובכך התייתר הצורך לקיים בחירות. במידה והאסיפה לא הייתה מקבלת את המלצת הוועד וקובעת מספר חברי ועד נמוך יותר, היו מתקיימות בחירות כפי שציין חן פרחי.

בשורה התחתונה, עשינו את מה שטוב למועדון.

לעניין שאלתו הקנטרנית של ישה יצוין, כי ברוב העמותות עומד אחוז ההשתתפות באסיפה סביב 10%, ומועדון החמש אינו שונה מהמקובל.

כ-850 חברי מועדון חידשו חברותם השנה והביעו בכך את אמונם במועדון גם אם אינם משתתפים באסיפה הכללית, ואין בכך כשל כלשהו.

והעיקר - איחולי הצלחה לנבחרינו.

 

בברכה,

 

רון פז

דובר מועדון החמש

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

בהצלחה לנבחרים

רוב תודות לחברי הוועד היוצא .

 

בצעו את מטלות המועדון לטובת כ להחברים

ושמרו על ציוויון עולם אספנות הרכב למען כלל האספנים בישראל .

 

בהצלחה

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
בקרוב מאוד: השקת האתר החדש של מועדון החמש - נקבל בברכה מתנדבים לתחזוקת האתר והעלאת תכנים.

מה זה אומר לגבי התכנים הקיימים כאן בפורום?

האם האתר יוקם בנוסף לפורום הקיים כאן?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מה זה אומר לגבי התכנים הקיימים כאן בפורום?

האם האתר יוקם בנוסף לפורום הקיים כאן?

 

ל'

 

האתר החדש יחליף את האתר הנוכחי שבכתובת http://www.5club.org.il - החלפה מלאה הפעם, לא שדרוג ולא טלאי על טלאי. לא יוקם פורום חדש והאתר יפעל במקביל לקארס פורום הפופולרי; יהיו בו תכנים שונים כגון כתבות, סקירת אירועים, לו"ז מועדוני, לוח קונים-מוכרים, מבצעים לחברי מועדון, גלריות, חיפוש ארכיוני ועוד ועוד. לא הכל יעלה בבת אחת, אבל ההשקה תהיה בחודש הקרוב. הקרדיט על הקמת האתר - לחברנו יוסי פרנקוס, ואני שב וקורא למתנדבים לסייע בניהול האתר והעלאת תכנים.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

בהצלחה לחברי הועד החדש!



הצלחתכם הצלחתינו!

 

 

האסיפה היתה נינוחה וחברית ותוך כדי הדיווח באסיפה הכללית צילמתי 4 תמונות.

:smilecolr:wave:8-):smile::grin::razz::-|;-):smilecolr

 

כמובן, שהיה חבר אחד :bad-word:שניסה, בלא הצלחה, לקלקל את האוירה הטובה...

P1050005.JPG

P1050010.JPG

P1050008.JPG

P1050007.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם

שלום

 

אני רוצה לומר שהמועדון לדעתי צועד על דרך המלך!!!

כיף של מועדון והרגשה טובה בלב.

כמו כן אני מוכרך לציין את כול ההשקעה של כול המשקעים סחטן.

שרק כך ימשיך

תודה לפורשים ובהצלחה לממשכים והחדשים

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודות לחברי הוועד היוצא על תרומתם לקיומו הסדיר של המועדון ועל ההשקעה שהשקיעו בו מזמנם החופשי לטובת כלל חברי המועדון.

במיוחד ברצוני לציין את בועז איתן שנשא על כתפיו את קבוצת האופנוענים של המועדון וקיים מספר טיולים יפים - חשוב לזכור שיש במועדון גם אוהדי אופנועי אספנות ויש לטפח אותם כמגזר שבתוך המועדון.

 

מאחל לוועד הנכנס שרובו מחברים שזה לראשונה שהם נכנסים לוועד - נאחל להם קדנציה פוריה, מלאה בעניין ובפעילות לטובת החברים.

 

כוחות צעירים הנכנסים לוועד הם שיפור בחזות המועדון ומוסיפים "כוחות סוס" לסחיבת העגלה - תודה לכם : קובי, יורם, צביקה, משה ואבי.

 

כפי שציין רון 10% נוכחות אסיפה הכללית, זה מה שאנו פוגשים גם בעמותות אחרות, נכון אפשר גם אחרת, כמו הצבעת במעטפות חתומות, במקרה כזה יש חשש שגם ה - 10% לא יופיעו, הנושא נשקל בעבר בוועד המועדון וההחלטה הייתה להישאר במתכונת הנוכחית.

 

היה ערב מתוקתק, מכובד ותואם את ערכי המועדון.

מצא משה

פורסם
אבהיר לחברים טוב יותר את העניין.

על פי תקנון מועדון החמש, רשאית האסיפה הכללית לקצוב את מספר חברי הוועד, ובתנאי שיהיה שלושה לפחות וכן מספר אי-זוגי. לפיכך נקבעו באסיפות הקודמות 5 או 7 חברי ועד. השנה, לאור רשימת המועמדים הנכבדה והאיכותית שמנתה 9 חברים, ולנוכח ריבוי המטלות בקדנציה ארוכה ותובענית של שנתיים, המליץ הוועד היוצא בפני האסיפה לקצוב את מספר חברי הוועד על 9. האסיפה קיבלה את המלצת הוועד בתחילת הישיבה, ברוב של 60:2, ובכך התייתר הצורך לקיים בחירות. במידה והאסיפה לא הייתה מקבלת את המלצת הוועד וקובעת מספר חברי ועד נמוך יותר, היו מתקיימות בחירות כפי שציין חן פרחי.

בשורה התחתונה, עשינו את מה שטוב למועדון.

לעניין שאלתו הקנטרנית של ישה יצוין, כי ברוב העמותות עומד אחוז ההשתתפות באסיפה סביב 10%, ומועדון החמש אינו שונה מהמקובל.

כ-850 חברי מועדון חידשו חברותם השנה והביעו בכך את אמונם במועדון גם אם אינם משתתפים באסיפה הכללית, ואין בכך כשל כלשהו.

והעיקר - איחולי הצלחה לנבחרינו.

 

בברכה,

 

רון פז

דובר מועדון החמש

 

שתי שאלות לגיטימיות שקיבלו שתי תשובות עינייניות

 

המוכחל היה מיותר לחלוטין, ( מבלי לבחון כלל האם 10% זה אכן המספר גם באסיפות של עמותות אחרות.)

 

לי הוא נראה נמוך ואיני יודע מהיכן אתה הבאת את הנתון הזה.

 

מזל שבבחירות לכנסת ה% שונה .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כפי שציין רון 10% נוכחות אסיפה הכללית, זה מה שאנו פוגשים גם בעמותות אחרות, נכון אפשר גם אחרת, כמו הצבעת במעטפות חתומות, במקרה כזה יש חשש שגם ה - 10% לא יופיעו, הנושא נשקל בעבר בוועד המועדון וההחלטה הייתה להישאר במתכונת הנוכחית.

 

היה ערב מתוקתק, מכובד ותואם את ערכי המועדון.

 

חברי המועדון פרושים מדן ועד אילת אני מניח.

 

כדי שחבר באילת ירצה לממש את זכותו לבחור (אחרי ששילם את מיסיו כדין ) הוא צריך להגיע לבועה התל אביבית.

 

אסיפה כללית פרונטאלית היא משהו שצריך לחלוף מן העולם כאשר אפשר באמצעים הטכנולוגיים של היום לבצעה באתר המועדון, כך יוכל כל חבר קרוב או רחוק להביע את דעתו , כל הדוחות המוגשים לאסיפה הכללית גם אין בעיה להעלותם לאתר. כך יוכל גם כל חבר להצביע ואולי גם להשפיע .

 

חומר למחשבה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לי הוא נראה נמוך ואיני יודע מהיכן אתה הבאת את הנתון הזה .

 

בכנס אגודת התעופה (אגודה של טייסים "פרטיים" שהטיסה היא התחביב שלהם) שנערך ממש במקביל לכנס מועדון החמש הגיעו כ 55 איש מתוך סך של כ 600 חברים. מאפיינים דומים לשתי העמותות ונראה לי שמועדון החמש יכול רק להתברך בתוצאות. (אני חושב אפילו שאחוז גדול יותר מקרב הטייסים חברי אגודת התעופה גר באזור המרכז). תמיד יש ואפשר לשפר, אבל גם ראוי להביט לצדדים וגם להיות שבעי רצון. אני כותב זאת כאחד שאך נכנס כחבר למועדון, מכיר את הבעיות שב"אחזקת" ארגון כזה ויכול רק לפרגן. ארגון כזה הוא דמוקרטי במהותו וכל אחד יכול להגיע ולהביע את דעתו. בסופו של דבר מתקיימת הצבעה שתוצאותיה מבטאות את דעת הרוב. גם התנדבות של אנשים לפעילות, במיוחד כאשר הם בעלי דיעה, לכאן או לכאן, תתרום את תרומתה לשינויים עליהם מצביעים.

אני, אישית, רואה גם חשיבות באסיפה "פרונטלית". ראוי שהחברים יכירו מקרוב את הארגון ואת מוביליו. לפחות פעם בשנתיים.

 

קישור לשרשור בפורום "תעופה קלה" של תפוז בנושא אגודת התעופה. באותו פורום יש שרשורים נוספים באותו נושא.

 

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=421&messageid=160251669

פורסם

81 חברים מתוך 800+ חברים שמגיעים לאסיפה הכללית = 10% בלבד מחברי המועדון מעיד על כשל בשיטה אולי?

 

כן, זו שאלה קנטרנית. אם ממש לא מתאפקים, אפשר להתנסח כך:

"למרות שאיננני חבר מועדון וזה לא עניין שלי, הייתי שמח לשמוע על השתתפות גדולה יותר של החברים וחבל לי שרק 10% הגיעו".

 

אסיפה כללית פרונטאלית היא משהו שצריך לחלוף מן העולם כאשר אפשר באמצעים הטכנולוגיים של היום לבצעה באתר המועדון, כך יוכל כל חבר קרוב או רחוק להביע את דעתו, כל הדוחות המוגשים לאסיפה הכללית גם אין בעיה להעלותם לאתר. כך יוכל גם כל חבר להצביע ואולי גם להשפיע.

חומר למחשבה

 

ישה, מדי פעם מתפלקת לך הודעה כזו ואז יש צורך להזכיר. בעניינים פנימיים של מועדון החמש, כמו אסיפה כללית של חברי העמותה, אין לאף אדם שאינו חבר העמותה זכות לשפוט, לתת ציונים ולהציע הצעות. אדוני יקים עמותה ויקיים בה אסיפות דרך אתר האינטרנט שיקים מכספו. בעמותות שאינו חבר בהן ישמור את דעתו הביקורתית לעצמו.

בעניינים שקשורים לכלל אספני הרכב בארץ, במת הפורום (שהוא פורום של המועדון אחרי הכל) פתוחה לתגובות והצעות של כולם; ענייני המועדון הם ענייניו שלו בלבד ולא ביקשנו עצות ייעול.

 

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

רון

 

 

 

זכותי לכתוב על כל נושא שמובא כאן בין אם הוא קשור להתנהלות של משטרת ישראל בין אם הוא קשור למועדון ה5. ואינני זקוק לאישור ממך עדיין לכתוב כאן. וטוב שכך!! ומקווה שכך גם ישאר!!

 

וכאן זה לא פורום של המועדון כאן זה פורום פתוח.

 

זכותך לא לקבל את הערותי , לגיטימית , כמו זכותי להשמיעם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כמובן שהדוגמא של משטרת ישראל (כגוף ציבורי) היא מגוחכת ודווקא ממחישה את העניין.

כן, זו מדינה חופשית ואתה יכול לכתוב עצות גם לוועד הבית ברח' שמוטקין 11 בקרית אתא.

חבל שאתה מנסה להידחף בכח להיכן שאומרים לך בפירוש: לא תודה, אל תתערב בענייננו.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

רון

מוכרח להתערב ובכל הכבוד תשובתך מקוממת ,מראה על גבהות לב ואפילו קורטוב של שחצנות.

לא על כל הערה שתהא קנטרנית אשר תהיה חייבים להגיב בכל הארטילריה.

אתה כדובר המועדון צריך להיות "סופר דיפלומט" ולהשאיר לנו את ה"מריבות" :lol:

בברכת חברים

דני לוי

מירוצי מכוניות

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...