Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מרגיש פה,כמו בבית.גם אצלי בקבוץ, כל אלה שלא עושים ולא עשו,עסוקים

בלהשליך בוץ על הנבחרים שקורעים את התחת ללא תמורה.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הערותיי בגוף הודעתכם

 

אוסף שטויות חסרות שחר בעליל ממש, ובמיוחד למקרא הסבריך הצולעים (ראה המשך).

לפי התאוריה שלך, גם כנסת ישראל נבחרה בדרכי רמייה, הרי לא 100% מבעלי זכות ההצבעה הגיעו לקלפיות לכנסת מצביעים בממוצע 60% (ויותר) אני מקווה שאתה רואה את טעותך.

אף אחד לא מנוע מאיש להגיע ולהשפיע, ובטח לא מלפחות 200 חברים שגרים במרכז אז למה הם לא באים, שאלת את עצמך ?

גם כך לא נחרצים גורלות ולא דנים בחיי אדם בחירות זה בחירות דין פרוטה כדין 100 יתרה מזו, יש דברים שהיו משתנים אם היו בחירות הוגנות.

אילן, אם כל כך רע לך פשוט תעזוב את עמותה אה, אתה עשית את זה פעם וחזרת בזחילה זה מה שאתה מאחל לי ?

אם הגעת למסקנה שאינך יכול להשפיע ודעתך לא התקבלה, רע לך כל כך, הפסק את חברותך וכבונוס תחסוך 240 ש"ח מעניין שאף אחד לא מוחק לך דברים פוגעים אלה .:-)

 

מה לעשות, זו דמוקרטיה וזו טיבה כפי שציינתי, זו דמוקראטיה צבועה אם לא יותר גרוע.10% לא קובעים גורל של 100% וזו אקסיומה אנושית, אתית והוגנת. וועד המועדון, עצמו, היה צריך להתקומם נגד יחס זה.

לא תמיד היא מתאימה לכולם, ומי שלא התאים לו קם ועזב את העמותה ויותר מאוחר חוזר בזחילה ומתקבל חזרה, כי בעמותה אוהבים אנשים שעובדים בחינם.

אף אחד לא מחזיק אף אחד בכוח פרט לנאמנות (אולי המטופשת) שלי למועדון ה-5 דבר שאתה, כנראה, לא תבין לעולם.

 

פשוט שטויות לפני שאתה כותב שטויות על דברים שאינם כך, תקרא את מה שאתה כותב לאור הסבריי.

 

מרחק לא יכול להיות מה שקובע אם מצביעים או לא אמת, אבל מרחק בהחלט קובע אם המצביע יגיע להצביע, ואם אינו מגיע להצביע אינו מצביע, ואם אינו מצביע לא בוצעה הצבעה. קפיש ?

אני הגעתי במיוחד מכרמיאל בשביל האסיפה אני מוכן להסכים שאתה מסור להנהלת מועדון ה-5 ולו לפי ההתמסרות העיוורת והטוטאלית להגנתו, ואני מניח שהיית גם בא מסין אם היית שם. כל הכבוד, אבל זה לא אומר שחבר מועדון רגיל יכול להרשות לעצמו תענוג זה.

כולנו ראינו את רשימת המועמדים מראש, ואם אין למישהו העדפה ממש קריטית בין חברים שונים, אין לו ממש מוטיבציה להשתתף בבחירות נו, אתה מצדיק את טענת הרבים שחבל לבוא, כי ממילא אי אפשר להשפיע....

הרשימה שהייתה היא רשימה של אנשים ראויים ולא הייתי מתבאס משום שילוב של האנשים שברשימה (והנה, כולם בועד החדש ואף אחד לא מבואס מזה) עוד פראזה לא במקום - חכה שנה ומבחן התוצאה ידבר (עם זאת יכול מאוד להיות שאתה צודק - איני ממעיט בערך האנשים - אני מתקומם נגד השיטה).

 

יש אנשים שפשוט לא אכפת להם להגיע 10%, וזה לא מספיק.

 

אילן, למה אתה לא באת לאסיפה ? הייתי חולה אתה יודע שלא פיספסתי אסיפה כבר שנים.

אני בטוח כי זה לא בגלל המרחק אכן .

 

בתור מישהו שמגיע לרוב ישיבות הועד כבר כמה שנים (בלי שום תפקיד רשמי), די ברור איך מתנהלים הדברים. וזה אומר מה ?

מי שרוצה לתת ביקורת, עושה את זה בלי בעיות בתוך הוועד ? באמת ביקורת.

 

לי אישית אין שום בעיה עם ביקורת, אפילו אם היא צינית וארסית.

יתרה מזו, אוי לגוף שלא יהיה מוכן לקבל ביקורת, גם אם מניעיה אינם כה טהורים כפי שזה משתמע.

בפעם המי יודע כמה - חבר וועד בעמותה הוא תפקיד כפוי טובה נטו.

אין שום טובות הנאה בצידו, אלא רק כאבי ראש, ריצות וכבונוס, טענות ומענות.

זה לא שיש 70 איש שמציעים את מועמדותם או שיש הבדלים אידיאולוגיים בין המועמדים, ממש לא.

שנים ארוכות וועד המועדון כלל לא נזקק לבחירות מאחר ולא הציעו עצמם אפילו 7 חברים, והוועד תפקד עם 5 חברים בלבד.

הוועד הנבחר מתפקד כעת שנתיים, וריבוי המשימות גורם לשחיקה גדולה, ולכן הוחלט על הגדלת מספר חברי הוועד הכול נכון, אף אחד אף פעם לא הכחיש את זה אבל מה זה שייך לעניין ?

חוץ מזה, פעם בשנתיים יכולים החברים להטריח עצמם ולהגיע לגבעתיים.

כן, גבעתיים, לא קריית שמונה ההשוואה בין ניהול המועדון להגעה לאספה, כרגיל, אצלך, זה לא לעניין. ניהול המועדון הוא מפעל חיים והגעה לאסיפה הוא בילוי חברתי משולב בקיום חובת ההצבעה וההשוואה בין קיום זה לקיום ההוא זה בערך כמו השוואה בין קיום משפחה - לקניית קרטיב .

 

שימו לב לתגובות. אחד אומר לך שאתה שיכור, אולי הוא שיכור אבל אם יש הרבה אז לך תבדוק את עצמך.

גם לוועד המועדון כדאי לעיין בהתכתבות הזו, לראות מי נציגיו.

פורסם

אלטרואיזם לשמו או מזוכיזם לשמו. מה מפעיל אותם? או קומבינציה של שניהם, או החשיבות במעמד ,, אני נפגש עם שר פלוני עם ח"כ אלמוני עם מנכ"ל /סמנכ"ל המשרד . מי יודע?

 

אף אחד לא מחזיק אף אחד בכוח. כתב חן , והעובדה שהם מעמידים את עצמם לבחירה מחדש מרמזת שאולי השד לא כל כך נורא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כמה שאלות

 

אני מכיר את מועדון ה 5 משנת 87' וחייב לציין שבמהלך השנים התחלף וועד המועדון פעמים רבות, ונכון להיום מהוועד של לפני 10 שנים נותרו שני חברים בלבד אתה מכיר עוד מסגרת מבצעית שאנשים נשארים בעמדות כוח 10 שנים ?יש אפילו תקנות נגד זה. חוץ מזה אחד מהשניים כבר עף מהוועד ואז חזר בדרך פלא ויש לי הרושם (אבל זו דעתי בלבד) שהמקום שלו בוועד משוריין, כיחס מיוחד.

אני בספק גדול אם יהיו מתנדבים וקופצים רבים לאיוש התפקידים, בייחוד בתחום הגיזברות וארגון האירועים.

אף אחד לא הוציא ולא יוציא שום טובת הנאה מהתפקיד, ואפילו יוקרה אין בו כמה שאתה טועה, או יותר נכון מתחסד, אף אחד לא עושה את תפקידו בהנהלה בשביל אילן זלינגר, כל מי שמתעסק בזה עושה זאת כי הוא רוצה, ואפילו נהנה מזה (אין שום רע בזה, שכן כולם נהנים מזה, אבל הניסיון להציג כמה הם סובלים - זה פסול).

פורסם
אף אחד לא מחזיק אף אחד בכוח. כתב חן , והעובדה שהם מעמידים את עצמם לבחירה מחדש מרמזת שאולי השד לא כל כך נורא.

 

ואולי השד לא כל כך "נורא" אבל אותו "שד" קשה ומעצבן ובכל זאת הם עושים את מה שהם עושים כי איכפת להם מהציבור והם רוצים לתרום?

 

אבל אני לא מבין,

אתה רוצה להיות בועד?

אתה חושב שמישהו מאלה שנבחרו אינו ראוי?

אתה חושב שיש דברים ספציפיים שצריך לעשות אחרת ?(עזוב רגע את הבחירות, אני שואל לגבי היום-יום) - בוא העלה אותם. הפורום הוא במה טובה. אולי מישהו יקשיב ואולי אפילו יבקשו ממך לסייע.

אתה רוצה להיות עורך העיתון? אחראי לארועים? קשרי קהילה? תבוא ותעזור. זה מה שהבנתי עושים מספר אנשים שאינם חברי ועד.

פורסם
ואולי השד לא כל כך "נורא" אבל אותו "שד" קשה ומעצבן ובכל זאת הם עושים את מה שהם עושים כי איכפת להם מהציבור והם רוצים לתרום?

 

אבל אני לא מבין,

אתה רוצה להיות בועד?

אתה חושב שמישהו מאלה שנבחרו אינו ראוי?

אתה חושב שיש דברים ספציפיים שצריך לעשות אחרת ?(עזוב רגע את הבחירות, אני שואל לגבי היום-יום) - בוא העלה אותם. הפורום הוא במה טובה. אולי מישהו יקשיב ואולי אפילו יבקשו ממך לסייע.

אתה רוצה להיות עורך העיתון? אחראי לארועים? קשרי קהילה? תבוא ותעזור. זה מה שהבנתי עושים מספר אנשים שאינם חברי ועד.

 

בחייך, הבן אדם מביע דעה, אז אתה מציע לו להשתעבד לתיקון ?

אתה מתקומם כנגד מס הכנסה, אז אתה רץ לכנסת ?

דבר אחד אני יכול להבטיח לך : מנהלי מועדון ה-5 לא סובלים מהשקעתם, וכפי שכתבתי לחן, ודאי גם נהנים מזה, וטוב שכך - כולם מרוויחים. מה שלא בסדר, פה ושם, זו הדרך ועל כך הפולמוס, ובשביל פולמוס לא רצים להחליף את השילטון.

פורסם
בחייך, הבן אדם מביע דעה, אז אתה מציע לו להשתעבד לתיקון ?

אתה מתקומם כנגד מס הכנסה, אז אתה רץ לכנסת ?

דבר אחד אני יכול להבטיח לך : מנהלי מועדון ה-5 לא סובלים מהשקעתם, וכפי שכתבתי לחן, ודאי גם נהנים מזה, וטוב שכך - כולם מרוויחים. מה שלא בסדר, פה ושם, זו הדרך ועל כך הפולמוס, ובשביל פולמוס לא רצים להחליף את השילטון.

 

בדקתי ובדקתי - ולא מצאתי שהצעתי משהו. רק שאלתי. ואם יש פולמוס ובשביל פולמוס לא רצים להחליף את השלטון - אז אולי איני מבין את מהות השרשור הזה.

אם למישהו יש הצעות לגבי "הדרך" - שיציע. אולי מישהו חושב (וזה לגיטימי) שצריך להפוך שולחן של שר התחבורה (וזה, לע"ד לא בכללי המשחק).

 

תראה, אני חדש במועדון. מספר חודשים. אין לי תפיסת עולם של שום צד. הגעתי לפגישה ולע"ד היא התקיימה בצורה הוגנת ונראה שאנשים רוצים לתרום. כמחצית הוועד התחלפה. החדשים הציגו את עצמם וגם הסבירו שהם משתתפי כצופים בפגישות הוועד וגם עוזרים פה ושם הרבה זמן. אז למה שאני אתנגד שיהיה להם "טייטל" של חברי וועד? שיבוסמו ואני מודה להם על כל צעד שהם עושים. לא נראה לי, (בתקופה הקצרה שאני מעורב בעניני המועדון) שנגרם נזק כלשהו.

 

אשמח להחכים ואם למישהו יש משהו עם דוגמאות - אשמח לקרוא.

פורסם

לאילן זלינגר.

כנראה שאתה קצת (קצת?) קשה הבנה.

גם אם יגיעו 120 איש בלבד לבחירות הכלליות במדינת ישראל, עדיין הבחירות יהיו לגיטימיות לחלוטין !

מה אתה רוצה, שנחום יסחב חברי מועדון מהאוזניים להצביע ?!

אולי 780 חברים שלא הגיעו מרוצים מהמצב הקיים ?

אולי לא מעניין אותם מיהם חברי הוועד, כל עוד הוא מתפקד לשביעות רצונם ?

וכאן הגענו לפן האישי.

עזבתי את העמותה ביולי 07' עקב התפוצצות מה שכונה "פרשת קיפניס נמרי" ותוצאותיה.

שבתי בכבוד ובגאון לאחר 8 חודשים אחרי היתנצלויות הדדיות, כולל מצידי, שילמתי את דמי החבר ושלום על ישראל.

הרמיזה המכוערת והמגעילה שלך על חבר וועד מסויים שמקומו מובטח מקוממת, ואם אתה גבר אז תגיד מיהו !

ולמרות הרמיזות המכוערות שלך עלי, אני ימשיך לנהל את הפורום כאן על אפך, חמתך וחמותך ביחד !

וכאן אני מודיע לך באופן חגיגי שדיון לגופו של אדם לא יתקיים כאן בשום מצב.

עוד רמיזה כזו או אחרת ואתה עף חזרה למעקב ארוך, ראה הוזהרת !

חן, מנהל הפורום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בחייך, הבן אדם מביע דעה, אז אתה מציע לו להשתעבד לתיקון ?

אתה מתקומם כנגד מס הכנסה, אז אתה רץ לכנסת ?

דבר אחד אני יכול להבטיח לך : מנהלי מועדון ה-5 לא סובלים מהשקעתם, וכפי שכתבתי לחן, ודאי גם נהנים מזה, וטוב שכך - כולם מרוויחים. מה שלא בסדר, פה ושם, זו הדרך ועל כך הפולמוס, ובשביל פולמוס לא רצים להחליף את השילטון.

 

 

אילן חברנו,

 

חברי הועד והפעילים האחרים, קופצים לביצה ונותנים מעצמם לא כי "הם נהנים מזה" כלשונך.

אם כל הצניעות שבדבר. יש עוד סיבות להתנדבות ולתת כתף בעשייה במועדון.

הם עושים זאת כי הם יודעים שאם לא הם אין מישהו אחר. תחושת שליחות קוראים לזה. מנהיגות, אחריות ועוד מילים דומות שכנראה לא באוצר מילים של חלק מהמגיבים כאן, אלו היושבים בצד ומצקצקים בלשונם. חלקם אינם חברים וחלקם חברי מועדון.

פורסם

שוקה

 

אין ווקום בשום מקום .כל התכונות האלה נמצאים אצל רבים , רק אולי הם לא באים לידי ביטוי בגלל שהמקום תפוס !!

 

 

YHS

 

תקרא כאן בפורום בטח תמצא את דעותי בנושאים מגוונים שקשורים לאספנות. ולא רק שלי כמובן.

 

חן

 

אם הגזבר נזקק משווע לעזרה אני לרשותו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אילן אני לא מכיר עסקים פרטיים שמוכנים להכניס 5 חברים חדשים לדירקטוריון ולהיות בסיכון של הפיכה למיעוט.

לא זוכר שראיתי אותך באסיפה. היית? מדוע לא דיברת?

לכנסת יש בחירות ארציות.

על פי החוק לעמותה יש אסיפה כללית בה החברים משתתפים. החוק צופה שלא יגיעו מספיק חברים ולכן מאפשר קיום אסיפה כללית בכל קוורום אחרי ארכה.

אגב, גם לאסיפות הכלליות הרציניות כמו של טבע או בל"ל או קוקה קולה מגיעים בד"כ % אפסי של המחזיקים במניות.

ישה חשבתי שאמרת שאתה אמרת מספיק.

העובדה היא שישי מעל 800 חברים במועדון שרובם חושבים שהוא מתנהל בסדר כי הם מחדשים חברות ולא מוצאים צורך לבוא לאסיפה הכללית.

לשאלה למה צריך אסיפה כללית אם בוחרים בכל המועמדים. התשובה היא שזו דרישת החוק.

שלמה דן גדרון

פורסם

שלמה

 

אחד רואה ב 800 את חצי הכוס המלאה השני שחושב שיש מקום לשפר רואה בכך את החצי הכוס הריקה ושואף שיהיו במועדון 1500 חברים.

 

ומכיוון שאתה עו"ד לא מאתמול אתה יודע שאת תקנון העמותה ניתן לשנות ולהתאים לצרכי העמותה ללא שום קושי.

 

מיסוד סניפים ,בחירות בסניפים ,וועד שמורכב חלקו מנציגי הסניפים וחלקו נציגים על בסיס ארצי , שכולם נבחרים בקלפי בסניפים הוא לא המצאה חדשה.והוא רק יחזק ויקרב את החברים אל העשיה ולא ישארו פסיביים.

 

כך לדוגמה ישמע גם קול האספנים שצריכים לנסוע לתל אביב לא לשם האסיפה הכללית אלא כדי לשחרר איזו גומיה מסכנה , ואילו תושבי הבועה זוכים לביקור האיש החשוב של משרד התחבורה בסניף דואר החבילות התל אביבי.

 

כל זה לא פוגע בקיום אסיפה כללית ומטרותיה.

 

אני לסיבוב הזה סיימתי.

וכרגיל גם נהניתי :-D להוציא את הטוב מן האנשים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כמה הבהרות לחברי מועדון החמש:

 

1. מועדון החמש משווע למתנדבים שיסכימו לשאת בעול, בכל תפקיד שהוא, בוועד ומחוצה לו. כל חבר מועדון שהביע רצון להשתתף, לעזור ולהשפיע התקבל בברכה. בהכירנו את טיב התפקידים, מה הם מעניקים לנושאים בהם מחד ומה הם תובעים מהם מאידך - ברור שמדובר בהקרבה אישית נטו, וכל מי שרומז אחרת - או שאינו מכיר את המועדון ומוסדותיו או שמניעיו אינם כשרים.

 

2. אשרינו שנמצאו די מתנדבים לשאת בנטל. הופתענו לטובה מנכונות החברים משום שחששנו שלא יימצאו כוחות חדשים שיסכימו לשרת בוועד, בין היתר לאור שרשורים מסוג זה שמוציאים לאנשים נורמליים את החשק מההתנדבות. אנו רואים בהצטרפות 5 חברים חדשים לוועד כהישג גדול למועדון, ומברכים את החמישה במילים החמות ביותר.

 

3. לעניין אחוזי ההצבעה, כפי שהעיד כאן בשרשור עו"ד גדרון - יו"ר המועדון ואנוכי יזמנו בינואר השנה מהלך לקיים את הבחירות בכל סניפי המועדון. לא עשינו זאת משום ש-10% הצבעה הם בעייתיים או לא לגיטימיים או לא דמוקרטיים. עשינו זאת מתוך תקווה שמהלך כזה יקרב יותר חברים מחוץ לאזור המרכז לפעילות במועדון. גדרון, אב בית דין החברים, פירט כאן (בהודעה מס' 42) את הסיבות מדוע המהלך לא יצא לפועל.

 

4. אני מציע לחשדנים מטבעם, שנוטים מתוך הרגל לחפש תיאוריות קונספירציה גם במקומות שבהם לא מרוחה בכלל חמאה, לתת לאחרים לפחות ליהנות מהספק לפני שהם קובעים קביעות נחרצות. דוגמא קטנה: היו מי שהתפלאו כאן, כיצד זה שמתוך 81 חברים שהגיעו לאסיפה, רק 62 הצביעו. שוד ושבר! הם לא חשבו, רגע לפני שמתחו ביקורת בפומבי, שההסבר הרבה יותר פשוט והרבה פחות סקסי: ההצבעה נערכה בתחילת הישיבה, סמוך לשעה 20:00, אז נכחו באולם 62 איש. ככל שנקפו הדקות הגיעו חברים נוספים, ובשעה 21:00 כבר נרשמו אצל סמדר 81 חברים. אכן, קונספירציה מהסרטים.

 

5. הנושא שבנדון הוא האסיפה הכללית של מועדון החמש והבחירות לוועד עמותת מועדון החמש. מכאן - לפי הגדרה - העניין אינו נוגע למי שאינו חבר מועדון החמש. אני מציע לחברים לזכור זאת, לנשוך שפתיים ולהתעלם מהתגרויות כאלה ואחרות שמגיעות מחוץ למועדון, תחת תחפושת של נותני עצות תמימות. שינויים במועדון חברים יבואו אך ורק מבפנים, על אפם וחמתם של אלו שמעדיפים להישאר בחוץ.

 

בברכת חברים,

 

רון פז

דובר מועדון החמש

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

האמת היא שהיתבדחתי על תפקיד עם נסיעות לחו"ל הרי ידוע לכל חבר מועדון ה 5 שהתפקידים הם התנדבותיים וברובם גוזלות זמן ועצבים של הפעילים השונים.

אילן זלינגר בעצמו יכול להעיד על כך ולספר על הרפתקאותיו בכניסה לנוקיה (אבל לא כאן כי אני מעדיף לשמוע ולא לקרוא באדום :lol:).

אני מחזק את ידיי הוועד הנבחר ומקווה שנמשיך כולנו להינות מפעילותם ויוזמתם.

 

נ.ב

אבל אם בעתיד כן יהיה איזה תפקיד עם טובות הנאה אשמח להגיש מועמדות (אדם חומרני שכמוני).

פורסם

אבישי

 

לך אני עונה ומפר בכך את מילתי.

 

זה היה ברור לכל בר בי רב כי אתה מתלוצץ ו בהלך רוח זה הייתה גם תשובתו של בני .

 

הבאתי את שמך רק כדוגמה, כי היא עלתה בשרשור.

 

כמובן שיש מי שרצו לקחת את זה למקומות אחרים . יבושם להם.

 

העיקר שאתה מבסוט ...

 

מילה קטנה לרון אם כבר כותבים

 

62 מ 860 זה 7% ולא חשוב איך שתסובב את זה.

 

ולגבי הודעה 42 בולשיט. שאל את חבר הוועד בני כיצד הוא הצליח , וזו לא הדרך היחידה.

 

ומסכים איתך בכל האמור בסעיף 3 (עד לשורה האחרונה להודעתך ) כי זה מה שגם אני טוען. נחמד לי להיתלות באילנות גבוהים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...