Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבודה יפה מאוד!!!

איך "חיברת" בין הצבע החדש לישן? יש בעיה לצבוע אזור מסוים בכנף ולא את כל הכנף (או כל חלק אחר...), לא?

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

עבודה מעולה, לא רואים שיש תיקונים.

 

רציתי לדעת:

השתמשת בתנור לייבוש הצבע/ מקור חום אחר?

כמה זמן נדרש לשכבת פריימר/ צבע/ לכה להתייבש?

ביצעת שיוף בין כל שכבה לשכבה, או רק לליטוש חומר המילוי?

מתחדשת*

פורסם

בעיקרון שצובעים רק חלק מהכנף או מכסה. צריך לעשות טישטוש.. ותמיד רואים הבדל קטן מאוד.. למרות שאחרי פוליש לא ראיתי בכלל

אני כבר לא זוכר כמה זמן חיכיתי בן השכבות. שיפתי כמה פעמים בכל שכבה . עשיתי את הכל בחנייה. הצבע הזה מתייבש ממש מהר

והספריי מאוד עדין.. של הצבע וממש תואם

שוב אני לא יודע עם אעשה את זה שוב.. הרבה עבודה ההכנה.. הצביעה שטויות:)

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

יופי של עבודה!

שאלה:

איך הזמנת?

פשוט נותנים מספר צבע? וכרטיס אשראי?

הם מכינים את הצבע או שזה בא ככה מחו"ל? אם הרכב שלי צהוב ברק ישיר אז הם מסוגלים להכין לי את אותו הצבע?

איפה הכתובת שלהם?

האם הצבע ב א מ ת מתייבש? מניסיון, התרכובות של הספריי לא ממש מתייבשות. גם אחרי שנה אפשר לחרוץ די בקלות את הצבע עם הציפורן. נראה לי שאולי לא מכינים נכון את הצבע. קניתי בברק ברחוב סלמה.

תודה על השיתוף והתמונות.:-D

×
×
  • תוכן חדש...