Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם ציר מגבים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

היום בעת הפעלת המגבים, הזרוע הימנית הפסיקה לזוז והציר הסתובב "על ריק".

 

הגעתי לבית והוצאתי ארגז כלים עם ראצ'ט 13mm והתחלתי בפירוק האום, האום יצא במאמץ רב (ראה לי זו פעם ראשונה שנפתח מזה 6 שנים).

לאחר הוצאתו, האום היה "מגולח" וכנ"ל גם כן התבריג שעליו הוא יישב. ועכשיו אין אפשרות להבריג שם יותר. גם הזרוע איבדה את השיניים - אבל זרועות כאלה יש לי די והותר.

 

קשה לי להאמין שקיים עדיין ציר כזה חדש (ציר תבריג שעליו יושב המגב), פירוק גם לא כ"כ בא בחשבון... כי אין.

 

יש למישהו רעיון איך אני משחזר את התבריג ומחזיר את המגב (הימני) שלי לתחייה?

 

מדובר על פיאסטה 84-89 לצורך העניין.

תודה ושבת שלום.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
שלום לכולם.

היום בעת הפעלת המגבים, הזרוע הימנית הפסיקה לזוז והציר הסתובב "על ריק".

 

הגעתי לבית והוצאתי ארגז כלים עם ראצ'ט 13mm והתחלתי בפירוק האום, האום יצא במאמץ רב (ראה לי זו פעם ראשונה שנפתח מזה 6 שנים).

לאחר הוצאתו, האום היה "מגולח" וכנ"ל גם כן התבריג שעליו הוא יישב. ועכשיו אין אפשרות להבריג שם יותר. גם הזרוע איבדה את השיניים - אבל זרועות כאלה יש לי די והותר.

 

קשה לי להאמין שקיים עדיין ציר כזה חדש (ציר תבריג שעליו יושב המגב), פירוק גם לא כ"כ בא בחשבון... כי אין.

 

יש למישהו רעיון איך אני משחזר את התבריג ומחזיר את המגב (הימני) שלי לתחייה?

 

מדובר על פיאסטה 84-89 לצורך העניין.

תודה ושבת שלום.

ישנו חלק שאתה יכול לקנות (מעין תותב)שיושב עם בורג חיזוק,כמו בחיפושיות ישנות,ואז אתה יכול לשים זרוע אפילו יותר מתקדמת זו עם החריצים!

אולי תנסה בסלמה ת"א או בחנויות אביזרים ותיקות ,זה לא כ"כ מסובך.

יגאל

:lol:cj64

פורסם
תעשה חור בתושבת של המגב שמתחברת לוישר עצמו ותכניס בורג..

ככה זה אצלי בפורד אסקורט

הציר של המגב לא כזה גדול שאפשר לבצע פעולה כזאת.

 

 

יש למישהו הכוונה יותר מדוייקת? אני לא כ"כ בקיא ברזי סלמה ושות'

 

תודה למגיבים!

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

שלום עידן

השאלה היא מה עובי התבריג שניזוק,בד"כ אום 13 מ"מ מתברג על 8 מ"מ אבל יש גם יוצאים מהכלל.אם כך המצב אפשר לרדת בעובי באמצעות מחרוקת לרבע אינטשי NF או NC(שזה בסביבות 6.5 מ"מ)או לתבריג M6.

ישנה אפשרות נוספת והיא לפרק מהרכב ,לחתוך את התבריג התקול לעשות פאזות ולרתך תבריג חדש (עבודה למיקצועיים בלבד).

האפשרות השלישית היא להרכיב תותב עם חור שיעלה על התבריג התקול ויחוזק אליו באמצעות בורג ההידוק ותוכל להרכיב עליו זרוע מגב מהדור הישן ,כזו שמולבשת בלחיצה ללא בורג.תותב קניתי בגל אור ברחוב שונצינו ת"א.

בהצלחה אריק

פורסם

עדכון קטן:

היום אספתי מקרי צירים מובילים של המגבים שהיו שייכים לפיאסטה דור ראשון, מתוך מחשבה שהרבה לא השתנה ברכב.

 

מסתבר שטעיתי :roll:

הכל דומה למעט ציר קטן באורך של כ-10 סנטימטרים שיוצא ממנוע המגבים ומתחבר למובילים.

הפירוק וההרכבה היו קלים, יחסית (לפעם ראשונה) והצריכו פירוק של מנוע המגבים, בית פילטר האוויר ותופסן מכסה המנוע.

ביום שישי הקרוב אדדה לדרום ת"א ואחפש בית מלאכה שישחזר לי את ההברגות.

 

ביינתים אני לוקח את המובילים שלי למקום עבודתי, קצת ניקיון לצירים, קצת שיוף למובילים, קצת גירוז למיסבים ו... נקווה שלא ניפול על גשם בזמן נסיעה השבוע...:|

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

×
×
  • תוכן חדש...