Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה נוסע! VW TYPE4 411LE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יובל,

 

החלפת את כל - אבל כל - צינורות הדלק הגמישים ?

כן, כולל צינורות ה5 מ"מ של הנשמים וכולל הצינורות הקטנים שמתחת למיכל.

 

אסף.

 

אני מניח שכן

בני עושה עבודה יסודית מאוד

 

וביחס לאופל רקורד, עם כל הכבוד....

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

על זה יאמר - וואוו !

רכב מדהים מכל הבחינות (לפחות לטעמי האישי). נראה קלאסי גם אחרי יותר מ-40 שנה.

ברשות הידענים, חובבי המותג (וסקרנים כמוני) שתי שאלות בבקשה:

1. הזרקת דלק ? ברכב ממודל כזה ? (71') מישהו יכול בבקשה קצת לפרט ?

2. הסמל על ההגה בהודעה הראשונה בשרשור "אינו ברור". זה של פולקסוואגן בכלל ?

alfa 156 2.5.

פורסם

הזרקת דלק. בהחלט. באופן ספציפי לפולקסווגנים מקוררי אוויר- תחילה היתה זו מערכת K-hetronic של בוש, שהוחלפה ב74 או 75 ב L-Jetronic. זו, אגב, המערכת שיש גם בקמפר שלי, שנת 78, גם הוא עם מנוע TYPE4 אבל של 2000 סמ"ק.

מערכות ההזרקה האלו לא היו קיימות הלכה למעשה ברוב העולם הפולקסווגני, אלא רק במדינות מעטות בהן היו דרישות זיהום אוויר מחמירות, וגם במספר דגמי "יוקרה".

 

אסף.

פורסם
הזרקת דלק. בהחלט. באופן ספציפי לפולקסווגנים מקוררי אוויר- תחילה היתה זו מערכת K-hetronic של בוש, שהוחלפה ב74 או 75 ב L-Jetronic. זו, אגב, המערכת שיש גם בקמפר שלי, שנת 78, גם הוא עם מנוע TYPE4 אבל של 2000 סמ"ק.

מערכות ההזרקה האלו לא היו קיימות הלכה למעשה ברוב העולם הפולקסווגני, אלא רק במדינות מעטות בהן היו דרישות זיהום אוויר מחמירות, וגם במספר דגמי "יוקרה".

 

אסף.

 

בדגם 4 הותקנה מערכת D-Jetronic ולא K.

ה- D החלל בשנתון 1969 במרצדס, וולוו, סאאב 99, פולקסווגן דגם 4 ואולי היתה גרסה במכוניות אירופיות נוספות.היא אכן הוחלפה על ידי מערכת L באמצע שנות ה- 70.

ה- K היא מערכת מכנית לחלוטין שהחליפה את ה Kugelfischer, מערכת מכנית עם משאבה טורית דומה מאוד למשאבת הזרקה של דיזל. ה- K הופעה לראשונה בשנתון 1975 בסאאב 99 (עם משאבה חשמלית טבולה במכל הדלק), ובפולקסווגן היא הופיעה החל משנתון 1976 בגולף GTI.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

בכל מקרה

מערכת ההזרקה הזאת אמינותה מוטלת בספק

ב 411 הקודמת שהיתה לי ממנה נפרדתי לפני 20 שנה היתה מערכת כזאת

האוטו ששימש אותי אז כרכב יומיומי, בילה ימים ארוכים במוסך בטיפול במערכת ההזרקה...

 

מצורפת תמונה שלה ....

May24038.JPG

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

איזה יופי, כיף לראות אותה נוסעת.

שיהיה לך בהצלחה בהמשך.

תמשיך לעדכן.

:mm_yeah:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יובל, בינתיים (חמסה חמסה) עם הL-JET שיש אצלי יש פחות או יותר אפס תקלות, לעומת הרבה שהיו עם הייתי נשאר עם הזוג קרבורטורים שהתקינו במקום ה L-JET כשמכונאים שלא יודעים מה הם עושים טיפלו בה לפני יותר מ 20 שנה. הD-JET מאוד דומה.

עצתי לך - תלמד את המערכת, אם אתה רוצה תקבל הפניה לספרות, ואל תחשוש. "פעם" אף אחד בארץ לא ידע מה זה הזרקה. היום זו נחשבת מערכת הזרקה אלקטרונית פרימיטיבית שקל מאוד לאבחן וקל מאוד לטפל בה. עניין של פרספקטיבה.

את כל המערכת אצלי בניתי מחדש "באלו הידיים", כולל איתור תקלות שהנהג שנתקל בהן לא יכול היה לזכור (יותר מ20 שנה... ) מה היה ומה עשו.

 

אגב, כשאני עבדתי עם ההזרקה לא מצאתי אף אחד בארץ שמכיר את המערכות האלו. היום כבר יש יותר מאחד שמכיר אותן טוב (כולל בני).

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...