Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני ממש לא מבין את הפורום הזה!!!

מה הדבר הזה מנסים לתקן בעיה בבלמים בשלט רחוק דרך מקלדת ניראה לי שאנשים ירדו קצת מהפסים!!!

מר בחור כך את הרכב שלך ותכניס אותו למוסך מורשה שיבדקו ויתקנו את מערכת הבלמים בצורה מיקצועית!!!

אני חושב שזה חוסר אחריות מצדך לנסות לטפל בבלמים בצורה שאתה מטפל אלה אם אתה בעל או מנהל מוסך !

ולכול המנסים לעזור אין לי בעיה במתן עזרה אני הראשון שמצדד ועוזר אבל יש דברים שהם טבו

בלמים היגוי וכול מה שקשור לבטיחות הוא מחוץ לתחום!!!

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

 

אני ממש לא מבין את הפורום הזה!!!

מה הדבר הזה מנסים לתקן בעיה בבלמים בשלט רחוק דרך מקלדת ניראה לי שאנשים ירדו קצת מהפסים!!!

מר בחור כך את הרכב שלך ותכניס אותו למוסך מורשה שיבדקו ויתקנו את מערכת הבלמים בצורה מיקצועית!!!

אני חושב שזה חוסר אחריות מצדך לנסות לטפל בבלמים בצורה שאתה מטפל אלה אם אתה בעל או מנהל מוסך !

ולכול המנסים לעזור אין לי בעיה במתן עזרה אני הראשון שמצדד ועוזר אבל יש דברים שהם טבו

בלמים היגוי וכול מה שקשור לבטיחות הוא מחוץ לתחום!!!

בברכה בני ל.

 

אין פה מה לקחת את הרכב למוסך ,הכול הוחלף לחדש חוץ ,מידרמים ובוסטר .

יכול להיות שזה אחד משתהים??

מה כדאי להחליף קודם ?

פורסם

זה היה ככה מהיום שקיבלת את האוטו או שהתחיל? כי יכול להיות שמישהו התקין בוסטר שלא מתאים לדגם שלך.

זה קרה לי בגולף דור שני- התקנתי בוסטר יותר גדול של דגמי 1.8 והדוושה יושבת יותר נמוך, התברר שהייתי צריך גם להחליף את הדושה.

פורסם

היום לא משפצים משאבת צילינדר מרכזית באותו מחיר ולרוב גם פחות אפשר לקנות חליפי

אם לא מצאת בעייה בצינורות הבלמים סביר להניח שיש לך בעייה בבוסטר.

לגבי הדוושה שהרכב מכובה- ככזה זה צריך להיות. כאשר הוא מונע אז הבוסטר עובד.

 

איזה מודל הרכב?

ונפח מנוע?

אני אבדוק לפי ETKA את הגודל של הבוסטר.

 

בכל מקרה לשאלתך הקודמת לגבי שמן בלמים וכל מה שקשור למערכת הזאת יש רק חברה אחת שמומלץ ביותר להכניס לרכב ושמה ATE

זה גם מה שהורכב בחברה.

פורסם
היום לא משפצים משאבת צילינדר מרכזית באותו מחיר ולרוב גם פחות אפשר לקנות חליפי

אם לא מצאת בעייה בצינורות הבלמים סביר להניח שיש לך בעייה בבוסטר.

לגבי הדוושה שהרכב מכובה- ככזה זה צריך להיות. כאשר הוא מונע אז הבוסטר עובד.

 

איזה מודל הרכב?

ונפח מנוע?

אני אבדוק לפי ETKA את הגודל של הבוסטר.

 

בכל מקרה לשאלתך הקודמת לגבי שמן בלמים וכל מה שקשור למערכת הזאת יש רק חברה אחת שמומלץ ביותר להכניס לרכב ושמה ATE

זה גם מה שהורכב בחברה.

 

הרכב מודל 79 עם מנוע 1600 דור שני

פורסם
זה היה ככה מהיום שקיבלת את האוטו או שהתחיל? כי יכול להיות שמישהו התקין בוסטר שלא מתאים לדגם שלך.

זה קרה לי בגולף דור שני- התקנתי בוסטר יותר גדול של דגמי 1.8 והדוושה יושבת יותר נמוך, התברר שהייתי צריך גם להחליף את הדושה.

 

כן מהיום הראשון שקיבלתי את האוטו זה ככה.

האוטו עובר שיפוץ כללי...

פורסם

מחזק את מה שאמר בני לך למוסך ותבדוק את זה מקצועי הבדיקה לא אמורה לעלות יותר מ 150 ש"ח שזה בשפת העם ומשרד התחבורה אישור ברקסים אל תשחק עם זה

פורסם

בני, הזכרת לי שיר של להקת כוורת :-) :

"בן-דוד שלי רצה לשחות כדי לצוף קבוע, למד שחייה בהתכתבות אצל מציל ידוע. כשנכנס סוף־סוף לים תוך שניות הוא נעלם. שניים קפצו אליו מיד: טובעים השניים מן האחד"

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
בני, הזכרת לי שיר של להקת כוורת :-) :

"בן-דוד שלי רצה לשחות כדי לצוף קבוע, למד שחייה בהתכתבות אצל מציל ידוע. כשנכנס סוף־סוף לים תוך שניות הוא נעלם. שניים קפצו אליו מיד: טובעים השניים מן האחד"

חזק !

צביקה מרגלית

פורסם
כן מהיום הראשון שקיבלתי את האוטו זה ככה.

האוטו עובר שיפוץ כללי...

 

אז אם למרות הכל הבלימה תקינה אני בטוח שמישהו התקין בוסטר לא מתאים.

פורסם

שלום

לרכב ישן אשר עברו עליו אין ספור נהגים ואין ספור בעלי מקצוע ,יש סיכוי די גבוה, כי אחד החלקים שהותקנו ,שונה ,הוחלף ,שונמך

ותגלה זאת רק לאחר מספר חודשים של הזמנת חלפים והתקנתם

לדעתי האופציה הזולה ביותר היא לתת לבעל מקצוע לשלול את כל המרכיבים במערכת ,כדי שתוכל להתמקד ביחידה אחת או שתיים

או השג קטלוג חלפים מקורי לרכב וערוך השוואה בעזרת המקטים על החלקים

ושוב יתכן כי יש כשל מכני בסגנון של סדק בקיר האש או תושבת דוושה עקומה או סדוקה,תושבת אוכף הקליפר עקומה או בעלת הברגה פגומה ,תושבת המשאבה מרכזית ,שסתום עומס או שסתום פרופורציונלי

לדעתי בשנים אלה אתה חייב מבט נוסף של זוג עיניים טריות ומקצועיות עם התמחות ברכבים שעברו הרבה שנים וקלומטרים

פורסם

טוב אז המצב כזה היום החלפתי את הדרמים וגם את הסנדלים (ברקסים אחורים) לחדשים .

ויש דוושה:-P .

אבל...הרכב לא עוצר :-( אוף ???

*החלפתי גם השמן לשמן של חברת ATE.

פורסם
טוב אז המצב כזה היום החלפתי את הדרמים וגם את הסנדלים (ברקסים אחורים) לחדשים .

ויש דוושה:-P .

אבל...הרכב לא עוצר :-( אוף ???

*החלפתי גם השמן לשמן של חברת ATE.

 

טוב לשמוע

 

אל תתיאש אתה בכוון הנכון.

תבדוק שוב אם אין אוויר במערכת בגלגלים הקד'

ברכב הזה רוב הבלימה מתבצעת על הגלגלים הקד'

 

יו יה

×
×
  • תוכן חדש...