Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם לפני כמה ימים ראיתי את הרכב הנ"ל עומד במצב טוב באחת החצרות..

הרכב שנת 74-76 לא ידוע בדיוק אבל עוד לא יצא לי לראות את הדגם הזה בארץ...

אשמח עם מישהו יודע על הדגם הזה..ואם היו כאלה הרבה בארץ..??

5800962775_9e6dafa21d_z.jpg

images.jpg

חבר מועדון ה-5

פורסם

הפולקסווגן פאסאט היתה מקבילתה של האודי 80 שהוצגה ב 73', כשההבדל העיקרי בינהן היה בתצורת המרכב;

האודי הוצעה במרכב 2 או 4 דלתות בלבד, בעוד שהפאסאט הציעה מרכב פאסטבק 2 או 4 דלתות וגירסת סטיישן שהפכה פופולארית מאד.

מאוחר יותר קיבלתה הפאסאט דלת חמישית "אמיתית"

ערך אספני ? לא גבוה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני זוכר לא מעט כאלה. הצבעים השולטים היו כתום, ירוק כהה, לבןותכלת

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

זכרונות !

שמאי רכב בכיר שששמו הוזכר בפורום נהג להגיע, במהלך שירותו הצבאי, עם פאסאט 2 דלתות בצבע כחול כהה

לבסיס אמירים בצריפין לפני כ 20 שנה...8)

פורסם
הפולקסווגן פאסאט היתה מקבילתה של האודי 80 שהוצגה ב 73', כשההבדל העיקרי בינהן היה בתצורת המרכב;

האודי הוצעה במרכב 2 או 4 דלתות בלבד, בעוד שהפאסאט הציעה מרכב פאסטבק 2 או 4 דלתות וגירסת סטיישן שהפכה פופולארית מאד.

מאוחר יותר קיבלתה הפאסאט דלת חמישית "אמיתית"

ערך אספני ? לא גבוה.

 

תרומת ה- 2 סנט שלי (הזכויות על המונח, שמורות לפרחי..):

בארה"ב, שווקה המכונית במרכב סטיישן כ-'audi fox' כאשר החזית היא למעשה של אודי 80. הרכב החסכוני זכה (גם שם) להצלחה לא מבוטלת, הודות להשלכות משבר הנפט והטראומה שתעשיית הרכב האמריקאית חוותה בעקבות המשבר.

פורסם

שלום

 

ואני אוסיף ואומר שה................. לא תאמינו אבל!

המיכלול של המנוע והגיר של ' audi fox' שימשו את חברת קרייזלר ביצור דגם הוואיג'ר הראשון והפרסום היה שניתן להעמיס לוח עץ שלם בשכיבה

זה היה המיני וואן הראשון בעל הנעה קדמית והוא זכה להצלחה אדירה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

יש כזאת פסאט זרוקה באיזה חצר בבינימינה, שנים עברתי לידה ורק יום אחד כשניקו את החצר והזיזו את הרכב כך שאוכל לראות אותו היטב התאכזבתי לגלות שלא מדובר בשירוקו.

 

בהחלט דומות.

 

vw_scirocco_gt_78.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שלום

 

ואני אוסיף ואומר שה................. לא תאמינו אבל!

המיכלול של המנוע והגיר של ' audi fox' שימשו את חברת קרייזלר ביצור דגם הוואיג'ר הראשון והפרסום היה שניתן להעמיס לוח עץ שלם בשכיבה

זה היה המיני וואן הראשון בעל הנעה קדמית והוא זכה להצלחה אדירה.

 

 

בברכה בני ל.

לקרייזלר וויאג'ר הראשון שהוצג ב 87' היו מנועים מתוצרת מיצובישי - 2.5 4 בוכנות או V6 3.0 ששימש גם את הקרייזלר סרטוגה והמיצובישי פאג'רו.

גם תיבת ההילוכים היתה מקורית של קרייזלר או מתוצרת מיצובישי.

אגב, המיניוואן הראשון בעולם בעל הנעה קדמית היה הרנו אספאס שהוצג ב 84'.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שלום

 

ואני אוסיף ואומר שה................. לא תאמינו אבל!

המיכלול של המנוע והגיר של ' audi fox' שימשו את חברת קרייזלר ביצור דגם הוואיג'ר הראשון והפרסום היה שניתן להעמיס לוח עץ שלם בשכיבה

זה היה המיני וואן הראשון בעל הנעה קדמית והוא זכה להצלחה אדירה.

 

 

בברכה בני ל.

 

לקרייזלר וויאג'ר הראשון שהוצג ב 87' היו מנועים מתוצרת מיצובישי - 2.5 4 בוכנות או V6 3.0 ששימש גם את הקרייזלר סרטוגה והמיצובישי פאג'רו.

גם תיבת ההילוכים היתה מקורית של קרייזלר או מתוצרת מיצובישי.

אגב, המיניוואן הראשון בעולם בעל הנעה קדמית היה הרנו אספאס שהוצג ב 84'.

 

אז המיכלולים הם של ' audi fox' או של מיצובישי, או שזה אותו הדבר?

ואיזה מיניואן בעל הנעה קדמית היה הראשון וויאג'ר או הרנו אספאס שהוצג ב 84' ?

כאשר הענקים מחולקים בדעתם, אנו ההמונים, צמאי הדעת, מבולבלים, אז, אלופינו, בבקשה להסביר ונירווה דעת.

פורסם

בלי חו"ח לזלזל בבני, אני הולך על התושב"ע מבית המר"ן הרב פרחי.:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אחת כזאת, כתומה, שמורה מאוד, אך לא זזה שנים, לא זוכר האם 2 או 4 דלתות, עומדת בחניה מקורה בת"א.

חברי פורום מוכרים המעוניינים בכך - יקבלו מיקום מדוייק בה"פ.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

הרכב הנ"ל הוא פולקסווגן פאסאט שווק באירופה משנת 1973,לארצות הברית הגיע בשנת 1974 ונקרא שם dasher.

למרות שהפאסאט והאודי 80 חולקות מכלולים מיכניים רבים יש שוני רב בין הרכבים בעיקר במרכב.מניסיון רב שנים עם

רכב זה מדובר ברכב אמין מאוד .אנצל את הבמה בבקשת עזרה (בעיקר מחברים ששיפצו גולף/שירוקו מהשנים הרלוונטיות)במציאת אתרים בהם אפשר להשיג חלקים לפאסאט מודל 1975 מנוע 1500 גיר רגיל,(ב e bay) היצע החלקים קטן בייחוד חלקי מרכב.

פורסם
.אנצל את הבמה בבקשת עזרה (בעיקר מחברים ששיפצו גולף/שירוקו מהשנים הרלוונטיות)במציאת אתרים בהם אפשר להשיג חלקים לפאסאט מודל 1975 מנוע 1500 גיר רגיל,(ב e bay) היצע החלקים קטן בייחוד חלקי מרכב.

אולי פה:

http://busdepot.com/index2.jsp

והכי טוב לחפש בגוגל עפ"י מק"ט.

×
×
  • תוכן חדש...