Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור רכב מסוג לינקולן קונטיננטל מארק 4.

הגג סקאי הרוס לחלוטין. דרוש רפד רכב אמין וטוב שיכול ורוצה לעשות עבודה שכזו.

יש לי ניסיון ברכב קודם עם רפד שפיספס לי בגזירה, וגם החומר הצהיב לחלוטין לאחר כמה חודשים.

רפד אחד עימו שוחחתי בטלפון, אמר לי שבארץ אם אני רונה חומר אז רק שחור. השאר לא מתאימים לשמש הישראלית, ואני בכלל רוצה צבע אדום-בורדו.

 

באופן כללי אני מכניס את הרכב ליישור קו לאחר שאננות מה של כמה שנים.

על הכוונת, קרבורטור חדש+סעפת בולמי זעזועים, ושאר ירקות.

 

כעת אני מחפש המלצות על רפד טוב, אם אפשר לא מידי יקר.

הרכב ברמה גבוהה ולכן דרושה עבודה "ליגה" !

וסתם שאלה, האם במקור היו רכבים שריפוד הגג החיצוני היה מעור אמיתי ולא סקאי ?

 

ממתין בקוצר רוח למעט רוח גבית מקהל הנוכחים כאן !

פורסם

את ריפוד הגג תעשה לאחר ישור הקו ותיקוני הצבע כדי שריפוד הגג לא יפגע בזמן שעומד במוסך.

לדעתי עור לא יחזיק מעמד בשמש וידרוש טיפול בווקס כל הזמן.

חפש באינטרנט, אני די בטוח שיש מי שמוכר את החומר המקורי.

שלמה דן גדרון

פורסם

תודה לך.

 

הרכב כבר אחרי פחחות נרחבת.

מתגובתך אני מבין שדווקא סקאי יותר טוב מאשר עור ?

אני חושב שבביואיק ריגל שהייתה לי היה לי עור במקור.

 

וחברים - אני מעוניין לקבל המלצות לבעלי מקצוע. כנראה שאני אביא חומר מחו"ל ורק זקוק לבעל מקצוע

טוב בארץ.

פורסם

את החומר יהיה עליי להזמין מארה"ב.

הם תופרים את הגג בהתאם למידות ולגוון המקורי.

בנוסף. בתפר הם ממיסים פלסטיק ע"מ למנוע חדירת מים.

העלות היא סביב 400 $ לא כולל שילוח.

שמעתי על רפד פה בארץ באיזור חולון טרם ביצעתי אצלו עבודה.

 

לפרטים פנה בע"פ.

אבי.

×
×
  • תוכן חדש...