Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לפעילותו הנמרצת של יוסי אהרון - מפגשי האספנים בקרית גת מתקיימים מדי שישי, הפעם בסניף קפה קפה שבתחנת הדלק בצומת פלוגות.

החל מהשעה 1400 התקבצו ובאו חובבי אספנות מהסביבה הקרובה.

ראו את הווקסהול 8 האותנטית, רכב ירושלמי במקורו:

 

attachment.php?attachmentid=271290&stc=1&d=1325923458

IMG_7141.JPG

IMG_7143.JPG

IMG_7146.JPG

IMG_7152.JPG

IMG_7153.JPG

IMG_7154.JPG

IMG_7144.JPG

IMG_7145.JPG

פורסם

דובי הנכד והוולוו המדהימה.

 

תודה לכל המשתתפים וליוסי על העקשנות ועבודת האיסוף.

 

בשבוע הבא אותה השעה ואתו המקום.

 

attachment.php?attachmentid=271305&stc=1&d=1325923887

IMG_7159.JPG

IMG_7147.JPG

IMG_7148.JPG

IMG_7149.JPG

IMG_7150.JPG

IMG_7151.JPG

IMG_7156.JPG

IMG_7157.JPG

פורסם

איפה הוא התחבא כל כך הרבה שנים ?

כמה זמן לא ראינו ווקסהל ... וואווו ..

 

ברוך הבא למפגשים !

 

דרור .

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

בהמשך לפעילותו הנמרצת של יוסי אהרון - מפגשי האספנים בקרית גת מתקיימים מדי שישי, הפעם בסניף קפה קפה שבתחנת הדלק בצומת פלוגות.

החל מהשעה 1400 התקבצו ובאו חובבי אספנות מהסביבה הקרובה.

ראו את הווקסהול 8 האותנטית, רכב ירושלמי במקורו:

 

attachment.php?attachmentid=271290&stc=1&d=1325923458

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

מגניב לדעת שמדי יום שישי נאספים אנשים מהדרום. אפשר בפעם הבאה לדעת פרטים שעה ומיקום כי לפי מה שהבנתי המקום משתנה.

פורסם

המפגש הזה קבוע בקריית גת?

כי אם כן שווה לי לתת קפיצה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

המפגש בשבוע הבא באותו המקום ואותה השעה.

 

צומת פלוגות (על כביש 40 צומת הכניסה לק.גת) - תחנת "דלק" בחנייה מול "קפה קפה" - 1400

×
×
  • תוכן חדש...