Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[]אני שמח לבשר (בעיקר לעצמי) שאני נוסע בשבוע הבא לארגנטינה לחודש ימים ולא לעבודה אלא חופש.



כיליד המקום וגם כי אני מגיע לשם מדי כמה שנים, יש שם מציאות מוטוריות מדהימות, חלקן מוכרות במחוזותינו וחלקן שינויים מקומיים של רכבים אמריקאים או אירופים וחלקם ייצור מקומי

TO MAKE A LONG STORY SHORT

, הייתי שמח לדעת האם יש סיכוי להביא משם משהו ולהצליח להכניס לארץ[]העלויות ברורות, כולל ההובלה והמכס על הקניה + ההובלה.השאילה שלי היא עקרונית: מותר להביא רכב מארגנטינה? כל רכב או כזה שקיים כאן? כל היכול לשפוך מעט אור ייבורך.

לאלה שחושבים שזה טירוף בגלל ההובלה ובכלל לכולם, מומלץ להציץ בגירסה המקומית של אי-ביי:

http://autos.mercadolibre.com.ar/_YearRange_0-1980

אומנם כתוב בלינק החיפוש עד 1980, אך זה מסיבה טכנית

חלק גדול מהרכבים שמופיעים כ-1980, כשפתחוים את הלינק הספציפי רואים את הגיל האמיתי

Feliz Año Nuevo!(שנה אזרחית טובה!)

הנה מס' דוגמאות,בתאבון!

dodge.jpg

f100.jpg

falcon.jpg

fiat 600.jpg

fiat 1500.jpg

mehari.jpg

torino.jpg

taunus.jpg

פורסם

גבי,

 

במכוניות אספנות, אתה יכול להביא כל רכב שאתה רוצה. אין לך גם בעיה להביא מארגנטינה.

 

מכל המכוניות ששמת בקישור, הייתי הולך על הרנו(רמבלר) טורינו. שעטנז ארגנטינאי מוצלח ויפה - וגם מהיר למדי.

 

2127503724_4de93a5549.jpg

 

1977_Renault_Torino_ZX_Rambler_Based_Hardtop_For_Sale_Rear_1.jpg

 

1977_Renault_Torino_ZX_Rambler_Based_Hardtop_For_Sale_Interior_1.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
גבי,

 

במכוניות אספנות, אתה יכול להביא כל רכב שאתה רוצה. אין לך גם בעיה להביא מארגנטינה.

 

מכל המכוניות ששמת בקישור, הייתי הולך על הרנו(רמבלר) טורינו. שעטנז ארגנטינאי מוצלח ויפה - וגם מהיר למדי.

 

 

 

1977_Renault_Torino_ZX_Rambler_Based_Hardtop_For_Sale_Rear_1.jpg

 

 

כילד, היה לי שכן בעל 380W נהג ראלי ומשוגע אמיתי. בדיעבד, חלק מהשגעון שלי ספגתי אצלו...

פורסם

גבי,

 

במכוניות אספנות, אתה יכול להביא כל רכב שאתה רוצה. אין לך גם בעיה להביא מארגנטינה.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

במילים אחרות, לשים אוטו על אוניה ולשלוח? לא צריך תאום מוקדם / אישור מראש?

מכס? משרד התחבורה? יהדות התורה? רבנות?

אני יודע שמארה"ב אי אפשר להביא כל רכב אלא אם מספר ה VIN מופיע ברשומון כלשהו, אני צודק?

פשוט לא מתמצא וחבל לזרוק את ה-$$$

פורסם

כל הכללים שחלים על יבוא רכב מלפלנד , מארה"ב ומגרמניה חלים גם על יבוא רכב מארגנטינה.סה"כ המיסים יהיה כ 113% על כל עלות הרכב עד וכולל הגעתו לארץ הקודש.

 

רשום בגוגל יבוא רכב אישי ותתחיל לעבור על כל הדרישות שמופיעות באתר של משרד התחבורה ושל משרד האוצר בקשר לכך.

 

אסור להעמיס את הרכב על האוניה לפני שקיבלת רשיון יבוא , אחרת קנס .

 

נדרש גיור כהלכה!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...