Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום ראשון הממשלה צפויה לאשר פטור מכס ליבוא פרטי עד K1

הפטור ממכס ליבוא פרטי של מוצרים שונים בסכום של עד 1000 שקל, בלי אלכוהל או טבק.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ביום ראשון הממשלה צפויה לאשר פטור מכס ליבוא פרטי עד K1

הפטור ממכס ליבוא פרטי של מוצרים שונים בסכום של עד 1000 שקל, בלי אלכוהל או טבק.

 

הבעיה היא לא המכס ומעולם לא הייתה... הבעיה היא במס הקניה והמע"מ, הם לבד יכולים להגיע למעל 40%!

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
הבעיה היא לא המכס ומעולם לא הייתה... הבעיה היא במס הקניה והמע"מ, הם לבד יכולים להגיע למעל 40%!

 

ציטוט מהדוח עצמו

 

לבסוף, הועדה סבורה כי יש לפעול בנחישות לרתימת כוחם המשותף של הצרכנים הבודדים ושל

רשת האינטרנט על מנת להתגבר על חסמים וכשלי תחרות קיימים. לאור זאת, הועדה מציעה

להטיל על רשות המיסים להציג לממשלה בתוך 90 יום, תוכנית פעולה מפורטת על מנת שלכל

אזרח ישראלי יתאפשר לייבא – ביבוא אישי – כל פריט או מוצר בשווי של עד 300$ בפטור מלא

ממכס וללא צורך למלא טפסים או לפגוש את פקידי המכס או המע"מ. במספר לחיצות עכבר, יוכל

כל אזרח לשלם על הטובין, לשלם את המע"מ ככל שזה נדרש וכל זאת ללא צורך לצאת מביתו אלא

לצורך איסוף החבילה מסניף הדואר.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

הנה אני עובר את זה עכשיו, הזמנתי חלקי מנוע לאוברול, אני יותר משבועיים מחכה לדואר החוזר ממשרד התחבורה, רק כדי ללכת ולשלם מיסים וכל מיני עמלות כדי לשחרר את החבילה, אני ירושלמי ואני צריך להגיע עד ת"א ולשלם מיסים בשביל חבילה, על מה ולמה?!

כמובן שמשרד התחבורה לא עונה לטלפון אף פעם ולא מקבל קהל (משרד ממשלתי שמשרת את האזרח בלי לקבל אותו, אפילו בהודו זה לא ככה), המחסן בדואר בת"א גם לא עונים אף עם, שירות מעולה לאזרח.

 

סתם שתדעו הדואר מפר את אמנת הEMS, התהליך החוקי אמור להיות שהאזרח משלם על החבילה מכס והפריט אמור להמשיך בשרשרת שהתחיל, כלומר זה אמור לעבור לידי הדואר ולהגיע עד מפתן הדלת ללא תשלום מיותר.

 

כרגע הם סוחטים את האזרח "אתה רוצה את החבילה עד הבית? שלם לנו עמלת עמיל מכס", בפועל האזרח עושה הכל משיג חשבוניות ואישורים הם בכללי לא עושים כלום.

 

אני מקווה שהחוק הזה יעבור, שהחרפה הזאת תסתיים.

פורסם

סתם שתדעו הדואר מפר את אמנת הEMS, התהליך החוקי אמור להיות שהאזרח משלם על החבילה מכס והפריט אמור להמשיך בשרשרת שהתחיל, כלומר זה אמור לעבור לידי הדואר ולהגיע עד מפתן הדלת ללא תשלום מיותר.

 

כרגע הם סוחטים את האזרח "אתה רוצה את החבילה עד הבית? שלם לנו עמלת עמיל מכס", בפועל האזרח עושה הכל משיג חשבוניות ואישורים הם בכללי לא עושים כלום.

 

אני מקווה שהחוק הזה יעבור, שהחרפה הזאת תסתיים.

 

 

כל כך נכון !!

זה פשוט גועל נפש,גם שהזמנתי ב EXPRESS שזה דואר יקר פיצוצים הם עשו לי את העסק המלוכלך הזה.

אגב חברים,ב180ש"ח אפשר לשחרר הכל ! פשוט הכל!

כל חלק למנוע ,כל דבר בין אם חוקי או לא חוקי ,תקן או לא תקן זה פשוט לא יאמן.!

מגיע עד הבית גם!

 

חלטורה גועל נפש!

Honda Civic Mugen RR

פורסם

סתם שתדעו הדואר מפר את אמנת הEMS, התהליך החוקי אמור להיות שהאזרח משלם על החבילה מכס והפריט אמור להמשיך בשרשרת שהתחיל, כלומר זה אמור לעבור לידי הדואר ולהגיע עד מפתן הדלת ללא תשלום מיותר.

 

כרגע הם סוחטים את האזרח "אתה רוצה את החבילה עד הבית? שלם לנו עמלת עמיל מכס", בפועל האזרח עושה הכל משיג חשבוניות ואישורים הם בכללי לא עושים כלום.

 

אני מקווה שהחוק הזה יעבור, שהחרפה הזאת תסתיים.

 

זה לא הדואר, EMS ישראל יצרו מונופול בחסות המדינה. כשאני מייבא - רק בדואר רגיל.

תקנת הפטור החדשה היא חלק מהמלצות דו"ח טרכטנברג, הייתי בטוח שתטואטא ראשונה מתחת לשטיח.

פורסם
הנה אני עובר את זה עכשיו, הזמנתי חלקי מנוע לאוברול, אני יותר משבועיים מחכה לדואר החוזר ממשרד התחבורה, רק כדי ללכת ולשלם מיסים וכל מיני עמלות כדי לשחרר את החבילה, אני ירושלמי ואני צריך להגיע עד ת"א ולשלם מיסים בשביל חבילה, על מה ולמה?!

כמובן שמשרד התחבורה לא עונה לטלפון אף פעם ולא מקבל קהל (משרד ממשלתי שמשרת את האזרח בלי לקבל אותו, אפילו בהודו זה לא ככה), המחסן בדואר בת"א גם לא עונים אף עם, שירות מעולה לאזרח.

 

סתם שתדעו הדואר מפר את אמנת הEMS, התהליך החוקי אמור להיות שהאזרח משלם על החבילה מכס והפריט אמור להמשיך בשרשרת שהתחיל, כלומר זה אמור לעבור לידי הדואר ולהגיע עד מפתן הדלת ללא תשלום מיותר.

 

כרגע הם סוחטים את האזרח "אתה רוצה את החבילה עד הבית? שלם לנו עמלת עמיל מכס", בפועל האזרח עושה הכל משיג חשבוניות ואישורים הם בכללי לא עושים כלום.

 

אני מקווה שהחוק הזה יעבור, שהחרפה הזאת תסתיים.

מניסיון שלי אין לך צורך להגיע מירושלים לת"א בכדאי לשחרר את החלקים שהגיעו. כשהאלטרנטור שהזמנתי מחו"ל נתקע במכס בת"א התקשרתי לשם וביקשתי שילחו אותו אותו לסניף הדואר שבמקום מגוריי וכשהוא הגיע לסניף שילמתי שם את המכס ונתנו לי אותו.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אושר! ועוד ביבי הגדיל ל1200 שקל!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אכן אושר... לא להאמין.

 

שאלה קטנה למבינים: הפטור יחול גם על המע"מ ומס הקניה כמו הפטור שהקיים היום על מוצרים מתחת ל-50$ ?


×
×
  • תוכן חדש...