Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה-FIA לא אישרו את המסלול. הם התחכמו והביאו נציג FIA ממדינה אחרת, גם הוא לא אישר את המסלול. כנראה שיאושר להם לבצע נסיעות ראווה מדודות בזמן ולא מירוץ וללא עקיפות.

 

 

והכי מצחיק, בכל סופ"ש באירופה מתקיימים עשרות ארועים מוטרים ותחריות חובבים ומקצוענים

באישור FIA ובעידודם.

 

החל ממרוצים של קלאסיות, דרך רכבים משפחתיים, רכבים משופרים אופנועים/קטנועים/צינת צד.

כל סוגי הפורמולה וכד', ואף אחד לא מרגיש שנעשה משהו מיוחד.

 

ספורט מוטורי עממי כשמו כן הוא...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
נכנסתי כרגע לפורום שלהם פה

ובכנות זה נראה מגוחך

המחיר כניסה לא ריאלי בכלל ומאוד יקר ביחס לתמורה

המסלול יחסית קטן ובכלל כלהיבוא הזה של MYWAY מיותר לדעתי

לא חסר פה בשוק המקומי רכביםם ברמה ונהגים טובים .

אני רק מקווה שהכל ילך שם חלק בלי טעויות

שזה לא יבעט את החוק הזה חזרה 10 שנים אחורה

 

 

נכון! נהגים שחיים מגיל 10 את הדריפטים בהונגריה[אדם ואפרת הביאו עוד נהגים איתם]

הישראלים שחיים פה בלי מסלול יותר טובים, נכון!

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

אם כול הצער שבעניין..כן מאושר המסלול \לא מאושר..

נראה לי שמפספסים פה משהו.

סופסוף יש אירוע מוטורי בארץ, ואני חושב שכול מי שהנושא קרוב לליבו צריך להפגין נוכחות.

זה לא שיש כאן 20 מרוצים בחודש ואנחנו צריכים לבחור איזה מהם מתאים לנו. יש כאן (רק) אירוע אחד קטן, שיכול ליצור אימפק חיובי לאירועים שעתידיים לבוא.

 

כול ראש עיר בישראל ישמח לארח קהל גדול.

כול בית מלון ישמח להגיד Sold out..

אז אולי מכאן תבוא הישועה?

 

אני חושב שהנוכחות של כל חובב רכב היא סופר חשובה.

 

מאיר

פורסם

מסכים עם מאיר במליון אחוז.

וכמו כן העליות כניסה לאירוע לא בשמיים ודי מקבילות לאירועים בחול.

ליאור,אני שמח שהם יכולים לעשות נלפחות נסיעות ראווה,קח כמה שנים אחורה

יומיים לפני מרוץ בערד ביטול,הפסד מאות אלפי שקלים לעריית ערד לבעלי העסקים

וגם לנו המיזמים.

כבר שכחת?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
נכון! נהגים שחיים מגיל 10 את הדריפטים בהונגריה[אדם ואפרת הביאו עוד נהגים איתם]

הישראלים שחיים פה בלי מסלול יותר טובים, נכון!

 

אני לא יודע כמה אתה מכיר את התחום אולי אבל יש פה אנשים שמתאמנים והם ברמה מספיק טובה לעשות שאו ועם אימונים לפני היה לא רע והיה חוסך הרבה כסף לעלויות שיכלו להשקיע במקומות אחרים , ולהוזיל את הכרטיסים לצופים .

 

לגבי המחיר , הרבה מתלוננים פה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=401777

כנראה לא סתם ונותנים דוגמאות מחול לעלויות , יכלו לקחת ספונסרים לעניין שיוזילו עלויות ,.

380 שח לכרטיס במצב הכלכלי במדינה הזו + דיור מתאים+ דלק לתושבי המרכז והצפון זה ממש לא זול לשנת 2011 בישראל .

 

אין ספק שאני בעד הדבר הזה וכן ירבו אבל ציפיתי לרמה קצת יותר גבוה לאור כל הכספים שהושקעו שם .

קובי הזכיר את ערד . ,כולי תקווה שהמקרה הזה לא יחזור על עצמו .

אפשר לראות גם בפורום שלהם פה שיש הרבה מתלונינים על חוסר מקצועיות לאורך התהליך של מיונים וכו .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

דרך אתר פורמולה ישראל קניתי השבוע כרטיס ב- 380 ש"ח,"וקיבלתי" כרטיס אחד מתנה ליום אירוע.(כלומר,כרטיס אחד ב 190 ש"ח).היתה לי הרגשה שהמחיר ירד לקראת האירוע.לדעתי, המחיר ימשיך לרדת גם היום.וחבל,כי יש מי ששילם מחיר מלא,מרגיש מרומה.למרות הכל,היום נעשה היסטוריה,ונקווה שזאת התחלה טובה,וההמשך יהייה יותר מאורגן ומוצלח.:-D

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
אני לא יודע כמה אתה מכיר את התחום אולי אבל יש פה אנשים שמתאמנים והם ברמה מספיק טובה לעשות שאו ועם אימונים לפני היה לא רע והיה חוסך הרבה כסף לעלויות שיכלו להשקיע במקומות אחרים , ולהוזיל את הכרטיסים לצופים .

 

.

 

אתה צודק ולא צודק, חלק מהדרפטרים בארץ אני מכיר כשלום שלום.

הייתי בכמה אימונים[כצופה] אין ספק שיש פה רמה גבוה,

אבל אי אפשר להשוות לדריפטרים מקצועיים שמתחרים על מסלולים באופו קבוע.

ואני אמין שתסכים איתי בנושא.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם
דרך אתר פורמולה ישראל קניתי השבוע כרטיס ב- 380 ש"ח,"וקיבלתי" כרטיס אחד מתנה ליום אירוע.(כלומר,כרטיס אחד ב 190 ש"ח).היתה לי הרגשה שהמחיר ירד לקראת האירוע.לדעתי, המחיר ימשיך לרדת גם היום.וחבל,כי יש מי ששילם מחיר מלא,מרגיש מרומה.למרות הכל,היום נעשה היסטוריה,ונקווה שזאת התחלה טובה,וההמשך יהייה יותר מאורגן ומוצלח.:-D

 

 

הבנתי שגם הפוני עבר ישור קו נדרש ביותר אצל איציק

בהצלחה בניסעה ולא לשכוח לצלם

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
הבנתי שגם הפוני עבר ישור קו נדרש ביותר אצל איציק

בהצלחה בניסעה ולא לשכוח לצלם

כן הבטחתי לעדכן.כרגע המצב נראה בסדר.המנוע מגיב אחרת.עגול ושקט יותר. חשוב לי צריכת הדלק (נבדוק בדרך).היה מקצה שיפורים נרחב.שעונים של אוטומטר,עם פוד של ליאור.התקנת 6A,ובעיקר בדיקות וכיוונים וכו' וכו'.בקיצור,יש לבחור ידי זהב.אעדכן כשנחזור, בע"ה.

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

×
×
  • תוכן חדש...