Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיר ואני יורדים לאילת עם שני המוסטנגים.יש מצטרפים לשיירה? כל רכב התקבל בברכה.:mm_smile:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
מאיר ואני יורדים לאילת עם שני המוסטנגים.יש מצטרפים לשיירה? כל רכב התקבל בברכה.:mm_smile:

 

המלצה קטנה שבטח לא תסכימו איתי

תניעו תמוסטנגים , סעו לשדה דב \ בן גוריון תקחו מטוס ותהנהו .

זה לא אוטו שנוח לסוע בו נסיעה ארוכה

לא נראה לי שתהנו מהנסיעה כמו שאתם חושבים .

עשינו ב FS נסיעה לדרום לפני שנה ושני המוסטנגים שירדו הנהגים היו גמורים

אתה יכול לשאול את גיורא הבן שלו לא מוכן יותר לעלות על מוסטנג .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

ונגיד והגעתם רעננים ושמחים,

כול העולם ואחותו יהיה שם, איפה בדיוק תחנו את הרכבים מבלי שיעברו אונס מתקדם?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

במחיר שאני צריך לתדלק את האל קמינו משלומי לאילת אני יכול להזמין כמה חברים לטיסה ״פירסט קלאס״...

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

קובי,

מתקשרים למלון שמעבירים בו את הלילה, ו...מבקשים יחס מיוחד: חניה סגורה ושמורה.

קיבלנו תשובה חיובית - יש חניית VIP

 

דודי,

האמת נראה לי יהיה לא ממש נוח. הדודים יעשו לי חור בראש. הכסא לא מתכוון - ישבר לי הגב, והמנוע יפלוט חום וימיס אותי..

אבל כבר המון זמן שאני רוצה לעשות את הנסיעה הזו, ומזג אוויר נראה מבטיח.

 

חוצמזה, לנסוע שני מוסטנגים בערבות הפתוחות ולדעת שאבא שלי נוהג לצידי ובאחת מהם..

 

....חלומות נועדו להתגשם...

פורסם
קובי,

מתקשרים למלון שמעבירים בו את הלילה, ו...מבקשים יחס מיוחד: חניה סגורה ושמורה.

קיבלנו תשובה חיובית - יש חניית VIP

 

דודי,

האמת נראה לי יהיה לא ממש נוח. הדודים יעשו לי חור בראש. הכסא לא מתכוון - ישבר לי הגב, והמנוע יפלוט חום וימיס אותי..

אבל כבר המון זמן שאני רוצה לעשות את הנסיעה הזו, ומזג אוויר נראה מבטיח.

 

חוצמזה, לנסוע שני מוסטנגים בערבות הפתוחות ולדעת שאבא שלי נוהג לצידי ובאחת מהם..

 

....חלומות נועדו להתגשם...

 

 

לפחות אתה יודע לאן אתה נכנס .

 

כמו שאמרת חלומות נועדו להתגשם גם אם הם לא כיפיים .

 

 

נ.ב תמיד טענתי שאנשי פורד מזוכיסטים :lol:

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
Eilat Today

 

במקום לשמוח כשאני רואה תמונות כאלו זה עושה אותי עצוב.

 

צריך לייבא מהונגריה מכוניות של ישראלים שחיים בהונגריה ועושים שם ספורט מוטורי כי פה זה לא אפשרי ואחרי המירוץ כולם חוזרים לחו"ל ואנחנו נשארים עם חוק ספורט מוטורי, אעלק.

 

בכל מקרה... תודה על השיתוף :wink:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

כבר היינו שם ב1998

ועוד טיול היה לפני שנתיים ועוד אחד לפני שנה כולם היו יוצאים מהכלל ובכולם השתתפו עשרות מכוניות.

ממולץ!

29 08 09 gs11 09 2009 087.jpg

29 08 09 gs11 09 2009 088.jpg

שלמה דן גדרון

פורסם

נכנסתי כרגע לפורום שלהם פה

ובכנות זה נראה מגוחך

המחיר כניסה לא ריאלי בכלל ומאוד יקר ביחס לתמורה

המסלול יחסית קטן ובכלל כלהיבוא הזה של MYWAY מיותר לדעתי

לא חסר פה בשוק המקומי רכביםם ברמה ונהגים טובים .

אני רק מקווה שהכל ילך שם חלק בלי טעויות

שזה לא יבעט את החוק הזה חזרה 10 שנים אחורה

mustang 67 GT, 302 engine t5

×
×
  • תוכן חדש...