Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שענה לי בהודעות פרטיות.. אכן הצמיג הקדמי נופח ואני נוסע עם לחץ אויר תקין, אל דאגה.

לצערי לחץ האויר נוטה לרדת לאורך זמן מאז שהחלפתי צמיגים. בפנצ'רייה זרקו את הפנימיות דאנלופ המצוינות שלי (אני בטרום עידן הטיובלס) ושמו פנימיות סיניות שיורד מהן האויר. באסה.

פורסם

תעלה תמונות של כל האוטו.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
בפנצ'רייה זרקו את הפנימיות דאנלופ המצוינות שלי (אני בטרום עידן הטיובלס) ושמו פנימיות סיניות שיורד מהן האויר. באסה.

הזהרתי אותך לגבי הפנצ'ריה הזו :evil:

 

עוד 6 הודעות :-D

:turn-l:
פורסם
ניסיתי גם צבע מט וגם צבע מבריק. מה הייתם בוחרים?

 

 

זה הצבע המקורי (שחור)

אגב הגיע הזמן לעשות מיפגש של בעלי 127

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
לאחרונה אני מחפש רכב אספנות מעניין. רציתי לשלוח ה"פ לאחד המוכרים בשירשור "מכירה של רכבים קלאסיים" ופתאום אני מגלה שאני חסום...!!!

מה ??? אבל – למה??

כתוב משהו כמו "אינך יכול לשלוח הודעות פרטיות לחברי פורום אחרים" עד שתמלא מכסת מינימום של הודעות שפירסמת בפורום.

פניתי בתחנונים לאחד ממנהלי הפורום. אין ברירה נאמר לי. זו מדיניות חדשה של קארספורום. אם לא תפרסם הודעות – לא תוכל לשלוח ה"פ.

חברים. אני מתנצל מראש. אין לי משהו חכם לפרסם. לא התכוונתי לבזבז את זמנכם. אבל גם אני רוצה לשלוח הודעות פרטיות, ובחוסר ברירה עליי לצבור הודעות בפורום.

(חברים נוספים שסובלים מבעיה דומה אולי ירצו להגיב לשירשור זה ולצבור קרדיטים)

 

מה שכתבת כאן מאוד מעניין ומתמיה בלשון המעטה. אנא ממך פרט כיצד אוכל לקרוא על התקנה החדשה הזו, בלי להיות הקורבן שלה. תודה.

פורסם
זה הצבע המקורי (שחור)

אגב הגיע הזמן לעשות מיפגש של בעלי 127

 

מסכים.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
תעלה תמונות של כל האוטו.

לפי המוניטין שלך כאן, אני פוחד שתחטוף לי את האוטו.. :wink:

טוב, תמונה קטנה.

pic002s.jpg

פורסם
מתמיה בלשון המעטה? אין לי שום אינטרס להעליל עלילות שוא. כפי שכתבתי: תקנה חדשה. בקארספורום. מי שלא צובר 25 הודעות שפירסם בפורום, לא יכול לשלוח הודעות פרטיות לחברים. רק למנהלי האתר. לפני כן יכולתי לשלוח ה"פ, ועכשיו לא. אבל עוד כמה הודעות כאלה ואני מסודר.

:-)

 

ה"מתמיה בלשון המעטה" לא מכוון להודעתך, אלא לתקנה המוזרה, שנתקלת בה וכתבת עליה. ריפרפתי על כללי הפורום ולא מצאתי כלום בנושא.

 

האם יש איזשהו רישום "רישמי" בעניין זה, שיהיה אפשר להבין מה הולך ?

פורסם

אענה בקצרה.

עקב ריבוי משתמשים חדשים שנרשמו רק על מנת לנצל את מערכת ההודעות הפרטיות לכל מיני מטרות, הוחלט שמאתה והילך רק משתמשים בעלי וותק של 25 הודעות והילך יכולים לשלוח ה"פ.

זה כלל לא נוגע למשתמשים ותיקים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...