Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Acadian Beaumont, רכב מעניין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות הירידה הזמנית מהארץ שאני מתכנן לאזור מרץ-אפריל (זה רק לכמה חודשים), כבר התחלתי להסתכל על רכבי אספנות בצ'ילה.

חשבתי אולי להגיע לשם, לקנות רכב אספנות במצב סביר פלוס (יש שם המון!), להשתמש בו ביומיום (זה מותר) וכשאני חוזר לארץ, להביא אותו איתי.

 

אחד הרכבים שראיתי שיש במחירים פשוט מצחיקים (7000 ש"ח בממוצע) הוא Acadian Beaumont.

הסיבה העיקרית היא שלמרות שהרכב עצמו הוא למעשה עותק של שברולט נובה, או כמו שקראו לה שם, Chevy II, השם של הרכב הוא ממותג קנדי שלקח כמה אלמנטים עיצוביים מפונטיאק.

יש האומרים שזו בושה שבכלל עשו גרסה קנדית וקראו לה בצורה אחרת.

 

מה שעוד יותר מעניין בדגמים שיש בצ'ילה זה שלמרות שזו חברה "קנדית", הדגמים שהגיעו לשם למעשה יוצרו בArica, שזו עיר בצפון צ'ילה.

 

אז בעצם רכב כזה הוא עותק קנדי של רכב אמריקאי שיוצר בדרום אמריקה.

 

האם יש לו ערך אספני (ענייני, לא כספי)?

 

הנה כמה תמונות להמחשה:

 

63_acadian.jpg

 

beaumont68f.jpg

פורסם

התמונה התחתונה היא לא נובה אלא האחות התאומה של שברולט שבל.

 

שתי מכוניות שונות לחלוטין, הגרסא שמבוססת על השבל זהה לחלוטין לשבל חוץ משינויים קטנים אם המחיר נמוך במיוחד זה יכול להיות משהו מאוד מעניין.

 

חשוב רק לבדוק שהמנוע הוא V8 וכמה שיותר גדול, בצ'ילה לא חסר קומבינות ברכבים ואני מאמין שרוב הרכבים הזולים שראית הם או רקובים או עם מנוע 6 צילייגר.

סופר חשוב לבדוק רקבונות ברכבים האלה כי אתה תשלם פי 4 אחרי זה על התיקון.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

זה ידוע.

לאבא שלי הייתה שבל מהדור הזה שהוא מאוד אהב.

מה שקורה זה שיש את שתי הגרסאות למכירה שם.

 

אני יכול לעשות שיפוץ גם שם, ואם צריך גם פה.

רקבונות לא אמורים להיות יותר מדי כי בסנטיאגו אין לחות כמעט וגם אם כן, יש לי את היתרון של להכיר פחחים טובים שם :)

פורסם

ראיתי כמה פרויקטים שפרסמו על הרכבים הללו דווקא בארהב שדי יצרו התלהבות .

דעתי האישית, אם מתאפשר לך לקנות, למה לא.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

×
×
  • תוכן חדש...