רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
במאי 1962 החלה הרכבתן של משאיות ושלדות אוטובוסים מתוצרת ליילנד במפעל "מרכבים" בפתח-תקווה. לצד הרויאל טייגר, הסופר ביבר והסופר היפו הורכבה גם משאית קלה יותר, עם תא נהג משונה למראה. סיפורו של תא הנהג הזה נודע לי ממש בשבוע האחרון, והוא מופיע כאן לראשונה - http://israelmotorindustry.org/leyland-israel-brossel קריאה מהנה! יוחאי שנער israelmotorindustry.org
הודעה אחרונה מאת A110, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני זוכר שהייתי קטן הייתה עומדת אחת כזאת ליד הבניין שהייתי גר בו (אוקראינה), כעקרון הרכב נקרא invalidka אך לא ממש מצאתי פרטים עליו. הרכב שימש נכים בעיקר ללא רגליים לאחר המלחמה וניתן להם חינם אם אינני טועה. למישהו יש מפרו של הדבר הזה? נבנה עצמאי או שזה חיקוי סובייטי לרכב כלשהו?
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לכל אלו ששאלו, ובעיקר לאלו שלא שאלו: מחר, יום שישי 14.10.11 מפגש רכבי האספנות בגעש יתקיים כרגיל. כולם מוזמנים. אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 5 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם! יש לי (מתנה מאמא שלי) וולוו 244 שנת 1981 - עוד 6 חודשים זה יהיה רכב אספנות. קילומטראז' 105,000 (אמיתי!!) יד ראשונה, נהגת אחת. כבר חצי שנה הוא ישב מתחת לבית, ובחודש אחרון עבר כל מיני תיקונים (המוסכניק שמטפל בו כבר עושה זאות לפחות 10 שנים) עד שהוכרז ככשיר לנסיעה מהשפלה לירושלים. חידשנו את הרשיון, ביטוח והכל, וכבר הוצאנו עליו כ-4000 ש"ח או אפילו קצת יותר. אתמול לקחתי אותו לנסיעת "מבחן" - אחרי 47 ק"מ התפוצץ איזה צינור, המנוע התחמם תוך דקה שתיים, והאוטו שבק חיים. חוץ מהבעיה שאני עמדתי בשמש באמצע שומקום בערך שעתיים עד שלא הגיע הגרר אומרים לי במוסך שהלך המנוע, ותיקון יעלה לפחות 3000 ש"ח, ואולי 5000. אז אני שואלת אותכם - מה לעשות? האם שווה לתקן אותו? כמ…
הודעה אחרונה מאת מאך1, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שימו לב . בכניסה לבית משפחת שליט עומדת חיפושית עתיקה .זה נחמד . מי הבעלים ?
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
סקירה של המומחים? XJ6 קופה 1976 דגם אמריקאי? תודה דני
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי האם למישהו יש מי שיכול לבצע BID באנגליה עבורי ? פנאל לוח שעונים לרובר 16 שלי . המוכר לא מוכן למכור מחוץ לאנגליה ולא ניתן לבצע BID מישראל . item No. 180736398551 תודה מראש ! לא נשאר הרבה זמן . כמעט 3 ימים . דרור .
הודעה אחרונה מאת ADRIANFARINA, -
מכסה שסתומים 1 2
מאת otwito- 28 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, מישהו התנסה עם מכסה שסתומים בציפוי כרום? יש מכסים במגוון גדול של מחירים. השאלה היא אם הדבר מעיד על האיכות. יש מחיר נמוך מדי שלא כדאי להתעסק איתו כי אחרת הכרום יתקלף?
הודעה אחרונה מאת otwito, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 815 צפיות
מקצת מן המכוניות שנצפו בדרך היין צרפת
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- 1 תגובות
- 986 צפיות
שלום חברים יום שישי הבא 14.10 נקיים מפגש בגעש בתחנת הדלק דור החל מהשעה 15:0 כולם מוזמנים (כולל בנות זוג) גמר חתימה טובה איציק דר מנהל סניף גולדוינג אספנות בישראל
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני שם לב לאחרונה שיש מגמה לפחות באזור שלי (בעיר שלי ובעוד כמה מקומות) שיש 0 סבלנות כלפי רכבי אספנות או רכבים שעומדים תקופה ללא טסט! בתקופה האחרונה (כשנה +-) יש תחושה שכל רכב שנראה מעט מוזנח או קצת זמן בלי טסט ואינו עומד בחניה פרטית דואגים לפנות אותו, ללא קשר אם זה רכב אספנות או לא. כנראה מריצים בדיקה האם הרכב עם טסט או לא ואז דואגים לכך שהרכב יפונה. כרגע יש לחבר רכב עם טסט בתוקף לעוד חודש והרכב עומד כחודשיים באותו מקום, אני מגלה מקשרים כאלה או אחרים עם אנשים שאני מכיר מהפיקוח העירוני שהם ממש חמים על הרכב ורק מחכים ליום הזה שייגמר לו הטסט כנראה. בתקופה האחרונה גם הצטרפו המון גופים שיכולים לאכוף את הדברים הנ''ל, התפתחות הפיקוח העירוני ששם דגש לכך, הקמת שיטור עירונ…
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 1 תגובות
- 784 צפיות
בוקר טוב התחלתי ללמוד ורציתי ללמוד על המערכות המכאניות של החיפושית ובפרט על המנוע עם מישהו יוכל לכוון אותי או לשלוח לי אני ישמח
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מזג אויר משגע, בניגוד לאירוע בקרלייל בשבוע שעבר. ביום הראשון (יום רביעי) לא היו הרבה אנדשים וגם לא כל המציגים התמקמו. למרות זאת היו מאות מכוניות למכירה ואלפי דוכנים. מדי פעם נסעה ענתיקה בין הדוכנים כמו המשאית הזאת, במיוחד לגנדי פורד משנת 1950 4 דלתות (בדרך כלל מוצעים ומוצגים דגמי 2 דלתות) כמו שהיתה להוריי ובעצם הרכב הראשון ש"נהגתי" בו. עורר המון זכרונות ומוצע למכירה בכ 4000 דולר, מצב נסיעה. בין החלקים מציץ לו פורט מטבעות כמו שהיה פעם בארץ... מקונטיינר מציץ בודי מושלם של מוסטנג ששופץ, בלי המערכות המכניות ואלין דבוק בצורה קצת גרוטסקית גריל של משהו משנות השלושים. ואי אפשר בלי פלקון...
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למי שזוכר, אני בבעיה עם הגיר אצלי באוטו (פולקסווגן וריאנט ברזיל) ובדקתי לגבי התאמת גיר חיפושית. בד בבד, דיברתי בטלפון ושלחתי פקס לשירות המרכזי של צ'מפיון מוטורס. הציפיות שלי היו נמוכות, בכל זאת הם לא מוכרים את הדגם כבר מעל 35 שנה, ועדיין השירות היה אדיב ולבסוף אף קיבלתי תשובה מוסמכת מהמחלקה הטכנית שההחלפה אפשרית! בנוסף, הם אפילו איתרו עבורי את ספר הרכב המקורי! המסקנה- לא לפחד לפנות אליהם. השירות היה מעל ומעבר על אף שאין להם אינטרס מיוחד בעניין (אין להם חלקי חילוף למכור לי והמוסכים שלהם על פי רוב לא נוגעים בענתיקות). לא יודע מה המצב אצל יבואנים אחרים, אבל בכל מקרה- לא להסס לפנות! אני אנצל את ההזדמנות ואשאל: למישהו יש גיר Swing Axle משומש וטוב בזול? (עדיף כזה…
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
עשיתי צבע חדש לרכב והייתי רוצה לקבל המלצה איך להגן על הצבע מפני קקי של ציפורים הצבע הוא ברק ישיר ולא מטאלי נ"ב הצבע הוא של חברת סיקנס תודה..
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לפני כמה שנים עמדה ברחוב בפתח-תקווה עם שלט למכירה. מישהו יודע מה עלה בגורלה? נמכרה? נגרטה? יש לי את מספר הלוחית - אם מישהו חושב שהוא יודע ורוצה את המספר בבקשה לשלוח בפרטי. אני מחפש רכב כזה בנרות. אשמח לכל מידע. תודה איתן
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
מרצדס 450SEL
מאת יהורם- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 718 צפיות
שלום חברים. אני מחפש מוסך מרצדס מורשה באיזור המרכז שנותן אישור שירות לרכב ביבוא אישי.
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 886 צפיות
אני עכשיו בשלבי כניסה לתחום האספנות ויש כמה דברים שרציתי לשאול אם איזה רכב כדאי להתחיל והאם כדי להחיל עם רכב במצב נסיעה או לא
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכם, יש לי שאלה יש בארץ פולקסווגן T1 סמבה? פשוט אני מרכיב כרגע דגם 1/24 ואני צריך לראות את הרכב עצמו איך הוא נראה.
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם גמר חתימה טובה ושבוע טוב אני שמח לבשר לכל חברי הפורום שלאחר חיפושים בלתי נלאים ומאמצים אדירים וקדחתניים בארץ ובעולם של למעלה משנה מצאנו סוף סוף את היהלום שבכתר מבחינתינו סוג של חלום שמתגשם מדובר מרכב מסוג "DATSUN 280Z" שנת 1978 הרכב הגיע מארה"ב כרכב יד ראשונה ונושא עליו בגאוה 61500 מייל (שזה בקירוב כ 100.000 ק"מ) כל מכלולי הרכב מקוריים וכרגע אנחנו עוסקים בפרוייקט הצביעה של הרכב כמובן (כמו בכל פרוייקט של "אהובי שי מרכז הרכב בע"מ) שהוקם צוות חשיבה שכולל אותי (דרור) דודי פליק ושי אהובי כמו שחלק מכם יודעים ומכירים אותנו (היי אדי לאנוס ) אין ישיבת החלטה שלא נגמרת בצעקות וכשהסאה כבר גדושה אהובי שי סוגר את הויכוח בהחלטה הראשונה שעולה על מוחו כרגע …
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מעוניין לייצר טמבונים לסובארו 79 שלי הטמבון הוא פשוט מאוד לייצור (3 כיפופים ישרים ) השאלה שלי האם כדאי לייצר אותם מנרוסטה וככה לחסוך את הטירטור לציפוי ניקל? כמה העלות לייצר טמבון כזה מנרוסטה או מפח מגולוון? והאם ישנו בעל מקצוע מהפורום שעושה כאלה עבודות? ואם לא מי מומלץ?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 0 תגובות
- 672 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=0IJ0qtSktEo&feature=related
הודעה אחרונה מאת reuven, -
מחפש O ring
מאת y9853- 7 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אין לי שמץ של מושג מי מייצר כאלו בארצנו הקטנה והנידחת... אם יש מי שיודע מי מייצר כאלו, או אם יש מי שיש לו למוכן לתרום / למכור, אודה לו. המידות של האורינג הן 39.7X3.5 מ"מ, והוא אמור להיות עמיד (סוג של) לשמן ברקס. תודה תודה!
הודעה אחרונה מאת alfa105, -
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מעוניין לצבוע בעצמי את האופנוע בצבע הסוואה צבאי. השילדה נשלחה לצבע בתנור, ואני רוצה לצבוע את חלקי הפלסטיק ומיכל הדלק (פח) בעצמי. הדבר דורש לפחות ארבע גווני צבע שונים, המתאימים לצביעת פלסטיק. מאיזה חומר כדאי לגזור שבלונות לכל הצורות המוזרות. יש להדגיש כי סרט דבק של צבעים (סרט נייר דביק), לא מתאים, מאחר והוא צר מידי, ואינני יכול לגזור שבלונות. האם יש גליונות מיוחדים (עם דבק חלש יחסית שלא יתלוש לי את הצבע התחתון) שאוכל להכין שבלונות, להדביק , לצבוע ולהסיר וחוזר חלילה ? לפני הצבע, עלי להכין את חלקי הפלסטיק לצבע, והדבר דורש מריחת חומר בסיס לצבע, ייבוש והחלקה. איפה ניתן להשיג חומרי פחחות לפלסטיק וצבעים מתאימים ?
הודעה אחרונה מאת youngold, -
- 0 תגובות
- 948 צפיות
המכונית הישנה בעולם שעדיין נוסעת - נמכרה ביום שישי במכירה פומבית ב-4.62 מיליון דולר. כמעט כפליים מההערכות שניתנו לה לפני המכירה ושיא עבור מכירה פומבית של מכונית עתיקה. בית המכירות הפומביות RM בהרשי שבפנסילבניה, אשר מתמחה במכירת מכוניות, דיווח כי מכר את המכונית, דה דיון מדגם Steam Runabout משנת 1884 לקונה אלמוני. המחיר ההתחלתי של המכונית בת ה-127, שלה שלושה גלגלים, היה חצי מיליון דולר. המכונית בעלת המראה החריג היתה לפני המכירה בבעלותה של משפחה אחת במשך 81 שנים, והיא אחת מתוך שש מכוניות מסוג זה שעדיין קיימות, ו-20 שיוצרו מלכתחילה. המכונית השתתפה במירוץ המכוניות הראשון בעולם שנערך ב-1887. לינק ליוטיוב -
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
שלום לכולם! החלום שהיה רק חלום כבר כמה שנים, סוף סוף מקבל צורה. התחלנו את זה ובגדול. כמה חברים, שרופי פורד כולם, אני ומשפחתי החלטנו להציל את האסקורט ילידת הארץ, שנת 1973 (ת.רישום 1972) שקיימת אצלינו במשפחה משנת 1999. עומדת מ-2002. לדעתינו את החורף הבא הוא כבר לא היה שורד. התקציב דל, הרצון - עז, לא עוצרים בפני כלום ומתקדמים - כך החלטנו. התיכנון: 1.פחחות 2.הרבה פחחות 3.מנוע 1300 4.ריפוד חדש (כולל תא המטען, כולל הכל הכל) 5.גיר - 5 הילוכים 6.מזגן התחלנו מפירוק הרכב לגורמים, אבל עד הסוף: חבר פחח שבא לראות את האוטו המפורק אמר חד משמעית וישר -אין מה לגעת באוטו ללא ניקוי חול. כל מה שגלוי - גלוי אך איננו יודעים מה קורה מתחת לצבע חרדל …
הודעה אחרונה מאת elad85, -
שלום. נו לא היתה ברירה אז קניתי רנו 12 מיד ראשונה שעמדה לה ים שנים אחרי שבעל הרכב ניפתר. הרכב עשה בסך הכול 145000 ק"מ והוא במצב מדהים תמונות מצורפות. אני אתקן אותו ויעלה אותו לכביש. אם יש מישהוא שמעונין ברכב יצור איתי קשר. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כנראה בלילה בין חמישי לשישי (בחמישי בערב היא עדיין עמדה בחניה). מספר רישוי 888-769. צבע אדום. הייתה שייכת לפני כן לערן מ. -מהפורום(ניתן לראות תמונות שלה ). אם מישהו רואה או שומע, נא ליצור קשר. תודה!
הודעה אחרונה מאת Gal R1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה... ברשותי אודי 80 GL שנת 1984 מנוע 1781 סמ"ק גיר אוטומט בעלת הגה מכני. ברשותי אודי GT COUPE, שנת 1987 מנוע 1781 גיר אוטומט בעלת הגה הדראולי המשמשת כתורמת אברים. שאלתי ליודעי הנסתר, האם ניתן, מבלי לערוך "התאמות", להרכיב באודי 80 את מערכת ההגה של הGT. בעבר, מוסך שאני עובד איתו, הרכיב משאבת הגה הדראולית בסובארו לאונה 4X4 סטיישן שהייתה ברשותי, לא אהבתי במיוחד את התוצאה מאחר וההגה היה "קל" מידי ויצר תחושת חוסר שליטה. אקבל כל אינפורמציה בשמחה כולל הכוונות למוסכים שיודעים לבצע עבודה מהסוג הזה, עדיפות באזור השרון. תודה, רונן
הודעה אחרונה מאת erez59, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת ezl280,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 353 אורחים (הצג רשימה מלאה)
