Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרשי 2011, תמונות ורשמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזג אויר משגע, בניגוד לאירוע בקרלייל בשבוע שעבר.

ביום הראשון (יום רביעי) לא היו הרבה אנדשים וגם לא כל המציגים התמקמו.

למרות זאת היו מאות מכוניות למכירה ואלפי דוכנים.

מדי פעם נסעה ענתיקה בין הדוכנים כמו המשאית הזאת, במיוחד לגנדי

פורד משנת 1950 4 דלתות (בדרך כלל מוצעים ומוצגים דגמי 2 דלתות) כמו שהיתה להוריי ובעצם הרכב הראשון ש"נהגתי" בו. עורר המון זכרונות ומוצע למכירה בכ 4000 דולר, מצב נסיעה.

בין החלקים מציץ לו פורט מטבעות כמו שהיה פעם בארץ...

מקונטיינר מציץ בודי מושלם של מוסטנג ששופץ, בלי המערכות המכניות ואלין דבוק בצורה קצת גרוטסקית גריל של משהו משנות השלושים.

ואי אפשר בלי פלקון...

IMG_0537.JPG

IMG_0548.JPG

IMG_0555.JPG

Copy of IMG_0557.JPG

IMG_0540.JPG

IMG_0567.JPG

IMG_0536.JPG

IMG_0546.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני איזה כייף לכם!

ברור שכבר יש לכם שנה טובה רק שתמשיך כך!

תודה על העלאת התמונות!

גמר חתימה טובה!

שלמה דן גדרון

פורסם

ויהי ערב ויהי בוקר יום חמישי

מזג האויר משגע, יותר דוכנים נפתחים, יותר מכוניות למכירה, המחירים מתחילים לרדת וניתן בהחלט להתמקח.

אז הנה כמה מכוניות מעניינות שמוצאות למכירה . השבי 1959 סטיישן מדוגמת בכל התוספות המקוריות האפשריות (גם בתוך הרכב)

ובתמונה האחרונה, היו"ר שלנו חסר כושר החלטה...

IMG_0643.JPG

IMG_0738.JPG

IMG_0736.JPG

IMG_0727.JPG

IMG_0707.JPG

IMG_0723.JPG

IMG_0702.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

והנה מכוניות בטווח מחירים של עד 5000 דולר

הלארק הלבנה והרמבלר ניתן להוציא אותן ב 3000

ובתמונה האחרונה, החברים עייפים אך מרוצים בהפסקת הצהרים

IMG_0660.JPG

IMG_0680.JPG

IMG_0739.JPG

IMG_0689.JPG

IMG_0725.JPG

IMG_0732.JPG

IMG_0694.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני איזה יופי אני רואה אתם משתדלים לעשות שם חיים איזה יופי של רכבים איך שאני אוהב את התרבות המוטורית איי שם בארה"ב תמשיך לעדכן ולהעלות כמה שיותר תמונות ותמשיכו להנות.

פורסם

ביום ששי התקיים מרוץ מכוניות ענתיקות באצטדיון הצמוד למתחם.

מסתבר שבאיצטדיון הזה ממש התקיימו מירוצי מכוניות בשנות הארבעים-חמישים.

היו בעצם שני מירוצים. האחד היה של מכוניות מירוץ משופצות, הן היו לבד על המסלול ועשו שתיים או שלוש הקפות והתחרו נגד השעון (כאילו... כי זה לא היה מירוץ אמיתי אלא סתם "שואו"). חלק מהמכוניות היה צריך דחיפה של טרקטורון כדי להניע ורובן עמדו בשלום במשימה. היתה אחת שהטרקטורון דחף כמעט שתי הקפות...היתה אחרת שהמנוע כבה תוך כדי המירוץ והיא נסעה מספיק מהר כדי להתגלגל לרחבת הטיפולים...

אז הנה התמונות מהמירוץ הזה

המכונית הכי עתיקה היא משנות העשרים

IMG_0772.JPG

IMG_0778.jpg

IMG_0779.jpg

IMG_0783.jpg

IMG_0791.jpg

IMG_0793.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

המרוץ השני היה יותר נחמד ואפילו מבדר. אלה היו מכוניות ה High Wheels מתחילת המאה העשרים.

כאן התחרו שתיים שתיים ובסוף היה מקצה של המנצחים לקבוע את הרכב המנצח. הכל התנהל ברוח טובה עם נפנופי ידיים לקהל והצגות..

בדרך כלל הנהג היה מבוגר וצירף את הנכדים שלו שהתיחסו ברצינות תהומית למירוץ וגם להצגות...

שני הרכבים עמדו ליד המשלח, הנהגים והילדים היו צריכים לרדת מהרכב, לרוץ סביבו פעם אחת ולהניע אותו עם מנואלה (למרות שלחלק מהם הוסיפו סטרטר חשמלי) ולהתחיל לנסוע. הקהל השתתף, הריע, שרק, מחא כפיים, עודד...

היו שלוש הקפות, כמובן שכל הקפה נמשכה דקות ארוכות כי המהירות הממוצעת היתה איזה 10 קמ"ש..

זכתה האינטרנש (נדמה לי משנת 1910) עם התרנגולות (לא אמיתיות)..

IMG_0799.JPG

IMG_0814.JPG

IMG_0800.JPG

IMG_0813.JPG

IMG_0811.JPG

IMG_0819.JPG

IMG_0816.JPG

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אגף הכבאיות והמשאיות בלט תרתי משמע

הנה כמה שיפיקו ריר של קנאה אצל גנאדי, קרדו ושו"ת

 

1_156299084.jpg

IMG_0872.JPG

IMG_0897.jpg

IMG_0870.JPG

IMG_0877.JPG

IMG_0875.JPG

IMG_0883.JPG

IMG_0914.jpg

IMG_0915.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

היי לכולם!!

......חזרתנו מהרשי,עמוסי חויות!!!

קבוצה ישראלית גדולה ומאושרת!

כרגיל, ארוע הרשי היה גם ארוע חברתי מיוחד במינו,בעקר ארוחות הערב עם כל קבוצה!!

הארוע היה מקסים,מזג אויר נפלא, שמשך ביום האחרון מספר שיא של מציגים.

בני-יכולות הצילום שלך משתפרות משנה לשנה.

בשנה הבאה, הארוע מתקיים לאחר סוכות!!!!

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

והנה חלק מהחבורה המגובשת

בתמונות הקטנות, ארבע התחתונות (הדסון, דודג' משנות העשרים), סטודיבייקר וטופולינו, הוצאו ביום האחרון למכירה בכ 5000 עד 8000 דולר.

 

1_156300413.jpg

1_156300369[1].jpg

תמונה001.jpg

תמונה003.jpg

תמונה004.jpg

תמונה006.jpg

תמונה007.jpg

תמונה011.jpg

תמונה013.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

עוד מיום התצוגה

 

בתמונה הגדולה, מכונית קיטור מתחילת המאה העשרים מתאמצת בעליה למתחם

הג'יפ בתמונות הקטנות הוא מסדרת הטרום ייצור של פורד, משנת 1941

 

1_156299848.jpg

תמונה010.jpg

תמונה017.jpg

תמונה021.jpg

תמונה022.jpg

תמונה025.jpg

תמונה027.jpg

תמונה028.jpg

1_156300304[1].jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...