רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 924 צפיות
מודעים לבעיה והיא תתוקן בקרוב בני
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
טנדר וויליס
מאת ויליס- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מחפש טנדר וויליס מישהו מכיר? 0523219608
הודעה אחרונה מאת ויליס, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 933 צפיות
שלום לכולם. אני קורא סמוי בפורום כבר הרבה זמן ומאוד אוהב לראות תמונות מתהליכי שיפוץ. טוב ניגש לעניין יש לי רישיון מעל שנה ותמיד רציתי שיהיה לי רכב משלי כמובן שמה שעצר בעדי זה התקציבים אני בן אדם מחושב יחסית וידעתי שלהחזיק רכב בגיל 18 שיש לך בקושי אלף שקל בעובר ושב כל חודש זה לא הגיוני התגייסתי לקרבי טוחן את החיים וממש בא לי שיחכה לי איזה רכב בבית שאני אוכל להקדיש לו את הזמן המוקצב שיש לי ומשכורת צבאית. תמיד חלמתי על רכב אמריקאי עם גיר ידני כמובן שמוסטנג משנות ה 60-75 אבל חלום שקשה להגשים בגיל הזה וגם דורש יותר ממה שאני יכול לתת עכשיו חשבתי על להשקיע GOLF או רכב דומה משנות ה80-90 שעומד להיות אספנות עוד מעט אני מאוד אוהב את הצורה של ה GOLF דור…
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
אז אחרי הרבה דילמות של איך להכנס לתחום שכנעתי את עצמי ושוכנעתי שחיפושית היא התשובה הנכונה בשבילי. אז כנראה שבקרוב אזכה וארכוש לעצמי חיפושית, אבל לפני שאני מביא אותה אני חייב לדעת שיש לי את האמצעים לכסות ולמגן אותה ואני רוצה לקבל מכם המלצות: 1. מחפש כיסוי חיפושית עמיד בפני מים, מאדה לחות ולא מתפורר - המלצות קונקרטיות באיביי או חנויות בארץ. 2. אמצעים למיגון פנים של הרכב: כמו מנעול דוושות, מנעול הגה או סנדל, מה מהם הכי יעיל והכי פחות מסורבל, אמשח לקבל הפניות ספציפיות למוצרים. תודה !
הודעה אחרונה מאת bari, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 766 צפיות
בעקבות מאמר על המכס בדה-מרקר http://www.themarker.com/markerweek/1.1474252 בפסקה של הצרכן יתעשר מוסבר שרכב שמותאם לקבורה פטור ממכס , ולשאלה , האם יבוא של רכב אספנות כזה יגרור פטור ממכס ? כי יש כאן פתח מעניין מאוד לדוגמא http://www.volkswagenfunerals.co.uk/16226.html או משהו ממש מדליק http://www.festivals-and-shows.com/1972-cadillac-hearse-classic-custom-design-4500-lakeland-florida.html
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הטייגר הכחול זקוק לכסאות מהסוג של פעם. אז מי ששמע, יודע ויכול לתת מידע, נא להודיע..
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 16.2 אלף צפיות
שלום חברים, אני מעוניין לרכוש רכב מודל 1979. שיטוט ברחבי האינטרנט גרם לי לבלבול בנוגע לתשלום אגרות הרישוי. ראשית, הרכב ללא טסט כבר 6 שנים, מה שאומר שהוא עדיין לא הוגדר רשמית כרכב אספנות (הוא אמור להיות מוגדר כרכב אספנות רק משנת 2009, כשהיה בן 30). השאלה היא האם עליי לשלם אגרה כלשהי על מנת להגדיר אותו "רשמית" כרכב אספנות? השאלה שלשמה פתחתי את השירשור: מהו הנוהל לגבי הטסטים (אגרות הרישוי) עבור רכב אספנות? בחלק מהמקומות כתוב שהרכב צריך לעבור טסט אחד בשנה ובמקום אחר כתוב שהוא צריך לעבור שני טסטים בשנה (ובאתר של משרד התחבורה זה כתוב בשפה "משפטית" מדי שמקשה על ההבנה). מה נכון לשנת 2011? ובכדי לסבר את האוזן - כמה יכול לעלות טסט לרכב שכזה - לצורך העניין סיטרואן דה …
הודעה אחרונה מאת asitali, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 608 צפיות
בעקבות מאמר על המכס בדה-מרקר http://www.themarker.com/markerweek/1.1474252 בפסקה של הצרכן יתעשר מוסבר שרכב שמותאם לקבורה פטור ממכס , ולשאלה , האם יבוא של רכב אספנות כזה יגרור פטור ממכס ? כי יש כאן פתח מעניין מאוד לדוגמא http://www.volkswagenfunerals.co.uk/16226.html
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הגיע לחיקי גיר אמריקאי שעתיד להכנס לקפריס אסטייט שלי שאט אט משתפצת... הייתי רוצה עזרה בזיהוי הגיר למרות שאחרי בדיקה שעשיתי עלה לי שהגיר הוא הגיר 400 מצורת האגן שמן(גם הצורה וגם ה13 ברגים) והיה בלבול עם גיר 700 הייתי שמח אם בעלי הידע והנסיון יעזרו.. תודה רבה ושיהיה סופ"ש עתיק!
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 619 צפיות
בצל הטיול הגדול התקבצנו חבורה קטנה למפגש שישי קצר ונחמד על המדרגות , נאחל לקייטנים טיול מהנה ונמתין לשובם בשבוע הבא
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום רב, אני אסף מעיתון "במחנה", העיתון של צה"ל. לקראת ראש השנה, אנו יוצאים בפרויקט חגיגי של נוסטלגיה צה"לית, ואנו מעוניינים לצלם ג'יפ וויליס סיקס פתוח. רציתי לדעת אם אתם יכולים להפנות אותי לאיש הנכון, וכמו כן אם יש ברשותכם חפץ צה"לי נוסטלגי אחר, אתם מוזמנים גם להציע. תודה רבה, אסף 057-8173868
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
ד"ש מביולי
מאת lulisa- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בימים שבת וראשון התקיים היריד הבינלאומי המסורתי בביולי שבדרום אנגליה. הוצעו למכירה למעלה ממאתיים מכוניות והיו למעלה מאלף דוכנים המכילים את מיטב החלודה האנגלית. סיקור מלא יותר אעלה בהמשך בבלוג, והפעם אלו רק מתאבנים, ראשי פרקים מן המעט שראיתי - כי למעלה מכוחי היה להקיף את הכל. בחרתי כאן בנושאים שעניינו (ברובם) את הפורום לאחרונה וכל תמונה מייצגת שורה שלמה של תמונות העומדות אחריה. הערות אחדות: 1 - מראה כללי של מגרש המכוניות למכירה - פרט אליו היו שטחים נוספים ואוהל מכירה פומבית. 2 - הדה -שבו האדומה ניצבת בכניסה למוזיאון הלאומי האנגלי למכוניות - נושאת הדגל! 3 - המון אופנועי דוקטי אימתניים (אבל באף אחד מהם אין צינור פליטה מצופה כרום נוצץ...). 4 - איזטה שובה את הדימיון.…
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב לכם ! לחבר בעל אמצעים יש לינקולן קונטיננטל מארק 4 מודל 73. הוא לא אוהב להתעסק יותר מידי עם הטיפול ברכב ולכן הנושא הופקד בידיי !!! (לשמחתי הרבה! אחד מהחלומות שנגוזו לי) ברכב אבחנתי מספר בעיות. 1. בולמי זעזועים קדמיים הם קוסמטיים לחלוטין. הרכב ממש רוכן בפניות גם במהירויות נמוכות. 2. קשה לבלום את הרכב. אני מניח שעניין הבולמים מאד משפיע על זה. 3. הרכב מאיץ מאד קשה. תחושה מאד מאד כבדה. ממש לא אמור לנסוע כך. הרכב הוא עם מנוע בנפח 7.3. אני משווה את התאוצה שלו לאלדוראדו 73 אמנם עם מנוע 8 ליטר אבל עדיין. הקאדילק מאיצה הרבה יותר טוב. אם אנסה להשוות למשהו מוכר, התאוצה של הלינקולן היא כמו תאוצה של אוטובוס עירוני. המון רעש וצלצולים, אבל עד שזזים .... …
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שוב אני מוצא את עצמי זוחל מתחת לאהובתי החדשה ו... מחליף בולמי זעזועים קדמיים מחליף בולם זעזועי הגה: ואת התיבית הגה פלוס 4 תפוחים החליף מאהר המכונאי: פשוט לא יאומן איזה שינוי חל ברכב, הנסיעה נפכה לחדה ומדוייקת, והבולמים עושים עבודה מעולה (הם של KYB היפנים)
הודעה אחרונה מאת vwmaster, -
שלום, תמיד חלמתי על רכישת אוטובוס קטן מאוד והפיכתו לצימר מפנק מאוד. ראיתי כי בהוראות רכב האספנות באתר נאמר כי קיים איסור שרכב האספנות ישמש בכעיסוקו של בעליו. הכיצד יש אנשים שעוסקים במקצוע הזה של הסבת אוטובוסים וואנים ישנים לרכבי תענוגות? האם הדבר חוקי גם ברכב אספנות? תודה רבה,
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 2 תגובות
- 23.1 אלף צפיות
האם בחוקים או התקנות יש הגבלת מהירות נסיעה ספציפית לרכב אספנות ?? תודה.
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 960 צפיות
אני יודע שעוד לא פסח אבל מה השתנה ב(כמעט) 70 שנה בג'יפ ? http://www.youtube.com/watch?v=hoCxunMgVfw&feature=relmfu דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 1 תגובות
- 858 צפיות
שלום. ראיתי בארה"ב רכב מעניין למכירה עם רישיון קנדי. מישהוא התנסה ביבוא רכב מארה"ב בעל רישיון שכזה ? בעיות בקבלת רישיון יבוא ? בעיות בייצוא הרכב ? תודה.
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
המלצה לפחח?
מאת Saar74- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 826 צפיות
הי אני מחפש פחח לטובת ביצוע פחחות וצבע כללי לאלפא. אשמח לקבל המלצות, גבולות גזרה רצויים - ראשון לציון עד גדרה +- מחפש עבודה טובה במחיר שפוי. תודה, סער
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
פיאט ארג'נטה( 132 דור אחרון) יש לנו כזאת בארץ? (חוץ מזאת שמפורסת שנים! ביד 2) האם יש עוד כאלה בארץ? זה היה רכב מאוד מפואר בזמנו ורציתי גם לדעת עם איזה תןספות הוא הגיע במקור?? האם לרכב כזה יש ערך אספני? תודה! תמונה למי שלא מכיר
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 11.9 אלף צפיות
שאלה כמה נוסעים מלבד הנהג מותר לי לקחת ברכב? שברולט קפריס סדאן 88, עם 2 חגורות בטיחות מצד ימין של הנהג (כיסא "ספסל") תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי חברים, הרכבים הנ"ל מעניינים אותי מאוד. לצערי, שמעתי שיש להם בעיות חלודה ולכן חשוב לי לדעת איך מטפלים בריקבון, על מנת שלא יחזור. בנוסף, הייתי מעוניין לשמוע על מצבעות רכבים - באיכות גבוהה ככל האפשר, במחיר לא גבוה כמובן - ואם כבר, כמה קשה זה יכול להיות אם אצבע את הרכב בעצמי? במידה ובעל הרכב לא התקין מסנן אוויר ברכב ולצורך העניין הוא נסע איתו בשבילי עפר - כמה גבוה הסיכוי שהמנוע יישבוק חיים? האם יש קשר לכך שמדובר במנוע לא מודרני? כמה יכולה לעלות החלפת מנוע? כמו כן, הייתי מעוניין לדעת על סוכני ביטוח מומלצים לרכבים שכאלו, כמו גם על פתרונות אבטחה. האם יש אפשרות/טעם להתקין קודנית עם אזעקה, על אף הפשטות המכאנית? החשש הוא שיהיה קל לבני הבליעל להתקין Bypass ול…
הודעה אחרונה מאת jackh, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום רב, אשמח אם מישהו מאלו שמאחסנים שם במסגרת אם ההסדר עם מועדון החמש ייצור איתי קשר בפרטי בנושא, אני מחפש מקום אחסון תודה! ליאור.
הודעה אחרונה מאת la1234, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הערב התקיימה בחיפה פגישה שבה השתתפו יו"ר המועדון ואנוכי (כממונה על המפגשים) ביחד עם נציגי סניף חיפה ונציגי המפגש בכרמיאל ועירית כרמיאל. המפגש סוכמו הדברים הבאים: מפגש כרמיאל יתקיים פעם בחודש ביום ששי הראשון של כל חודש, החל משעה 15:00 במרכז המתחדש "העירה". המפגש הבא יתקיים ביום ששי, 4 נובמבר. ועד המועדון ייספק למפגש את הדגלים והשילוט המתאים והודעה תתפרסם בפורום לפני כל מועד המפגש. אנו מודים לראש עירית כרמיאל, מר עדי אלדר ולצוותו על הסיוע והאירוח של המפגשים. רכז המפגש, אנריקה זאיפרט, טל. 052-8513111 בני הספל
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני עכשיו בניצנים של שיפוץ הקפריס קלסיק סטיישן שלי... הדבר הראשון שאני מחליף זה את הגיר כדי שהרכב יתנייד, רציתי לדעת אם אני אחליף לגיר 700(כרגע יש 350 גמור) אני אצטרך לעשות שינויי דרייבשפט???
הודעה אחרונה מאת TDS, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
Collector’s 175 classic cars destroyed by Texas wildfire By Baber Khan on September 7, 2011 It takes a lot of time for a person to own a car so you can imagine how long it would take to build a collection of 175 classic cars but the loss of these collectible cars which many of us dream to own one day isn’t the biggest, the memories associated with these car will make one cry. Dust, ash and some metal frames of 175 classic cars are all that remain of one car lover’s collection as the wildfires continue to roar through Texas. John Chapman, 70, lost a Shelby Cobra, about a dozen Corvettes, several mid-’50s Chevys, a 1947 Studebaker pickup and a 1966 Pontiac GTO …
הודעה אחרונה מאת ahia, -
- 23 תגובות
- 5 אלף צפיות
בשעה טובה קניתי עוד נבלה,וגם זו זוללת בנזין משובחת,עכשיו מתחיל השיפוץ,והכיף, המנוע כבר פורק וכנראה ישופץ,מנוע 4 BOLT עם מערכת הזרקה של וואנורה די חדישה...טיפול בחלודה מיסביב לחלון קידמי,וזהו בנתיים,תמונות מיום הקניה: נ.ב,קניתי אותה עם זוג ג'אנטים ניקל ושלוש ג'אנטים מגנזיום,אשמח לקבל עזרה בחיפוש זוג ניקל כאלה או ג'אנט מגנזיום,תודה!
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
- 0 תגובות
- 696 צפיות
זו האסוסיאציה שזה עשה לי,למרות שאין שום קשר.
הודעה אחרונה מאת gabyglazer, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רוצה לייבא רכב אספנות, מחפשת מישהו רציני שמבין בעיניין, ושהביא רכבים לארץ מארצות הברית ומכיר את התהליך, ויכול לעזור מהשלב הראשוני עד המפתח. תודה
הודעה אחרונה מאת אריאל עזיזי, -
תודה לצוות היזמים והמארגנים, תודה לחברי המפגש החדש מכרמיאל והסביבה. להתראות במפגש, אסתי ויורם
הודעה אחרונה מאת 1303ls,
