Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עכשיו בניצנים של שיפוץ הקפריס קלסיק סטיישן שלי... הדבר הראשון שאני מחליף זה את הגיר כדי שהרכב יתנייד, רציתי לדעת אם אני אחליף לגיר 700(כרגע יש 350 גמור) אני אצטרך לעשות שינויי דרייבשפט???

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].

פורסם

יש הרבה מקומות שאפשר לעשות בהם את ההתאמה.

 

אם אתה באיזור המרכז לך לגרינגראס, אמור להיות באיזור ה400 ש"ח כל הסיפור (קיצור / הארכה + איזון)

פורסם

תודה על העצות וההמלצות! הייתי שמח אם מישהו מהפורום שכבר עשה יודע כמה צריך להוריד.. ואולי עצות לגבי הרכב הספציפי.. שברולט קפריס אסטייט שנת 80

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].

פורסם

הדבר הכי נכון לעשות זה להרכיב את הגיר, למדוד מרחק בין היציאה מהגיר לכניסה לבקאקס, והבחור מגרינגראס כבר יודע כמה לקצר.

אתה אפילו יכול להתייעץ איתו.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אני החלפתי לגיר 700.

אבל הרכב שלי זה אלקמינו ואני לא רוצה להטעות אותך.

אבל אופיר כבר נתן לך פיתרון.

המקום עושה את הקיצור הזה הרבה זמן ולא אמורה להיות בעיה.

(דרך אגב אני חתכתי וריתכתי לבד את הדרייבשפט.)

פורסם

בגלל זה שאלתי... הרכב הזה לא יעבור תחת אף בעל מקצוע חוץ מהדברים שהם פרופר שאי אפשר לעשות לבד או שכמעט בלתי אפשרי... כמו איזון, את החיתוך והריתוך אני אעשה לבד. תודה על העצות אני אעדכן בתוצאות!

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].

פורסם

מה שאני עשיתי.

חיברתי את הדרייבשפט בצד של הבקקאס.

וסימנתי עד לאן הדרייבשפט צריך להגיע בצד של הגיר.

מדדתי כמה ס"מ יש מיותר וחתכתי את ההפרש כמובן באמצע הדרייבשפט.

כמובן שהחיתוך על משור שורף על מכונה ולא בדיסק ידני כי זה לא ייצא ישר בוודאות.

שים לב גם שהריתוך יהיה מקצועי ולא ברתכת רגילה.

תניח על שולחן ממש ישר את שני החלקים תיתן פיקים ותאזן אותו לפי העין והשולחן ואז תמשיך את שאר הריתוך.

ולאחר הבדיקה שהדריישפט מתאים מבחינת אורך תישלח לאיזון.

יש מקום שמאזן גם בבית פנורמה בדרום ת"א.

ככה תוכל לחסוך 400 ש"ח לפחות.

פורסם

הגעתי לאתר דרך גוגל באמת אתר טוב.. אחרי בדיקה מעמיקה גם עם בעלי קפריס שעשו את השינוי... את הדריישפט אני לא אצטרך לשנות אבל מה שכן הגיר מיועד לסקאלה אלקטרונית... הבנתי שצריך להעביר כמה חלקים מה350 ואני מסודר..

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].

פורסם

אפשרות.... או לפתוח את החלון ולשאול את זה שנוסע לידי... קודם שהרכב יסע ונפתור את הבעיה..

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].

פורסם
הגעתי לאתר דרך גוגל באמת אתר טוב.. אחרי בדיקה מעמיקה גם עם בעלי קפריס שעשו את השינוי... את הדריישפט אני לא אצטרך לשנות אבל מה שכן הגיר מיועד לסקאלה אלקטרונית... הבנתי שצריך להעביר כמה חלקים מה350 ואני מסודר..

 

לא צריך להעביר חלקים מהגיר 350 למעט המתאם שמתחבר לידית הילוכים.

הגיר 700 יותר ארוך אין מצב שאתה לא נוגע בדריישפט.

גם התושבת של הגיר משתנה קצת בנקודת העיגון.

אני עוד לא חיברתי ספידומטר אבל כמו שאמרו לך תחבר אחד אלקטרוני.

 

נ.ב

 

ראיתי בחתימה שאתה מחפש אחת לחלקים.

 

תתקשר לטל' 050-5560026 דבר עם אייל יש לו אחת אולי קצת יותר חדשה לחלקים.

פורסם

התיאוריה שלי גם היתה כזאת שאם יש עוד הילוך(אובר_דרייב) שינוי כזה או אחר הוא חייב להיות שונה במימדים.. דיברתי עם ליאור(lowrider) היה לו כמה קפריסים שהוא עשה להן את השינוי והוא אמר שהוא אף פעם לא נגע בדריישפט.. אני מאמין שאני יעשה שינויים כי גם הצינורות של השמן צריכים לעבור איפשהוא..

מחפש את כל החלקים לקפריס כולל סוויטצ' סלון וחלקי פח... 0528567439-שי, או במייל [email protected].

×
×
  • תוכן חדש...