Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלט חוצות בכרמיאל - מפגש מס' 3 ב- 2.9.2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נתי מה זה 116?

 

אכן אצל האופנוענים יש סדר יש משמעת יש הנהגה יש פירגון הדדי תענוג

כזכור 116 אופנוענים היו בטבעון במצעד יום העצמאות . הפגנת כח מרשימה.

 

.....

עדי גולדנברג 13399

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן אופי חרא יש לי

מצד שני אם אין אש גם חבית נפט שלמה לא תצית להבה

וד"ש לגידרון

בבחירות הבאות למועדון ה5 תנהגו בהגיון ותחליפו את הנהלה הנוכחית

למעט גידרון

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם
בבקשה

 

אמסור לו :wink:

 

 

עדי ידידי,

נשאלה שאלה, מה זה 116 ולא ענית ובנוסף אתה כותב "אמסור לו " עם סמיילי של קריצה.

בבקשה תסביר מה זה צריך להביע .

תודה מראש, חייבים לשים את הקלפים על השולחן לפני הבחירות !? :lol:8)

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
עדי ידידי,

נשאלה שאלה, מה זה 116 ולא ענית ובנוסף אתה כותב "אמסור לו " עם סמיילי של קריצה.

בבקשה תסביר מה זה צריך להביע .

תודה מראש, חייבים לשים את הקלפים על השולחן לפני הבחירות !? :lol:8)

 

 

נתי ידידי,

 

תעלה מעלה להודעה מ"ס 31

מקווה שזה ברור :wink:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

כן הבחירות בפתח נקווה שההנהלה החדשה לא תעסוק בפוליטיקה:roll: ולא בדיבורים מיותרים:lol:

נתי ד"ש לגידרון:oops:

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

יש פוליטיקה ויש פוליטיקה "עולם ישן נחריבה עד יסוד קום התנערה עם עבדים מזי רעב כי רק עם ---- ירום ישגב אדם"

מועדון החמש זקוק לדם חדש בהנהלה זה הזמן לחילופי דורות הצביעו ב בקלפי

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם
יש פוליטיקה ויש פוליטיקה "עולם ישן נחריבה עד יסוד קום התנערה עם עבדים מזי רעב כי רק עם ---- ירום ישגב אדם"

מועדון החמש זקוק לדם חדש בהנהלה זה הזמן לחילופי דורות הצביעו ב בקלפי

 

 

את זה "מזי רעב כי רק עם " לא הבנתי

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
את זה "מזי רעב כי רק עם " לא הבנתי

 

 

זה מה שקורה שכותבים ללא סימני פיסוק....

 

עולם ישן נחריבה עד יסוד ,

קום התנערה עם עבדים מזי רעב ,

כי רק עם (בחר שם כאוות נפשך) ירום ישגב אדם

 

 

 

זהו תעתיק של האינטרנציונל (לא הכי מדויק לדעתי אבל אני לא מומחה ), ההמנון הקומוניסטי

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%9C#.D7.94.D7.AA.D7.A8.D7.92.D7.95.D7.9D_.D7.94.D7.9E.D7.A7.D7.95.D7.A8.D7.99.2C_.D7.9E.D7.90.D7.AA_.D7.90.D7.91.D7.A8.D7.94.D7.9D_.D7.A9.D7.9C.D7.95.D7.A0.D7.A1.D7.A7.D7.99

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לא היינו יכולים לחלום על כל כך הרבה זמן אויר בעמוד הראשון כפרסומת למפגש כרמיאל...

 

בני זהר - תודה!

 

יניב:-)

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!


×
×
  • תוכן חדש...