Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלט חוצות בכרמיאל - מפגש מס' 3 ב- 2.9.2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנריקה שלום.

התגובה שלך אנושית ועניינית ואין ספק שאכפת לך מהעשייה וההצלחה.

מה שכתב לך יוסי פרנקוס היה בדיוק מה שהוא מרגיש, גם שלמה עשה את אותו הדבר, באמת שקשה להמנע מציניות.

 

קיבלתם חיבוק חם מהמועדון ברעיון להקים את הסניף, עשיתם רבות לבדכם כדי לקדם אבל אל תשכח שבכל מקום שהגעתם אליו ניפנפתם בדגל המועדון בלוגו ובשם כדי לפתוח לכם דלתות ולקרב אנשים ולקבל אישורים.

את הקישור למפגש הראשון אתם עדיין מפרסמים - עם כל הסמלים שמייצגים את המועדון.

אתה יכול לבדוק כמה חברים מכל הארץ הגיעו למפגש הראשון על מנת לייצר את התנופה ולבסס את ההקמה.

 

אז היה לכם טוב לעשות בנו שימוש, אבל אז מהמפגש השני נעלם כל זכר או איזכור למועדון החמש, נאדה, התנדף... זה הפך למפעל פרטי של קומץ המקימים וזהו.

 

לא כולם בקיאים בכלל ההתרחשויות אבל על פניו הצלחתם לייצר הרבה אנטגוניזם ממי שתמך בעשייה וחבל שכך.

 

שא ברכה

 

קובי

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אנריקה שלום.

התגובה שלך אנושית ועניינית ואין ספק שאכפת לך מהעשייה וההצלחה.

מה שכתב לך יוסי פרנקוס היה בדיוק מה שהוא מרגיש, גם שלמה עשה את אותו הדבר, באמת שקשה להמנע מציניות.

 

קיבלתם חיבוק חם מהמועדון ברעיון להקים את הסניף, עשיתם רבות לבדכם כדי לקדם אבל אל תשכח שבכל מקום שהגעתם אליו ניפנפתם בדגל המועדון בלוגו ובשם כדי לפתוח לכם דלתות ולקרב אנשים ולקבל אישורים.

את הקישור למפגש הראשון אתם עדיין מפרסמים - עם כל הסמלים שמייצגים את המועדון.

אתה יכול לבדוק כמה חברים מכל הארץ הגיעו למפגש הראשון על מנת לייצר את התנופה ולבסס את ההקמה.

 

אז היה לכם טוב לעשות בנו שימוש, אבל אז מהמפגש השני נעלם כל זכר או איזכור למועדון החמש, נאדה, התנדף... זה הפך למפעל פרטי של קומץ המקימים וזהו.

 

לא כולם בקיאים בכלל ההתרחשויות אבל על פניו הצלחתם לייצר הרבה אנטגוניזם ממי שתמך בעשייה וחבל שכך.

 

שא ברכה

 

קובי

כמי שהיה באירוע הראשון, יחד עם חברים נוספים מהשפלה, אין לי אלא לחזק את דברי קובי.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
אנריקה ידידי ,

 

אולי אם כבר אתה מגיב אז תסביר לנו בבקשה איך למה ומדוע לא הוזכר מועדון החמש בכלל בשלט החוצות ?

נכון שכולנו אוהבים רכבי אספנות , את החברים , לנסוע ולטייל ,

אבל אחרי ארוע מועדון כה מוצלח (אפילו שארגן אמוץ ) ונציגי העיריה אמרו תודות לכולם וגם למועדון החמש מעל

בימת הארוע , ו.... שחברי מועדון החמש היגיעו בהמוניהם מכל קצוות הארץ ...

אז

באמת מדוע לא להמשיך ולהפוך את זה (כפי שהוכרז תחילה ) למפגש מועדון החמש בכרמיאל ?

 

אם זו טעות והושמט בטעות ,, שיתוקן להבא ,

אם במתכוון אז מעורר תהיות .

 

ונכון , אל לנו להתווכח , אבל למה לעורר מראש נושאים שנויים במחלוקת ?

 

רוצים מפגש שלא מוזכר בו מועדון החמש , או קיי , זכותכם .

 

אבל אחרי שחברי מועדון החמש היגיעו בהמוניהם מכל קצוות הארץ ועכשיו לא מוזכר כלל מועדון החמש

אין זה מפליא התגובות שהוזכרו כאן .

 

 

דרור .

לדרור וחברים שלום

כמו שדיברתי עם היו"ר שלנו וגם עם מתניה אני אסביר לך ברור

על שלט כרזה של העיריה לא היה יוזמה שלנו,עירית כרמיאל ראשאית ,ולא אני אומר לה מה לעשות.

עם אתה מסתקל על תמונות של המפגשים שלנו,אתה יכול לראות כרזה עם הסמל של המועדו ה5

בגבי על ההודעה אחרונה,נכון שלא היה סמל של המועדון ,אבל ,ימים ליפני העירוא דיברתי עם מתניה וביקשתי שישלחולי אישור על שימוש של לוגוים.עברו ימים ולא קיבלתי מכתב זה ,אז היתקשרתי לנחום

ולאחר שיחת ברורה וידידותית וחיובית מאוד קיבלתי אישור בעל פה (יום חמישי בערב) וגם ביקשתי מי נחום האפשרות לקבל דגל המועדון על מנת להרים אותו בעירואים,דבר שהובטחלי בצורה מידית ע"י נחום.אני מקווה שזה מספיק ברור הכול,שאין סיבות למלחמות פנימיות,עם למישהו יש בעיה עם מישהו אחר אישית,במקום להפריד בין אנשים שיחפסו פטרונות.אני מוכן לעזור למי שצריך.רק בשיחות ברורות יש פטרונות ברורות.תנסו לעזור לא לסחסך.כוס קפה בשולחן בין 2 אנשים יכולים לעזור .

שבוע טוב לך ולכול חברי מועדון שלנו

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם

אנריקה, לא דיברתי עליך ואתה לא זה שצריך להיעלב.

 

אני דיברתי על חבר מועדון מאוד ספציפי, שלמרות שיש לו הישגים מצוינים בארגון אירועים, לא פעם ולא פעמיים הוא הסתכסך עם אנשים רק כי הם לא ראו את הדברים בדיוק בצורה שהוא רואה אותם.

 

הוא זה שהרבה פעמים גרם לסכסוכים מיותרים ואף דאג לעשות "תיעוד" של הכל, בין עם "עובדות" שבדה לחלוטין או פשוט ניתוח לוקה, שבו הוא בטוח שאנשים פועלים עם אינטרסים מנוגדים לשלו, כשזה בכלל לא כך.

אם הוא רואה שמישהו עומד לו בדרך, הוא תוקף וממציא עובדות, במטרה להביך את אותו אדם.

 

אותי באופן אישי הוא תקף בצורה לא הוגנת ולא הגיונית, תוך שהוא משתמש בשם של אדם אחר (שלא הבין אפילו את המצב), וכמעט גרם לכך שאני אתבע את אותו חבר.

 

אם השלט הזה הוא טעות שלך או של מישהו שהוא לא החבר הספציפי הזה, אני מתנצל.

 

אבל אם אכן הוא עשה את השלט הזה, לא סביר שהוא עשה "טעות" ולא הזכיר את המועדון. זה מכוון ב100% כי הוא לא משאיר מקום לטעויות.

פורסם
שלום שוב

האמת שהיתבלבלתי,מי שכותב עם פרצופים זה לא בני הספל,אלה מר שלמה גידרון.

אל מר גידרון לא מכיר,אבל יכול ליהיות ששייך לקטגוריה של הפחות מכובדים.

כדי להיות ציניקן צריך לדעת לעשות זות.

לבני הספל היתצלותי על היתבלבלות

אנריקה OLDSPICE

 

קשה לי להאמין אנריקה שאתה כותב את הדברים ויש לך את אותה שגיעת כתיב, בשם שלי, שאם לא שמעת אותו עד כה, אז קראת אותו בחתימה שלי, ובכל זאת כתבת אותו כמו שמישהו אחר כותב אותו.

שלמה דן גדרון

פורסם

אנריקה שלום

ראשית אני מקבל את ההתנצלות שלך ביחס לשירבוב השם שלי.

אז אני מקבל את העובדה שהשמטת לוגו המועדון נעשתה בטעות ובתום לב.

אני מקווה שאין מי שמסכסך בינינו בכל הנוגע למפגש.

לכן, על מנת לגשר ובאמת לפעול יחד, אצור אתך קשר טלפוני ונדאג יחד להקים את המפגש במתכונת חודשית ולפי הכללים של מועדון החמש.

כממונה על המפגשים אני כאן "בסביבה".

בני

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

יופי, מעולה, נגמר!

 

עכשיו, אפשר תמונות בבקשה?:-D

 

אנריקה, היה אחלה מפגש.

הקירבה הגיאוגרפית מאפשרת לי לצאת, ליהנות ולחזור הביתה בתוך כשעה וחצי, ולילדים שלי ליהנות ממני במשך שאר היום.

מבחינתי - נוסחה מנצחת!

 

תודה,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

פורסם
קשה לי להאמין אנריקה שאתה כותב את הדברים ויש לך את אותה שגיעת כתיב, בשם שלי, שאם לא שמעת אותו עד כה, אז קראת אותו בחתימה שלי, ובכל זאת כתבת אותו כמו שמישהו אחר כותב אותו.

 

לשלמה שלום

אני מבין שאתה אדם מאוד פעיל במועדון.האמת שלא מכיר אותך,או אולאי עם ראיתי אותך באיזה מפגש.יכול ליהיות.

בחול זות,אני מקווה שנכיר בזמן הקרוב מאוד.לידיעתך אני לא מחפש פלותקס (באידיש של סבתה שלי סיכסוכים)

אני מחפש פטרונות על אלה שקיימים.מה שאני רוצה ליחיות בארמוניה בתוך המועדון,מספיק אני מיתווקח כול היום בעבודה שלי,עם הבוס שלי,עם העבדים שלי,עם ביבי ,עם שטייניץ,עם דנקנר ביגלל כול הבלגן.גם איתך אני צריך???? זה כבר גדול עלי.

בוא נתחיל מי חדש הכול,נישב על כוס קפה ולסיים פרשות ישנות.(המבין יאבין). אנחנו כבר לא ילדים.אז עם אתה מסקים,נשיר הכול בצד ונחפש להמשיך לבנות את המועדון הכי טוב,המועדון ה5 THE FIVE CLUB

המשך שבוע מצויין

 

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם

אנריקה ידידי ,

אנא פעל בשיתוף פעולה ולמען הצלחת המפגשים ,

אל תשכח להזכיר את המועדון .

שמח שדיברת עם מתניה ונחום ליישר את הדברים .

 

מקבל את דברך בהבנה .

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

אכן אצל האופנוענים יש סדר יש משמעת יש הנהגה יש פירגון הדדי תענוג

כזכור 116 אופנוענים היו בטבעון במצעד יום העצמאות . הפגנת כח מרשימה.

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם
?????

 

 

דרור ידידי, הפתרון לשאלתך נכתב מעלה - 116.

קאפיש

מה עוד לא ברור. :lol::roll:

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter


×
×
  • תוכן חדש...