רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150306872069516.365380.715684515שלום בבעלותי פיאט אונו שנת 92 הרכב יד ראשונה! הרכב טופל מיומו הראשון במוסך מורשה יבואן ! הרכב חנה בחניה מקורה בלבד! לרכב פחות מ100,000 ק"מ מקוריים הבעיה כרגע שהרכב מיותר בבית היות ונרכש רכב חדש כרגע אני מתלבט אם למכור אותו ולקבל סכום לא גדול או לשמור אותו אצלי לאספנות ברור לי שפיאט אונו זה ממש לא רכב נדיר ואני לא חושב שיהיה לו ביקוש היסטרי בקרב אספני רכב בעוד עשור אבל ברור לי שאם מישהו ירצה לרכוש אונו לאספנות בעוד עשר שנים הוא ישמח מאוד לרכוש רכב במצב תצוגה! ולא איזה גרוטאה חלודה ששוכבת באיזה חצר. דעתכם חשובה לי רצוי להציץ בגלריה בכדי להבין על מה מדובר ,אחת האונו השמורות ב…
הודעה אחרונה מאת winitzj, -
- 1 תגובות
- 699 צפיות
האם מישהו מכם מכיר את נושא הרישוי של אופנועים בארץ ? נתקלתי באופנוע מאוד מעניין ביד 2 . הוא שנת 1982 , יובא לפני כ- 10 שנים מחו"ל ( לפי דברי המוכר ), יש לו מספר שילדה וכו' אך אין לו ומעולם לא היו מעולם רשיונות בארץ . האם מצב כזה ניתן לתיקון איכשהו ? הוא עצמו נסע רק בתחום המושב בו הוא גר ולכן לא עניין אותו נושא הרשיון . תודה אסף
הודעה אחרונה מאת מרמורק, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום . הבוקר נתמלאתי השראת כתיבה וחשבתי לפתוח נושא חדש שאולי יעניין כמה מהחברים ויניע כמה אחרים לעשות מעשה כזה או אחר. הנושא מגולגל ע"י סיפורי האישי בתחום ומביע את התסכול שלי בבניית הההובי היפה הזה ( שלא קל להיכנס אליו - גם כלכלית ,גם חוסר בזמן - וגם ובעיקר - ידע !!! ). לפני כשנה ראיתי מודעה בפורום למכירת ג'יפ ווגוניר ( לא הכרתי אותו עד אז ) והתלהבתי מאוד , מה עוד שהמוכר הבטיח שהכל בסדר ברכב ועם השקעה קטנה מאוד הוא נוסע . כדי להיכנס לתחום החלטתי ( בתמיכה של אישתי - שבאה בהפתעה גמורה בשבילי ) לללכת ולראות את הרכב . ראיתי אותו , התלהבתי מאוד ולא הבנתי כמה עבודה צריך להשקיע ברכב ע"מ שיעבוד וייסע יומיומית כפי שרציתי ( המוכר דרש 10,000 ש"ח וזה הסכום שהיה לי ל…
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 672 צפיות
משעשע לקרוא את הכתבה , כמו מנוע ענק של קדילאק מעל 6 ליטר.... (מה לא שמעו שם על מנוע 500CI?) http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3536387,00.html וברוכה השבה לסברה .....
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בערך פעם בשנה אני רואה שצריך להחליף את הצינורות הללו כי הם מתחילים להתפוצץ ולהסדק באיזורים שקרובים ל"בנדים". כל פעם חשבתי שאני קונה צינור איכותי יותר ואחרי שנה אני מתבדה. ניסיתי כבר צינורות גומי, וקבלר ולא היה הבדל. האם כדאי הפעם להזמין צינורות סיליקון, האם הם באמת טובים יותר ומחזיקים שנים?
הודעה אחרונה מאת erand70, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בוקר טוב. מפגש השרון בגעש מתקיים היום (יום שישי) נפגש החל מהשעה 16:00 עד שייגמר... כוולם מוזמנים. שנה טובה, אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
כרגיל החברה בצפון צריכים פעילות אז בתוך דקות החליטו על ארוחת בוקר ביער. כעת אני רק מבין שאת מה שנראה לי ברור, כמו את אידית יצרנית הפיתות הדרוזיות שכחתי לצלם. אז הנה כמה תמונות
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
שלום. רציתי לברר האם יש מצב להקים מועדון אל קמינו רשמי, האם יש מספיק בעלי אל קמינו בארץ והאם בכלל יש עיניין או שכל בעל אל קמינו לעיניינו ושיעזבו אותו באמא'שך או שלי ?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
QagYwxcfVHk דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. זה החלק הראשון, אני מעלה כרגע את השני. צולם ע"י מצלמת רכב בשביל לבדוק את האיכות וגם בשביל לתעד, אל תבואו אלי בטענות לגבי התזוזות הרבות בסרטון, הייתי צריך להחזיק ביד השניה מצבר של 15 קילו!
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הביטו הייטב. נרשם שלדואטו יש מנוע בוקסר במקום מנוע 4 טורי. סליחה מראש על הקטנוניות.
הודעה אחרונה מאת idob, -
הווספה הזאת קיימת אצלנו במשפחה עוד הרבה לפני שנולדתי. הווספה של אבי שקנה אותה לפני 28 שנה יד 2 והיתה לו לכלי רכב קבוע...באמצע הוא עוד הספיק למכור אותה לחבר שלו ובגלל הסנטימנטים העזים אליה הוא קנה אותה ממנו בחזרה אחרי שנה. כל הילדות שלי ושל האחים שלי גדלתי עליה, כמעט כל יום שבת היינו מטיילים בה 4 אנשים אחי הקטן מקדימה אחריו אבא אחריו אני ואחרון אחי הגודל כולם על הכיסא. עד גיל 13 שבו כבר גדלו וכבר לא היה מקום...הווספה היתה עם טסט עד שאבי החליט שיותר מידי כסף עולה הביטוח ולא משתלם לנוע איתה בכבישים אז הוא הקפיא את הרישיונות ומאז היא שימשה כ"אופונוע שטח לטיולים" וכך גם המצב שלה הדרדר בנוסף לכל גם אני התחלתי לנהוג עליה לבד במושב..וגם אני תרמתי למצבה הגרוע.. כשהפסיקה לעבו…
הודעה אחרונה מאת asafamir, -
סוג של חיפושית 1 2
מאת danielfp02-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
שלום לכם, מישהו יכול להסביר לי מה זאת החיפושית הזאת שדומה למרצדס? תודה.
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
אלה שהיו נפוצים פעם, "בקבוק". בדקתי אצל תבאור, גלאור ואצל וילף וולף - וכלום . אשמח לעזרה. תודה ושבוע יפה.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
רכב לצילומים
מאת ג'סי- 1 תגובות
- 706 צפיות
שלום לכולם, אני מחפשת רכב אספנות פרטי באזור תל אביב לצורך צילומי שער למגזין פנאי פלוס. כל רכב קלסי יתקבל בברכה שני הדברים היחידים שחשובים זה גג פתוח ומקום ל-4 אנשים. אם יש כאן מישהו שרוצה להיות חלק מזה אשמח לתת יותר פרטים. תודה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
התוכנית פלאשבק היא גן עדן לחובבי נוסטלגיה. בתוכנית על 1960 מופיע קטע מיומני כרמל על ייצור הסוסיתא לייצוא ל...טורקיה. את פרקי התוכנית תוכלו לראות באתר הבא הפרק המדובר הוא פרק מס' 4 - 1960 בערך בדקה ה-10
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, יש לי אופנוע עם שילדת אלומיניום ואני מעוניין לצבוע את השילדה, מה הדרך הכי טובה להכין את השילדה לצבע ? יש אפשרות לעשות ניקוי חול בלחץ נמוך, שפחות פוגע באלומיניום, האם יש עוד דרכים אולי משהו עדיף יותר ? תודה
הודעה אחרונה מאת soda-claen, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 48 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום חברים. אני נחשפתי לאחרונה באופן משמעותי ועמוק יותר לעולם הזה. תמיד הכרתי את התחום ונורא התעניינתי ואהבתי אותו אבל בפעם הראשונה מזה זמן רב מאוד שהתחום נפתח בפניי שוב, כשחבר קרוב רכש לעצמו רכב אספנות משלו- סיטרואן דה שבו 1975. אני חושב שעם יותר מאמץ אני אוכל לרכוש ולהחזיק רכב אספנות זול, הן מבחינת עלות הרכב, עלויות הדלק, אחזקה וכדומה. אני משער שלא כל הוצאה על הרכב תהיה זולה ואני מוכן לשאת באחריות הזו, אבל חשוב לי שבאופן יום יומי הרכב היה זול לאחזקה. האמת שאני עוד לא סגור על הצעד הזה, כלומר אני מאוד רוצה ללכת על זה אבל הדבר היחידי שעוצר בי הוא הבעיה הכספית. חשבתי על כמה אופציות שמעניינות אותי מאוד ולדעתי יצליחו לענות לציפיות שלי מבח…
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
החלטתי להפשיט את השועל. לא שרציתי, אבל כשאומרים "הזמן יעשה את שלו", זה בהחלט אחד המקרים המענינים. חדי העין, ישימו לב לסימנים שהשאירו המדבקות על הצבע. השאלה היא לשם מה ומדוע דווקא עכשיו?! ומה הקשר לכותרת?? תשובה, תהיה רק בסוף יום שני, הבא עלינו לטובה.
הודעה אחרונה מאת Sprint, -
-
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קודם כל חג שמח ושנה טובה לכולם . מצאתי רכב מעניין אולי להוסיף לאוסף הבעיה מבחינתי זה שעדיין לא אספנות ואני רוצה להקפיא רשיונות קצת. כמה זמן רכב יכול להיות מוקפא רשיונות מבחינה חוקית ואז להשמיש אותו בלי בעיות ובלי עמדה מספר אחת. שאלה נוספת חוץ מביטוח סחר יש מצב לעשות ביטוח חובה לנהג ולא רכב ספציפי ,ביטוח סחר זו בעיה כי נועד רק לסוחרים ולא לנהיגה יום יומית גם במידה ואני יעשה ביטוח סחר .
הודעה אחרונה מאת youval11, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 989 צפיות
המוכר אומר שבאותן שנים לא רשמו ב TITLE מספר שילדה, ושאפשר לרשום בחוזה המכירה. אפשר לקבל רשיון ייבוא?
הודעה אחרונה מאת שוקה, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש קפה ומצב רוח ותצוגת רכבי אספנות שבת בבוקר ברופין - לאחר החג 01.10.11 בין השעות 10:00-13:00 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין (2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד) לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון בתוקף. המפגש פתוח לקהל הרחב! בברכת חג שמח! סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת itzik_s, -
ד"ש מוינה 1 2
מאת Benni Haspel-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
עם מורגן ועם רכב המשפחה שמתחיל לאט לאט להיות אספנות אבל הפסים הזוהרים שהגיעו מארץ הקודש כשהרכב נקנה, נראים כמו חדשים...(הרכב הוא פיאט פאליו דיזל)
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 645 צפיות
http://www.topgear.com/uk/photos/camaro-45th-2011-09-29
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
האם יש מפגש בנוקיה או בגעש היום ?
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
האם מפגשי יום שישי של מועדון החמש יתקיימו מחר כסדרם ב-4 וחצי? או שזה עדיין חג? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קבוצה של חברי מועדון אלפא רומאו הישראלי ביקרו השנה בתערוכת רכב - IAA 2011 שמתקיימת כל שנתיים בפרנקפורט שבגרמניה. יחד עם מכוניות חדישות, דגמי תצוגה ועוד הרבה דברים שקשורים למוטוריקה, הוצגו במקום (בנפרד ובדוכנים של יצרניות רכב ) גם הרבה מכוניות קלאסיות. תהנו ממקצת התמונות
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היו המון אורחים והתכבדנו בביקור של צבי רכניץ, המייסד והיו"ר הראשון של המועדון.
הודעה אחרונה מאת ליאורה לב, -
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
עשיתי חיפוש על יבוא רכב מארגנטינה, אבל מצאתי רק שני שרשורים שבאף אחד מהם לא היה מידע ששפך אור על העניין. האם אפשרי? מישהו ניסה? בדק את העניין ברצינות? למה לשים לב בקניית רכב שם? כל מי שיש לו מידע בעניין יכול לעזור
הודעה אחרונה מאת moriseven, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
למי שלא מכיר בכל שנה נערך בזאר לרכבי אספנות ,וחלקי חילוף במסלול אימולה שבאיטליה 3 ימי מכירות במסלול שאורכו למעלה מ 5 קילומטר וזה משני צידי המסלול. בקיצור מקום מאוד מגניב לבקר בו, מומלץ בחום בעקר לאוהבי הרכב האיטלקיים. אני באופן אישי היתי ב 2 הימים האחרונים של הבזאר. הטיול שעשיתי התחיל להבנות סביב הביקור ביריד אבל 4 ימים קודם לכן השכרנו אופנועי מוטו גוצי סטאלביו 1200 ונורגי 1200, את האופנועים השכרנו במונדלו די לאריו , מקום מדהים בפני עצמו. רכבנו בצפון איטליה 3 ימים שכללו ביקור בסטאלביו המפורסם, דרכים עוצרי נשימה , ישנו במקומות מעניינים כמו בעיר "אפן" עיר שרוב תושביה דוברי גרמנית. לאחר מכן שהחזרנו את האופנועים ביקרנו במפעל דוקאטי , בשבילי זה כבר ביקור שני א…
הודעה אחרונה מאת elads, -
עזרה באיתור רכב! 1 2
מאת big-block-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אז כמו שכבר כתבתי בשרשור של הבחור עם הפורד טורינו שהייתה בעבר של אביו ושלאחר ככמה עשורים הוא קנה אותה בחזרה בכדיי לשפץ אותה ולהחזיר לעצמו כמה זכרונות נעימים החלטתי לחפש בשעה טובה כמובן שבעזרתכם את הפורד רנצ'רו (הגרסה הפורדית לשברולט אל קמינו) שהייתה שייכת לאבי ז"ל עד לראשית שנות השמונים, ושלא יוצאת לי מהראש ! הפורד הנ"ל נמכרה לבחור מבת-ים ומאז שמעתי כל מיני שמועות על קיומה אבל לא באמת הצלחתי לאתר אותה. תמונות אני לא בדיוק מוצא אבל האוטו חרוט לי בזיכרון מאז היותי ילד, ולפי הזכרונות אני זוכר שהאוטו היהי בצבא חום (אולי אפילו חום בהיר) והקבינה הייתה מורחבת ואם אני לא תועה היה לה חלון אובלי מאחוריי החלונות של הדלתות (חלונות צד אחוריים) . אשמח מאוד כמובן לקבל כל מידע או קצה חוט…
הודעה אחרונה מאת סלמונלה, -
