Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא מכיר בכל שנה נערך בזאר לרכבי אספנות ,וחלקי חילוף במסלול אימולה שבאיטליה

3 ימי מכירות במסלול שאורכו למעלה מ 5 קילומטר וזה משני צידי המסלול.

בקיצור מקום מאוד מגניב לבקר בו, מומלץ בחום בעקר לאוהבי הרכב האיטלקיים.

אני באופן אישי היתי ב 2 הימים האחרונים של הבזאר.

הטיול שעשיתי התחיל להבנות סביב הביקור ביריד אבל 4 ימים קודם לכן השכרנו אופנועי מוטו גוצי

סטאלביו 1200 ונורגי 1200, את האופנועים השכרנו במונדלו די לאריו , מקום מדהים בפני עצמו.

רכבנו בצפון איטליה 3 ימים שכללו ביקור בסטאלביו המפורסם, דרכים עוצרי נשימה , ישנו במקומות

מעניינים כמו בעיר "אפן" עיר שרוב תושביה דוברי גרמנית.

לאחר מכן שהחזרנו את האופנועים ביקרנו במפעל דוקאטי , בשבילי זה כבר ביקור שני אבל נהנתי

שוב מהחויה של פס היצור במפעל , באותו היום הינו במוזיאון דוקאטי וגם פרארי.

בקיצור שבוע דיי עמוס ודחוס אבל הספקנו המון , ממליץ בחום.

טיול 2011 1158.jpg

טיול 2011 1152.jpg

טיול 2011 1153.jpg

טיול 2011 1290.jpg

טיול 2011 1126.jpg

775.JPG

804.jpg

808.jpg

פורסם

ביקרתי ביריד הנ"ל לפני מספר שנים.

המון רכבים חלקי חילוף אופנועים וכל מה שקשור במוטוריקה ניתן למצא על המסלול.

אשמח לראות צילומים נוספים מהטיול.

: )

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נראה שהיה קשה מאוד , טוב שחזרת לארץ לנוח :wink:

 

לא היה ספק שתצליח למצוא שם פנטיק בין כל הפריטים.

 

תחזור לעניינים ותתקשר.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

האירוע קורה בעיר אימולה באיטליה, בין התאריכים 9-11 לספטמבר אבל יש אתר באינטרנט תעקוב, יש לך שנה להתארגן.

לצערי וזה כבר פעם שניה שלי באיטליה שאני רואה את זה, בפעם הקודמת במרוץ מוטו gp היתה חבורה שתלתה דגל עם צלב קרס,ופה באימולה מוכרים תגיות וכובעים עם צלבי קרס הכובעים נראים אוטנטיים מימי מלחמת העולם ה 2 לדעתי.

טיול 2011 1281.JPG

טיול 2011 1228.JPG

טיול 2011 1138.JPG

טיול 2011 1147.JPG

טיול 2011 1294.JPG

טיול 2011 1203.JPG

פורסם

נראה גן עדן אמיתי ,

 

האינדיאן בהודעה מספר 6 , כמה דורשים על כלי רכב כזה שם ? אתה במקרה זוכר ?

 

אם המחיר סביר , אני עלול למצוא את עצמי מסתובב באיטליה בשנה הבאה ....

 

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אךך כמה שזה יפה

 

אפשר לשאול כמה עולה טיול כזה. ככה אולי יהיה אפשר לעשות טיול מאורגן של כמה חברי פורום לשם בשנה הבאה !!!

8)
פורסם
מה הסיפור עם הצלב קרס בתמונה 6 בהודעה 8 ???

 

זה סתם כואב לראות שהאנטישמיות כנראה חיה ובועטת למרות כל השנים שחלפו,

ויש באיטליה ובכלל באירופה כאלו שסוגדים לנאציזים, מסתבר. אחרת לא היו מוכרים תגים לבגדים עם סמלים נאציים.

חבר שלי קנה קרבורטור לאופנוע שלו מאיזה זוג איטלקים בשנות ה 60 לחיהם,

הם שאלו מהיכן אנחנו, ענינו ישראל , האדון המבוגר עיקם את הפרצוף בבאסה כזה,

אישתו אמרה לנו ישראל ריקו, יעני עשירים אתם הישראלים, לך תסביר לה שאני לא מקבל מהאיטלקים משכורת חודשית.

חוץ מהאירוע הנל האיטלקים דיי חביבים , ויש גם סנובים, עדיף שלא ידעו מהיכן אתם שאתם קונים אחרת יחשבו שאתם עשירים חח.8)

פורסם

אימולה כיף אמיתי למרות שלצערי השנה נבצר ממני להגיע.

ישנה עוד תערוכת חלפים, מכוניות ואופנועים שמתקיימת בפאדובה שגם היא מאוד מהנה ומעניינת 27-30/10/11:

http://www.autoemotodepoca.com/?LID=1

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

×
×
  • תוכן חדש...