Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו ולא ראית איזה סוד מעניינת

 

לצערי לא, אבל פגשתי 2 לנציה תמה 8.32 עם מנוע פרארי שהיתי שמח להביא לארץ, אולי ב 2016.

טיול 2011 1267.JPG

טיול 2011 1019.JPG

885.JPG

טיול 2011 1137.JPG

פורסם

אה כן גם היתי במוזיאון פרארי.

לגבי העלויות למי ששאל... אז ככה , אני בגדול עשיתי טיול של שבוע שכלל 3 ימים של טיול אופנועים ,

האופנוע להשכיר עלה 110יורו ליום שזה לא מעט.

אבל מי שרוצה טיול ממצה של נניח יומיים ביריד באימולה שזה מספיק , כניסה לאימולה עולה 10 יורו ליום.

השאלה אם תמצאו טיסה לבולוניה שזה רק 30 קילומטר משם אז מניח שזה סכום של 500דולר כרטיס

אם לא בולוניה אז תצטרכו לרדת בורונה שזה הכי קרוב מרחק של בערך 150 קילומטר ולהשכיר מכונית.

השכרה של רכב לא יקרה בערך 60 יורו ליום לרכב סטיישן מפנק, לי היתה אסטרה, תחלקו את השכירות הרכב במספר האנשים הסכום זעום.ממליץ לשלב בטיול כניסה למוזיאון פרארי מרחק 30 קילומטר מאימולה, כניסה 20 יורו, וביקור במפעל דוקאטי 10יורו.

מלון בהנחה שאתם 2 אנשים לפחות יוצא 40 יורו לאדם למלון טוב, כולל ארוחת בוקר.

אוכל כל יום לפחות עוד 40 יורו בהנחה שתאכלו במקומות סבירים ,מסעדות בורגראנצים וכאלו. אפשר גם להסתפק בפיצה של 5 יורו לא מומלץ לשומרי משקל :-P

דלק עולה בערך כמו בארץ , תשכירו רכב דיזל יצא לכם גרושים לנו עלה 80 יורו איזה 400קילומטר.

קניות זאת הבעיה, השאלה מה תמצאו שם ביריד, יש כאלו שחזרו משם עם פראריי:wink:

טיול 2011 1437.JPG

טיול 2011 1434.JPG

טיול 2011 1426.JPG

טיול 2011 1425.JPG

טיול 2011 1417.JPG

טיול 2011 1407.JPG

טיול 2011 1406.JPG

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תמונות מדהימות. גם אני הייתי באותו ה"גן עדן" וכמובן שהיה כייף לפגוש אותך בחו"ל.

מכיוון שבמוזיאון פרארי כבר הייתי, השנה קפצתי לביקור במוזיאון למבורגיני שהיה לא פחות מרשים.

 

תוספת של כמה תמונות שלי מהחוויה המוטורית:

DSC00085-800.jpg

DSC00088-800.jpg

DSC00087-800.jpg

DSC00084-800.jpg

DSC00091-800.jpg

DSC00092-800.jpg

DSC00122-800.jpg

DSC00162-800.jpg

שי ורד

פורסם

מוזיאונים מומלצים באיטליה (צפון + מרכז):

ביסקאראטי בטורינו - המוזיאון הלאומי http://www.museoauto.it/website/

מוזיאון סטאנג׳ליני במודנה http://www.stanguellini.it/

מראנלו רוסו - אברט ופרארי http://www.maranellorosso.com/

מוזיאון מיליה מגליה בברשיה -http://www.museomillemiglia.it/

 

 

תסעו ותהנו.

 

אלעד

×
×
  • תוכן חדש...