Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהו רכב האספנות הזול ביותר לאחזקה?


shlomi6280
שימו לב! השרשור הזה בן 4597 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סובארו תהיה לדעתי הכי זולה לחלפים לשיפוץ , מנועים גירים ומכלולים שהיו בשימוש עד 1993 מתאימים לרכבים משנת 1973

גם זולות לקנייה ואמינות, ופשוטות מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אגיב רק לגבי הדה שבו.

אם יש לך חוש טכני וידיים טובות אזי הדה שבו היא מכונית פשוטה מבחינה מכנית.

מבחינת עבודה על הרכב, אין צורך בליפט או ציוד כבד אחר, הנגישות למכלולים היא טובה.

חלקים זולים יחסית לרכב אספנות ואין מחסור בהם בחו"ל.

הרכב אמין מבחינה מכנית.

עקב האכילס של המכונית הוא נושא החלודה.

וכמו כן קשה להשגה במחוזותינו.

רכב מהנה לנסיעה, ואני נוסע בו באופן יומיומי ונהנה מכל רגע.

יותר פרטים תוכל לשאול במועדון הדה שבו.

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחזקה של רכב אספנות עממי זול ופשוט, ממודל "חדיש" וכזה שהיה המוני ונפוץ מאוד בארץ בזמנו ממש לא עולה הרבה כסף.

זה בתנאי שלא מעוניינים לשפץ את הרכב למצב תצוגה, אלא רק לשמור אותו במצב נסיעה תקין. וכמובן עושים בו שימוש מוגבל ולא נסיעות יומיומיות ארוכות.

מהרשימה שלך הייתי מתמקד רק בפיאסטה ומוסיף גולף ואופל קדט מתחילת שנות ה 80.

אתה יכול כמובן לרכוש מכוניות גם ממודלים 83 - 84, אותם עדיין ניתן למצוא במחיר זול ובמצב שלא דורש שום שיפוץ מיידי.

אז תשלם שנה - שנתיים טסט וביטוח מלאים, ותעביר אותם לאספנות בגיל 30. לדעתי, לפי המאפינים שהצגת זו האופציה המומלצת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחזקה של רכב אספנות עממי זול ופשוט, ממודל "חדיש" וכזה שהיה המוני ונפוץ מאוד בארץ בזמנו ממש לא עולה הרבה כסף.

זה בתנאי שלא מעוניינים לשפץ את הרכב למצב תצוגה, אלא רק לשמור אותו במצב נסיעה תקין. וכמובן עושים בו שימוש מוגבל ולא נסיעות יומיומיות ארוכות.

מהרשימה שלך הייתי מתמקד רק בפיאסטה ומוסיף גולף ואופל קדט מתחילת שנות ה 80.

באמת צריך להוסיף לרשימה את הקדט של תחילת שנות ה80! זה מאוד אמין! ויכול לשמש לשימוש יום יומי! ועדיין ניתן למצוא אפילו במצב חדש! במחירים של כמה אלפים בודדים! רוב המכוניות האלה שמורות ואין להם חלודה!

אני מכיר מישהו שנוסע באחת כזאת (הייתה שלי פעם) הוא נוסע 20,000 אלף בשנה! וכבר שלוש שנים! והרכב כמעט לא נכנס למוסך! חוץ מטיפולים רגילים!

גם הגיר האוטומט שלהם מאוד אמין! (רובם אוטומטיות) אבל לא יהיה חסכוני במיוחד.

 

יש אחד ביד 2 ידנית רוצים 4000 ש"ח שווה לבדוק

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=5&SubModelID=25&FromYear=&UntilYear=1984&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=0&Info=

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב האספנות הזול ביותר לאחזקה הוא זה שתמצא במצב הכי טוב .

רוב המכוניות הישנות פשוטות יחסית ומאד אמינות .

 

 

ברכב אספנות קשה מאד לחשב אחזקה / הוצאה חודשית או שנתית,

מעצם התחום הזה שהוא הובי ובהובי משקיעים לרוב גם יותר ממה שצריך ,

כך זאת בחשבון שאם תיכנס לזה זה חיידק ממכר ,

וכמה שאנו משקיעים ככה אנחנו אוהבים את זה .

 

בהצלחה

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא עלה כאן מספר פעמים אז תעשה חיפוש ותראה שאין הסכמה רחבה לגבי אף רכב מלבד חיפושית. אני הייתי ממליץ לך לחפש רכב שמור ומטופל מאמצע שנות השמונים ופשוט לשמור עליו במצב נסיעה עד שיגיע יומו למשל סובארו עד שנת 85, פיאסטה או אוטוביאנקי קטן וחמוד.

בכלל נראה לי שיותר זול להחזיק רכב אספנות קטן מאשר איזו אמריקאית גדולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון התחזוקה תלויה במוסכניק שלך והקשר איתו:wink:

אני ירושלמי והיתה לי חיפושית 10 שנים- כשאנטולי המכונאי האגדי של חיפושיות

עבד בי-ם תחזקתי אותה מצויין ובזול ברגע שהפסיק לעבוד מכרתי אותה

ולפני שנה החלפתי לפזו 404 69 שנמצאת בשימוש די יום יומי וכל אבל כל המוסכים של בני דודינו

יודעים לתחזק אותה, מקבלים את הרכב בהתלהבות ועם סיפורי נוסטלגיה

ובסוף טיפול 10 שכולל הכל- יפלאגים ,פילטר,החלפת שמן במסנן אוויר, פילטרים, גירוז כל פיקות הגירוז, בדיקת בלמים יוצא בקושי 400 שקל ויתרון נוסף יש חלקים בשפע בלי לחפש יותר מידי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על כך שאני לא עונה לך על השאלה בשרשור אבל כתבת בחתימה שלך: "לקסוס RX450h- יצירת אומנות שקשה לעמוד בפניה!!!..."

אתה לא רציני נכון ?

אם כן אל תשקיע ברכב אספנות, תשקיע במשקפיים !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4597 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...