Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע לידי מחבר יקר האקדח שבתמונה.

מעבר לכיוון הצתה ישנם פונקציות נוספות שניתן לבצע איתו כולל כיוון זווית

מרווח פלטינה, ופונקציות נוספות, העניין שהחבר לא ידע להסביר לי על אופן

השימוש ולא הצלחתי לזהות את שם המכשיר לחיפוש באינטרנט.

 

המכשיר ניזון מכוח עצמאי של סוללת אצבע, יש לו מעבר לחוטים הרגילים

של מינוס (שחור) פלוס (אדום) וחובק חוט הפלאג גם חוט ירוק שאין לי מושג

לאן הוא מתחבר.

 

שאלות למומחים:

1. מי מזהה את המכשיר בשמו?

2. מה תפקיד של כל פונקציה בבורר.

3. לאן מתחבר החוט הירוק ומה הוא מודד?

 

כל מה שתוכלו להוסיף כולל קישור לאינטרנט יהיה מצויין תודה לעונים-רן

אקדח הצתה 004.jpg

אקדח הצתה 001.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שלום לך רן

אינני יודע מי היצרן של האקדח הנ'ל

אבל

המכשיר מראה כמה פונקציות המיועדות לתאום מנועים בעלי פלטינות וקבל במפלג.

הדואל מראה את מרווח הפלטינות. חייב להיות מכוון על פי נתוני יצרן.

יש לך מד סיבובי מנוע , מד מתח מצבר, מד התנגדות, ונראה לי שגם מדידת התנגדות הפלטינות (האם תקינות שרופות וכדומה)

החיבורים הם כך.

חוט אדום = קוטב חיובי במצבר

חוט שחור = קוטב שלילי במצבר

חוט ירוק = יציאה - בכוייל (החוט שיוצא מהכוייל ומתחבר למפלג)

קליפס אדום = מתחבר על חוט מתח גבוה לצילינדר מספר 1 (על החוט שמגיע לפלג)

יש לחצן שכאשר לוחצים עליו, מקבלים הבזקים מהחלק הקדמי של המכשיר.

מכוונים אותו אל הפולי של המנוע ושם יש סימונים לקידום הצתה. הכל על פי הוראות יצרן מופיע בכל אוטו דאטה מצוי

מקווה שעניתי על שאלותך.

בברכת חג שמח

גדעון

פורסם

תודה למשיבים:

מישהו יודע מה ההבדל בין ההי טק ללאו טק?

 

 

יש למישהו רעיון איך ניתן לזהות את היצרן?

יש אפשרות לחיפוש בגוגל על פי תמונה?

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שים לב לסימנים ליד המצבים בבורר - ובסקאלה. אלו שני תחומים למד סל"ד. אחד עד 1600 סל"ד (לכיוון סרק) והשני עד 6000 סל"ד.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...