Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס SL


נדבש
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם

 

יש לי מרצדס 350 SL משנת 1972 אחרי אוברול מנוע.

המנוע עובד לא יפה מידי פעם יש קפיצות בסל"ד, לפעמים המנוע משתנק, מעשן ומרגיש "חנוק".

אציין כי החלפתי מזרקים (אלקטרוניים) טיימינג, רינגים כל הגומיות אטמים ומה לא.

 

האם למישהוא יש רעיון מה יכול להיות מקור הבעיה?

האם יכול להיות כבלי הצתה?

המכונאי טוען שזה המחשב (כן יש כזה מקורי משנת 72) וממליץ להחליפו למודרני - מה דעתכם?

אם כן האם למישהוא יש ניסיון עם מחשבים שכאלו ואז אבקש המלצות על המחשב ועל מתקין טוב.

אודה על תשותיכם המלומדות

פורסם

תבדוק את מערכת ההצתה יכול להיות שמכסה דיסטרבוטור אכול או הרוטור ,חוטי הצתה וגם לבדוק את הנשמים שמחוברים מהסעפת יניקה למערכה הזרקה (את חלקם קשה לראות מלמעולה וגם מלמטה) צריך לפרק אחד אחד ולראות שהוא לא סדוק או קרוע ,לרוב זה הבעיה

 

עם המחשב הזה אין שום בעיה והוא לא גורם לזיופים! הדבר היחיד שהוא עושה זה לבדוק סל"ד (פרמיטיבי מאוד) גם אם תחליף 1000 מחשבים הבעיה תשאר

×
×
  • תוכן חדש...